Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar nieje to čo ma byť

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí Váš postoj k nášmu e-shopu na základe jedného nákupu. Bohužiaľ, nevieme nič bližšie, prečo produkt, ktorý máte nie je pre Vás to, čo má byť. Snažíme sa naše produkty čo najpresnejšie popísať a predstaviť, aby sme zákazníkovi priblížili ako v skutočnosti vyzerajú/fungujú. Ak ten pocit ale máte, určite nás kontaktujte a pozrieme sa na to.
    Vopred ďakujeme a radi všetko doriešime.

    S pozdravom

    tím Flagranti.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Druhý prípravok je v poriadku, prvý - gél,,,vôbec neviem otvoriť.
    Avšak,za 0,80 eur,ste mi poslali vôbec nevhodný darček.A nikdy nechcem darček,tak neviem,či som teraz vôbec označila.
    S pozdravom.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň, pani Maria,

    veľmi nás mrzí, že ste nebola s nákupom 100% spokojná. Chápeme, že otvorenie produktu vie človeka rozladiť, ak nejde hneď na prvýkrát a ľahko. Bohužiaľ, je to vec, ktorú my nedokážeme ovplyvniť a človek sa musí s produktom jednoducho ,,popasovať".

    Darčeky zadarmo sú k objednávke pridávané automaticky, čo je možné vidieť aj v košíku pri robení objednávky. Ak zákazník nemá o darček záujem, môže nám to uviesť do poznámky a my ho z objednávky odstránime.

    Ďakujeme za pochopenie a dúfame, že nabudúce splníme všetky vaše očakávania na celých 100%.

    S pozdravom

    Tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doručenie bolo súper rýchle.ale tovar žiadne účinky.neodporucam

    Dodanie bolo súper aj rýchle.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    chápeme, že človek očakáva od zakúpeného tovaru efekt. Avšak pôsobenie takýchto produktov a španielských mušiek je veľmi individuálny a na každého má iný účinok, čo my ako obchod neovplyvníme. Dokazujú to aj iné recenzie tohto produktu na našich stránkach.
    Mrzí nás, že ste neboli spokojný, ako ste si predstavovali a snáď nabudúce siahnete po tom pravom práve pre Vás.

    S pozdravom

    Tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nepodali mi jeden tovar a namiesto neho mi dali iný. Na e-mail mi prišiel link na faktúru a objednávku, ale pretože nie som prihlásený u nich nedá sa to zobraziť!!!

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť. V našom e-shope faktúry vždy zasielame v balíčku - ako pri expedícii, tak aj pri reklamácii produktov. Iba na výslovnú žiadosť zákazníka zasielame faktúry ako prílohu e-mailom. Nemohlo sa stať, že túto zámenu produktov Vám urobili v inom e-shope? Pretože mi naozaj takéto postupy nemáme.
    Ďakujeme za pochopenie a ostávame s pozdravom

    Tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod je v pohodě,na určitý tovar,!!!!
    • Tie krémy a vodičky ,sú nanic,!!!!španělské mušky,to je len špinavá voda,neúčinná špinavá voda,!!!!!

    No škoda penazy,a nervov,!!!!!

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    chápeme, že človek očakáva od zakúpeného tovaru efekt. Avšak pôsobenie takýchto produktov a španielských mušiek je veľmi individuálny a na každého má iný účinok.
    Mrzí nás, že ste neboli spokojný, ako ste si predstavovali a snáď nabudúce siahnete po tom pravom práve pre Vás.

    S pozdravom

    Tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Aby sa toľko nečakalo na objednavku

    Nepicitujem žiadnu výhodu keď nedorazil balík za 6 dní

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    Vaše hodnotenie nás mrzí, ale sme veľmi radi, že už máte svoj balíček doma. Bohužiaľ vinou prepravcu došlo k strate zásielky. Hneď, ako sme túto informáciu obdržali, odoslali sme opätovne novú zásielku bez toho, aby sme čakali na vyriešenie. Preto ste balík obdržali až 4. pracovný deň, čo je naozaj na nás neštandardná doba dodania, ale bohužiaľ stratu sme nedokázali ovplyvniť. Čakáme ešte teraz na vyjadrenie prepravcu, ktoré vám pre informáciu odošleme na email.
    Ďakujeme za pochopenie a ostávame s pozdravom

    Tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    oblecka nie su vobec kvalitne, je to site hocijako, vobec nezodpoveda fotografiam :)

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí, že s kvalitou svojej zásielky nie ste celkom spokojná. Chápeme, že u spodnej bielizne je výber cez internet zložitejší. Ak je na bielizni nejaká vada, samozrejme máte možnosť nám tovar zaslať na reklamáciu.
    Ďakujeme za pochopenie a dúfame, že nabudúce splníme všetky vaše očakávania na celých 100%

    S pozdravom

    Tím FLAGRANTI

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar prišiel v poriadku, ale funkčnosť nabila s daklarovanou kvalitou

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že ste nebol s výrobkom 100% spokojný.
    Vždy sa snažíme pri výrobkoch popísať ich parametre a materiál, z ktorého sú výrobky vyrobené.
    Vami zaslaný výrobok sme preverili, ale nezistili sme žiadnu závadu, ktorá by mala vplyv na funkčnost výrobku. Napriek tomu veríme, že nám zanecháte svoju priazeň.
    Váš FLAGRANTI tím.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchle dodanie
    • Hračka, presnejšie, analny kolík, nebol ešte použitý a kamienok hneď vypadol

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za Vašu recenziu, mrzí nás, že tovar nefunguje. Tovar odosielame priamo od dodávateľa, z hygienických dôvodov u nás tovar nerozbaľujeme, neskúšame funkčnosť.
    Prosím, pošlite tovar Slovenskou Poštou čo najskôr k nám na nižšie uvedenú adresu:
    Trinet Corp s.r.o.
    P.O.Box 179
    02201 Čadca
    Do balíka napíšte o akú závadu sa jedná, pripíšte číslo objednávky, alebo priložte kópiu faktury.
    Taktiež napíšte, či chcete tovar vymeniť, alebo vrátiť sumu na účet - v tomto prípade napíšte číslo účtu vo tvare IBAN, meno a adresu majiteľa účtu.

  • Neodporúča obchod

    Pozrite si komunikaciu. Zavadzanie zakaznika so slavami.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu.
    Veľmi nás mrzí, že ste neboli s našimi službami spokojný, napriek tomu, že ste sme sa Vám snažili maximálne výjsť v ústrety.
    Ako sme Vás už telefonicky informovali, pre získanie zákazníckej zľavy je nutné mať registráciu a pri objednávke si skontrolujte, či máte označené "Chcem odoberať newsletter".
    Vzhľadom na objem odobratého tovaru sme Vám mimoriadne dopočítali zľavu vo výške 10%, aj keď ste v danom období nesplnili podmienky na získanie tejto zľavy.
    Pretože nie je v našich silách upravovať objednávky ručne, prosíme, aby ste sa pri objednávaní tovaru uistili, či nie je Vaša registrácia vypnutá.
    Sám ste nám potvrdili, že ste sa zo systému odhlásili z dôvodu, aby Vás naše e-maily neobťažovali. Pri odhlásení z newslettera Vás systém automaticky informuje, že prídete o možnosť zľavy.
    Každopádne sa Vašimi podnetmi budeme zaoberať a pokúsime sa informácie na našich stránkach ešte viac sprehľadniť.

    Tím pracovníkov FLAGRANTI.

  • Neodporúča obchod

    S nakupom som viac ako nespokojny,veci nefunguju.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste boli s nákupom nespokojný. Ak niektorý produkt nefunguje, máte samozrejme možnosť zaslať nám ho späť na reklamáciu. To, že sú niektoré kusy chybné, sa stáva, takže pokiaľ reklamáciu vyhodnotíme ako oprávnenú, obratom zasielame nový produkt. Reklamáciu sme však u vás nezaznamenali. Neváhajte sa obrátiť na naše zákaznícke oddelenie, pokiaľ si neviete rady ([email protected]).
    S pozdravom
    tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostal som nefunkčný tovar,už nikdy via nič od Vás neobjednám

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že tovar nefunguje. Tovar odosielame priamo od dodávateľa, z hygienických dôvodov u nás tovar nerozbaľujeme, neskúšame funkčnosť.
    Prosím, pošlite tovar čo najskôr k nám na nižšie uvedenú adresu:

