Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar prišiel poškodení.

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Je nám ľúto, že prepravná spoločnosť dokázala poškodiť zásielku. Ako už s Vami naše reklamačné oddelenie komunikovalo, vyrobíme Vám nový kus a pošleme bezplatne. Veríme, že takto celú situáciu vyriešime k Vašej spokojnosti :).

    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zadarmo zaslanie vzorky látky
    • Nekvalitné spracovanie rolety

    Kde začať? Tak začal by som asi tým, že pri rozbalení rolety som zistil, že retiazka ktorú som si zvolil pri vytváraní objednávky bola nainštalovaná na opačnej strane ako som chcel to za prvé. Za druhé asi po dvoch mesiacoch sa mi odlepila látka od spodnej lišty čo som samozrejme reklamoval to za druhé. A za tretie čomu doteraz nemôžem uveriť je to, že na moju reklamáciu mi odpísali, že si to mám SÁM opraviť a keď som im na to odpísal, že je to ich chyba nie moja, že ja si to nemám čo SÁM opravovať tak mi na to odpísali a teraz čítajte pozorne, že ja som s nimi NECHCEL SPOLUPRACOVAŤ pri ich nezmyselnom postupe ako si to mám ja SÁM opraviť!!! A nakoniec ešte pár viet k tomu ich nezmyselnému postupu ako som si to mal ja SÁM opraviť aby ste boli v obraze. Napísali mi, že najprv mám odstrihnúť vodiaci silón, potom odstrániť bočnú krytku, upraviť si látku a potom, že mi pošlú nový silón. A na moju otázku, že ako si ho potom naspäť nainštalujem keďže roletu už nám nainštalovanú na okne a tie dva vrchné bočné diely ktoré keď sa do seba zasunú po zauzlení silónu zacvaknú tak, že sa už nedajú naspäť rozobrať som doteraz nedostal odpoveď. Čiže určite tento e-shop NIKOMU NEODPORÚČAM!!! Nie len, že nevedia vyrobiť roletu podľa vytvorenej objednávky ale dokonca je ešte k tomu nekvalitne spravovaná a keď sa Vám náhodou počas záruky vyskytne nejaká chyba tak čakajte, že si ju budete sami opravovať a keď s tým nebudete súhlasiť tak Vám na to odpíšu to čo mne, že ste nechceli s nimi spolupracovať!!!

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,

    Je nám ľúto Vašej nespokojnosti. Áno stávajú sa chyby, skryté vady výrobku a pod.. Ako ste aj písal, tak ku odlepeniu látky došlo až po 2 mesiacoch. Je to inak záležitosť opravy doslova vysunúť a naspäť zasunúť. Ako by ste nevolali opravára na výmenu žiarovky, tak rovnako sme mali v tomto prípade, že to nebude pre Vás problém. Z komunikácie ale vyplynulo, že aj toto je pre Vás problém. Kolega Vám tiež navrhol, aby ste rolety zabalili a pripravili na vyzdvihnutie kuriérom a povedali nám, kedy Vám to bude vyhovovať. Všetko by sme u nás opravili. Samozrejme kvôli prevozu, by tento proces istú chvíľku trval (niekoľko prac. dní, podľa rýchlosti kuriéra). Náš prvotný postup "opravte si to doma SÁM" sme navrhli len kvôli zrýchleniu celého procesu. Naozaj je nám ľúto, že si to beriete pomaly až osobne a mali ste potrebu nám napísať recenziu, ktorá je síce pravdivá, ale značne prifarbená. Verte, že sme sa naozaj snažili pomôcť Vám v maximálnej miere a v dobrej viere rýchleho riešenia.

    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Sieťka na okno v ráme vobec nepasuje, je o 1,9 cm užšia aj na šírku aj výšku.

    Nikdy viac. Rozmery vôbec nepasuju na okno.

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,

    Každý jeden kus vyrábame na plne automatizovaných pílach, ktoré sú pravidelne kalibrované. Zároveň pre istotu každý kus po vyrobení ešte kontrolujeme, aby sa nestalo, že bol vyrobený v nesprávnych rozmeroch. Najčastejším dôvodom je nedodržanie postupu pri zameraní, alebo nevhodné meracie zariadenie ako napr. krajčírsky meter. Kolegovia z reklamačného odd. Vás budú kontaktovať, aby sme zistili príčinu a posnažíme sa vyriešiť nápravu.

