Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
dostanem dotazník spokojnosti o tovare o ktorom som ešte ani neobdržal potvrdenie o odoslnaní... asi to tak má byť ,že
Reakcia obchodu FITPRO.sk
Dobrý deň, v deň objednávky sme vám posielali emailom informácie. Žiaľ, ako sme neskôr zistili, ten email vám nedorazil. Aj tu sa vám dodatočne ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.
-
Neodporúča obchod
Na stránke majú chybne uvedenú dostupnosť produktov. Produkty som si objednala na základe toho, že boli vedené ako dostupné skladom ale nasledujúci deň mi písali že produkty nie sú dostupné… peniaze mi samozrejme vrátili, ale aj tak by som už u nich nenakupovala.
-
Neodporúča obchod
- nemá tovar ktorý sa na stránke tvári že je skladom ...
-
Neodporúča obchod
Doposial som nedostal ziadne informacie o vybaveni objednavky
-
Neodporúča obchod
- deklarovaný tovar obchod nemá a stále ho ponúka.
Reakcia obchodu FITPRO.sk
Dobrý deň Ján, hneď ako sme zistili chybu na stránke, sme vás kontaktovali, pričom sme sa vám ospravedlnili za chybu a ponúkli pomoc s výberom alternatívy. Žiaľ, na daný email ste nám vôbec nereagovali, takže sme nemohli s objednávkou nič robiť. Pokúšali sme sa s vami skontaktovať aj SMSkou a cez WhatsApp, no tiež neúspešne.
Niekedy sa to stane, že zostane v katalógu produkt, ktorý sa už nevyrába a to z dôvodu, že nás výrobca / dodávateľ neinformoval o tom. Mrzí nás táto situácia, opätovne sa vám aj touto cestou ospravedlňujeme a sme stále pripravení pomôcť s výberom. Jozef, FITPRO.sk -
Neodporúča obchod
Tovar bol počas objednávania uvádzaný ako "na sklade", potom prišla správa že nie je na sklade a treba na dodanie čakať 2-3 týždne
Reakcia obchodu FITPRO.sk
Dobrý deň, v prvom rade sa ešte raz ospravedlňujeme za zdržanie pri vybavovaní objednávky.
Situácia bola spôsobená na strane výrobcu. Tovar sme mali mať dodaný cca 2 pracovné dni po zadaní vašej objednávky (o čom sme mali info cca týždeň vopred). Produkt sme teda nechali v stave "na sklade". Žiaľ, niekedy sa stane presne táto situácia, že nie je tovar dodaný.
Hneď po zistení nového stavu položky sme zmenili stav dostupnosti produktu v eshope a vás sme bezodkladne informovali emailom, no nedostali sme z vašej strany žiadnu reakciu naň a ďalší email z našej strany by mohol byť považovaný za spam.
Aktuálne je produkt ešte stále nedostupný. Ďakujeme za pochopenie. Jozef Fischer, FITPRO, s.r.o. -
Neodporúča obchod
- cena
- spôsob dodania, časová neflexibilita...