    Trinet Corp s.r.o.
    P.O.Box 179
    02201 Čadca

    Do balíka napíšte o akú závadu sa jedná, pripíšte číslo objednávky, alebo priložte kópiu faktury.
    Taktiež napíšte, či chcete tovar vymeniť, alebo vrátiť sumu na účet - v tomto prípade napíšte číslo účtu vo tvare IBAN, meno a adresu majiteľa účtu.
    Tím pracovníkov FLAGRANTI

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol nefunkcny. Pri jeho cene a postovnom zadarmo to nemalo cenu posielat späť. Zial, jednalo sa o darcek, cize velke sklamanie. Cakal som, ze predajca posle druhy kus, kedze sa jednalo o drobnost za 6,40€ a postovne bolo gratis. Za mna velke sklamanie!

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,

    rozumieme tomu teda správne, že vám sa neoplatí tovar zasielať späť, ale po nás chcete, aby sme vám verili, že tovar nefunguje, bez toho aby sme ho otestovali a zároveň vám zaslali ďalší tovar úplne nový?
    A len detail k doprave zadarmo - tá doprava je zadarmo pre Vás ako nášho zákazníka, ale my tú dopravu platíme za Vás. Nám ju nikto zadarmo nedá.
    Verím, že svoj názor prehodnotíte, ak sa pozriete na to z nášho pohľadu.
    Ďakujem za pochopenie a prajem pokojné sviatky.

    S pozdravom

    Flagranti.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Rychlo
    • Nie je originálny satisfyer

    Páčilo sa mi že celkom doprava bola rýchla. Ale keď som prišla domov, to uvidela som že to je nie originálny satisfyer, a kópia. Som veľmi naštvaná.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    Narazili sme na vašu recenziu a dosť nás prekvapila.
    Mohli by sme sa prosím opýtať, z čoho usudzuje, že sa nejedná o originálny výrobok?
    Celý sortiment značky Satisfyer nakupujeme priamo od výrobcu, takže neexistuje možnosť, že by nešlo o originálny produkt.
    Značka teraz prechádza na nový dizajn všetkých produktov, majú inovované balenie, ale stále sa aj dopredáva pôvodný rad.
    Prosím teda o informáciu, na základe čoho ste dospela k názoru, že výrobok nie je originálny.
    Vopred ďakujem za odpoveď ([email protected]) a prajem pekný deň.

    S pozdravom
    Petra, FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • popis na stranke sa neyhoduje s dorucenzm tovarom
    • neochota pri reklamacii
    • po vytvoreni objednavky si vypytali zalohu bez upozornenia vopred

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaše hodnotenie, však vedzte, že sme sa vám snažili vyjsť v ústrety. K vašim pripomienkam:

    - Produkt, ktorý ste si zakúpil, je vždy jedinečný a jeho rozmery sú udávané výrobcom. Chápeme, že rozdiel 5 cm v obvode hrudníka u zakúpenej podprsenky by bol problém, však rozdiel 5 cm v obvode hrudníka u realistické panny nie je nič, čo by bránilo jej užívaniu. Ak vám dodaný produkt nevyhovoval, mal ste možnosť ho v zákonnej 14dennej lehote poslať späť a požadovať buď výmenu alebo vrátenie peňazí. To ste však neurobil.
    - Keďže sa vaša reklamácia týkala práve odlišných rozmerov v rámci jednotiek centimetrov, je pravda, že vám tento dôvod nebol ako dôvod reklamácie uznaný. Na Vaše pripomienky sme obratom reagovali a ponúkali vám onú možnosť produkt vrátiť alebo vymeniť, ak nedošlo k jeho použitiu.
    - Zálohu požadujeme iba u tohto typu produktu, ak si zákazník vyberie ako formu platby Dobierku. Bohužiaľ sa nám v minulosti mnohokrát stalo, že si zákazník tovar neprebral a v prípade nadrozmerného produktu je doprava pomerne nákladná. Doprava je samozrejme zadarmo, avšak záloha, ktorá sa vám z výslednej ceny produktu odpočíta, slúži len ako naša istina, ak by ste si nákup bez predchádzajúceho upozornenia neprevzal. Na túto skutočnosť sme vás však upozornili e-mailom. Mal ste možnosť nákup neuskutočniť, ale vy ste naše podmienky akceptoval, preto nám nie je jasná následná kritika.
    V týchto prípadoch naozaj nedošlo k pochybeniu na našej strane. Našim zákazníkom sa vždy snažíme vyjsť maximálne v ústrety, ale naozaj nemôžeme vziať späť použitý produkt, ktorý je v úplnom poriadku, a vyhodiť ho. To všetko na naše náklady, pretože reklamáciu by sme ani my u výrobcu neuplatnili.