    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Neposlali mi hačiky na rolety nemám ako zavesiť rolety
    • Objednala som roletu ktorá mala odrážať svetlo tam mala byť lesklá fólia a z druhej strany mala byť látka poslali obyčajnú roletu pričom som zaplatila za to čo malo prísť !
    • Nedá sa komunikovať s obchodom sú na telefóne nedostupný a na maily neodpisu !

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa Vám pokiaľ Vám neboli pribalené závesné háčiky. Samozrejme Vám to bezplatne vieme poslať.
    V objednávke ste mali látku BLACKOUT, čo je nepriehľadná látka. Pokiaľ by to malo byť ako píšete, tak by to musela byť látka THERMO. Práve tieto látky majú z vonkajšej strany odrážavú vrstvu. Je nám to ľúto, ale v tomto sme naozaj nepochybili. Viete si to skontrolovať aj v emaily, ktorý Vám bol automaticky zaslaný po vytvorení objednávky.

    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Poslali mi asi omylom úplne iné veci ako mali, spodné držiaky neboli

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si vzorky zadarmo pred 2 týždňami, ktoré mali byť doručené do 3 prac. dní. V deň objednávky mi prišiel email ohľadom spracovania a odvtedy nič... Na základe tejto skúsenosti nedôverujem tejto firme a nebudem objednávať žiaden výrobok.

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Vzorky sme Vám odoslali hneď na druhý deň listovou zásielkou. Je možné, že to Pošta pokazila a zásielku stratila (občas sa im to stáva). Pošleme Vám to znova a rovnako ako aj prvý krát úplne zadarmo.
    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Bol by som s tovarom v celku spokojný, keby som nenašiel na jednom ramiku prerezanu sieťku /asi 5cm dlhý rez/

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si vzorky roliet, písané majú doručenie do 3 prac dní, už prešlo 5 a stále mi nič neprišlo ☹

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Vzorky sme Vám posielali listovou zásielkou. Pokiaľ Vám neboli doručené, problém bude v Slovenskej pošte. Každopádne, nie je to problém. Ak Vám neprišli, môžete si ich objednať znova. Túto službu poskytujeme úplne zadarmo. Preto sme aj smutní, že za našu bezplatnú službu sme si zaslúžili toto negatívne hodnotenie :(.
    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klamu tovar nemajú skladom

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Bohužiaľ stal sa nám neočakávaný výpadok materiálu. Kvôli veľkej objednávke vybavenia jedného hotelu z daného typu výrobku sa nám minuli komponenty a objednané z výroby ešte nestihli prísť. Produkty máme medzičasom na e-shope nedostupné. Podľa posledných informácií naskladnenie očakávame v pondelok 25.3.2024. Kolegovia sa Vás snažili telefonicky kontaktovať, ale neúspešne. Potom Vám písali email, na ktorý ste reagovali, že rušíte objednávku, čomu samozrejme rozumieme. Je nám ľúto tejto nepríjemnosti. Bohužiaľ vyšlo to takto neplánovane.
    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    Komunikácia len formou mailu, súhlas na súhlas aktualizácia na aktualizáciu človek stále nečíta maliy stačí jeden telefonát a vybavene je vsetko behom pár minút.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka spred 13 dní ešte stále nevyriešená, nedodržujú sľubovaný termín dodania, písomne som mailom rušila objednávku a žiadala o potvrdenie zrušenia a nič neprišlo. Nemám ani tovar, ani peniaze. Ak vrátia, dolozim info do recenzie

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Ako sme mali uvedené aj na našom e-shope, v termíne od 22.12.2023-8.1.2024 sme mali celozávodnú dovolenku. V tomto období sme teda nepracovali. Posledné objednávky, ktoré sme vedeli vyrobiť a odoslať ešte v roku 2023 sme museli prijať do 18.12.2023. Vaša objednávku ste urobili až po tomto termíne. Nijako sme teda neklamali, ani nezavádzali. Tento oznam sme mali uvedený na viacerých miestach na našom e-shope ako aj v emailoch.
    Pokiaľ ste tento oznam nezbadali, je nám to naozaj ľúto. Snažili sme sa to zdôrazniť naozaj všade a dostatočne viditeľne.