    Mrzí nás to, ale dúfame, že nakoniec budete spokojný a nájdete výhody a pridanú hodnotu produktu a naozaj vám to prajeme.
    S pozdravom

    Petra, FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som lubrigacne gely ktore boli vytecene v baliku,uzavery boli poskodene,reklamoval som ale mi neuznali

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Pekný deň pán Štefan,

    je nám veľmi ľúto, že došlo počas prepravy k poškodeniu obsahu.
    V tom prípade je reklamácia samozrejmosťou. K tomu ale potrebujeme, aby ste nás kontaktoval a balíček nám poslal späť, alebo nám poslal fotku s poničeným obsahom. Aj na základe fotky by sme Vám obratom zaslali tovar nový.
    Vzhľadom k tomu, že vás o doloženie naše zákaznícke oddelenie žiadalo, ale vy ste argumentoval tým, že ste balík vyhodil a nemáte ani fotografiu, ani my nemáme možnosť reklamáciu vykonať.
    Veľmi nás mrzí, že ste si svoju objednávku neužil. My určite, čo sa týka tejto značky gélov, vyvodíme nejaké zmeny, aby k poškodeniu tovaru nedochádzalo.
    S pozdravom

    tím FLAGRANTI.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednala som viac vecí. Lubrikant ktorý som objednala bol v balíku nezaistený,otvorený a v celom balíku rozliaty (nedal sa už dalej použiť lebo z neho neostalo nič) - čiže poškodil aj ostatné produkty.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den, v takovémto případě prosím ihned kontaktujte naše zákaznické oddělení ať už na telefonu, emailu nebo chatu. Situaci s vámi dořeší. Většina gelů je zajištěna od výrobce, některé vkládáme do nepropustných pytlíků sami, ale u tohoto typu se nám zatím nestalo, že by přišel poškozen. Prosím, pokud máte třeba fotku, pošlete nám ji a celou věc dořešíme k vaší spokojenosti.
    Předem děkujeme
    Tým FLAGRANTI

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Už opakovane sa mi stalo, že neprišla žiadna reakcia na objednávku, ako pri bežnom elektronickom obchode. Musel som objednávku urgovať e-mailom, aby s začala vybavovať.

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň.
    Vaša objednávka bola do systému zadaná 29. 10. 2019 v 18:03 hod. Ešte v ten istý deň v 18:24 sme Vám poslali potvrdenie, že sa Vaša objednávka spracováva a súčasne sme Vám poslali aj upozornenie, že ste si zvolil platbu prevodom na účet. V upozorneniu bolo napísané aj číslo účtu, var. s. a suma, kam máte platbu poslať. Vzhľadom na to, že náš e-mail obsahuje vo svojom názve slovo "SEX" mohol byť e-mail označený ako spem, alebo ochranou Vášho počítača nemusel prejsť.
    Ak sa Vám v budúcnosti stane, že nebudete mať obratom potvrdenie objednávky, neváhajte nás telefonicky kontaktovať.
    Všetko určite vyriešime tak, aby ste bol s našimi službami spokojný.
    Tím pracovníkov 4sex

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchlosť dodanie
    • Neni úplne všetko take ako sa otom píše

    Reakcia obchodu FLAGRANTI

    Dobrý deň,
    veľmi sa Vám ospravedlňujeme ak Vám nebol dodaný všetok tovar. Prosím, kontaktujte nás.
    Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie a chýbajúci tovar Vám dodáme.
    Náklady na dopravné budú plne hradené z našej strany.

    Tím pracovníkov 4sex