    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Aj po zaslani nakresu s presnymi mierami ktore predvadza firma na youtube namiesto toho aby zaslala zaujemcovi formular s predkreslenym oknom dverami atď. Odosle tovar ktoreho miery su popletene.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi bol dodany nekompletny.Reklamacia vybavena za skoro 2 tyzdne
    a aj to mi nebolo dodane vsetko co chybalo. Zajtra budem zase riesit reklamaciu, Zaluziu som si musel dokompletovat sam bez akeho kolvek navodu ci naznaku z ich strany ako to mam poskladat co oni aj ked to bolo zaplatene neurobili

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlha dodacia doba

    Na webe píšu dodaciu dobu 3 pracovne dni . Čakali sme 9 pracovných dni. Boli drahší ako iné firmy ale kvôli krátkej dodacej dobe sme si priplatili no čakali sme ešte dlhšie ako u konkurenčnej stránke ktorý mali týždeň dodanie . Písali sme email ohľadom sťažnosti aká bude kompenzácia za dlhé čakanie , no z ich strany žiadne ospravedlnenie iba odpoved “už to chystáme bude to odoslané .”.:.
    NEODPORÚČAM !

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar zatial nedorazil a je stale vo vyrobe

  • Neodporúča obchod

    • Mám to hneď
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani po dvoch týždňoch nemám objednávku vybavenú.

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Vašu objednávku už máme odoslanú a dnes by Vám ju mali doručovať. Je nám ľúto omeškania. Verím však, že budete s našim výrobkami spokojný :)
    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Žiadne
    • Objednaných šesť ks roliet. Päť roliet dorazilo vadných/poškodených
    • Predajca komunikuje prostredníctvom anonymných osôb. Zákazník počas komunikácie nevie, s kým komunikuje.
    • Nebol dodržaný termín dodania.

    Tovar prišiel poškodený. Uvidím akým spôsobom prebehne odstraňovanie vád. Ale v čase písania recenzie nemôžem predávajúceho odporučiť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi nebol doručený. Netuším prečo.

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Vašu objednávku už máme odoslanú a dnes by Vám ju mali doručovať. Do cesty nám vbehli 2 sviatky, ktoré trochu narušili bežný cyklus a teda aj predĺžili dobu výroby a doručenia. Je nám to ľúto. Verím, že budete s našim výrobkami spokojný :)
    Fornest.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • nedá sa vybavovať , reklamácia len cez email , reklamoval som sieťku proti hmyzu , dodali mi ju v nesprávnych rozmeroch . posielal som fotky ,s metrom ale oni si neuznali svoju chybu.

    Reakcia obchodu Fornest

    Dobrý deň,
    Pre zrýchlenie reklamačného procesu a odhalenia chyby, požadujeme fotodokumentáciu zaslanú emailom. Je to jednoduchšie ako posielať výrobky hore dole. Vďaka internetu je to takto omnoho rýchlejšie.
    Profil, resp. rám siete proti hmyzu má presah 1,3cm (13mm) z každej strany, čo zabezpečuje prekrytie na ráme okna a teda pokiaľ by Vám aj chýbalo 0,5cm, toto prekrytie by to malo vyriešiť.
    Je zaujímavé, že aj napriek našej veľkovýrobe (1000+ks) denne, mávame týchto "reklamácií" úplné minimum a pokiaľ sa tak stane, zákazník nám do daru dá negatívnu recenziu. Z našich skúseností je dôvod najčastejšie v tom, že zákazník urobí chybu a snaží sa ju presunúť na nás.
    Vyrábame výrobky na mieru a teda rozmerová presnosť je našou najvyššou pridanou hodnotou výrobkom, ktoré vyrábame a predávame. Cez toto u nás "vlak nejede". Vždy máte právo poslať výrobky na odborné posúdenie a pokiaľ nájdeme aj najmenšiu chybu, reklamácia je opodstatnená a vždy ju vyriešime ku spokojnosti zákazníka. Častokrát reklamácie riešime bez posielania výrobkov, len na základe fotodokumentácie. V prípade oprávnenosti reklamácie - ako bolo spomenuté, snažíme sa nájsť najvhodnejšie riešenie ku spokojnosti zákazníka. To nám vie zabezpečiť dobré meno aj do budúcna.
    Bohužiaľ konkurenčné prostredie je ako všade silné a nemáme možnosti a prostriedky, aby sme akúkoľvek chybu (aj nie našu) zákazníkom kompenzovali v plnej výške. Zároveň to nie je úplne fér.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, no na základe fotodokumentácie sa výrobky javia, že boli vyrobené úplne presne podľa objednávky.
    Fornest.sk