Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • otrasná komunikácia

    Bez akéhokoľvek zdôvodnenia zrušili objednávku. Prišiel mi mail, kde bolo napísané: "Stornovali sme Tvoju objednávku." Na zaslaný mail s otázkou prečo bola objednávka stornovaná mi neprišla žiadna odpoveď.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Martin,
    dostali ste od nás obratom e-mail, že váš objednaný tovar sa vypredal a ponúkli sme vám lepšiu možnosť s výraznou zľavou, ale ste nereagovali. Potom ste nás informovali, že ste e-mail našli v spame. Nemôže byť reč o otrasnej komunikácii :) Dúfame, že prehodnotíte svoju recenziu...

    a, že sa uvidíme opäť :)
    S pozdravom
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta fitness

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol označený ako "skladom". Preto som si vybral produkt na tomto e-shope. Po objednaní sa ale už zmenilo na vypredané. Písal som e-mail o stornovaní objednávky - žiadna odpoveď.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Martin,
    dostali ste od nás e-mail v deň objednávky, o 11:01, s informáciou o dostupnosti aj otázkou, čo si želáte s objednávkou urobiť. Dostali ste ponuku na náhradu aj možnosť na storno, alebo zmenu.

    Dúfame, že sa uvidíme opäť :)
    S pozdravom
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta fitness

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje. Tovar kt. som objednal bol na skalde. Teraz uz nie je. Zrejme preto ani Neposielaju tovar ale ani nereaguju na email,kt. som poslala.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Dobrý deň,
    písali sme vám ohľadne objednávky ešte v deň vašej objednávky o 3 hodiny neskôr, či si želáte inú alternatívu, pretože vami zvolená farba už nebola.
    Na tento e-mail ste nám neodpovedali. Ak by ste boli ochotní, vieme to doriešiť aj teraz.

    Dúfame, že budeme mať možnosť presvedčiť vás, aby ste náš obchod odporučili :)
    S pozdravom
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta fitness

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Treba kontrolovať výrobky po ktoré si prídete či nie sú pred koncom záruky. Výrobok odovzdaný z ruky do ruky a čakal na mňa na stole. Predpokladám že sa nikto nepozrel na dátum spotreby

    Všetko prebehlo v poriadku.
    Bol som pre výrobok osobne na predajňu dňa 26.3.2024
    Ako som spomínal výrobok ma spotrebu len do konca marca 2024 teda ešte je v dátume spotreby.
    No jedna sa o 120 kapsulove balenie ktoré sa má užívať v CCA 40 dávkach teda na zhruba 40 dní .
    Je to síce minimálna spotreba no aj tak takéto veci a ešte dupľom keď sú prevzaté z ruky do ruky priamo na prevádzke by sa nemali určite stať.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Alfy,
    ďakujeme za recenziu, toto nie je štandardná situácia.
    Produkty s blížiacim sa dátumom minimálnej trvanlivosti označujeme automaticky a rovnako idú do výpredaja a vie o nich aj predavač v predajni. Mrzí nás pochybenie na našej strane a sme pripravení vám produkt vymeniť.

    Náš cieľ je vaša spokojnosť.
    Dúfame, že sa uvidíme opäť :)
    S pozdravom
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta fitness

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zadal 10.7. Objednaný tovar bol (a stále je) dostupný skladom. Dodnes som tovar nedostal. Pred 10 dňami som mejlom zisťoval, v čom je problém. Nedostal som žiadnu odpoveď.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Peter,
    objednávka vám bola doručená. S ospravedlnením i darčekom.
    Stalo sa to, že dodávateľ nám to do objednávky zabudol vložiť, ale nakoniec sme to vyriešili k vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta fitness

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som chcela vymeniť za väčší. Telefón nedvíhaju. Na messengeri napísali aby som napísala email. Poslala som screenshot o odoslaní emailu odvtedy sa neozvali po prečítaní. U mňa zla skúsenosť.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Dobrý deň,
    8.12 ste nás kontaktovali s požiadavkou na výmenu veľkosti, stačí prísť ku nám na predajňu s neporušeným tovarom a dokladom a vyriešime to. Inak Stačí zaslať e-mail + tovar na našu adresu a obratom vám pošleme vymenený kus. Kolega z mailového kontaktu, na ktorý ste písali, vypadol zo dňa na deň, pre chorobu, tak nám trošku "zavaril".
    V každom prípade, vašu požiadavku vyriešime.

    Pekný deň želáme .

    S pozdravom,
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta Fitness

  • Neodporúča obchod

    20 %

    5x som sa snažil dovolať kým ma nezrušilo email som písal nikto mi nebol schopný odpovedať na fb som písal nikto nebol schopný odpovedať dôvod je ten ze mi povedali ze peniaze co som poslal cez e-shop nedorazila a pritom mam potvrdenie ze transakcia prebehla a to som musel platiť na dobierku takže mi fit plus dlží 29.50€

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Dobrý deň Marek,

    minulý týždeň s Vami volal náš kolega a dohodli ste sa, že nám bude zaslané potvrdenie o úhrade. Do dnešného dňa sme od Vás žiadne potvrdenie neobdržali a platbu taktiež neevidujeme.
    Bol Vám aj zaslaný pripomienkový mail, avšak bez Vašej odpovedi...

    Ďakujem

    S pozdravom,
    FIT PLUS

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    Objednal som si produkt ktory som si od vas kupil uz viac krat a mam ho overeny. Pri poslednej objednavke ste mi zaslali uplne nieco ine co absolutne nema pozadovany efekt. Fotka zobrazeneho produktu na vasej stranke bola to co chcem doslo nieco ine

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Dobrý deň,

    po skontaktovaní sa s Vami ste tvrdili, že prišlo to čo ste si objednali, len mal produkt iný obal.
    Výrobca Weider (ako aj ostatní výrobcovia) menil pred pár týždňami obaly niektorých produktov (robí to tak každý 1-2 roky).
    Produkt ktorý ste si objednal, sme Vám aj zaslali, ale už s novým obalom.
    Názov ani zloženie produktu sa nemenil, takže Vaša recenzia je žiaľ podaná nepresne.

    Ďakujem

    S pozdravom,
    FIT PLUS

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Postovne zadarmo
    • Objednaný tovar zrazu nemali ‍♀️

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj,
    objednala si si produkt na dobierku, ktorý má veľmi veľa užívateľov a stalo sa, že sa ti neušiel. Mohli sme ho nahradiť ešte lepším produktom za rovnakú cenu, ale nevidíme žiaden záznam o dohode, alebo tvojej komunikácii s nami.

    Produkt každú chvíľu naskladníme a môžeme ti ho doručiť.
    Nakoľko to bola prvá skúsenosť s nákupom u nás, chápeme tvoju kritickosť. Veríme, že nám dáš ešte šancu.

    Tím FIT PLUS.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Bohuzial obchod je autorizovany predajca znacky Weider (osobne preferujem) a teda poskytuje najnizsie ceny v SR.
    • Expedovanie tovaru je ozaj dost rychle a v kombinacii s DPD tovar vie prist na adresu relativne dost rychlo.
    • Osobne na mna posobi dost rusivo tykanie v komunikacii. Hlavne ak riesim nejaky problem, na mna osobne to posobi dost neprofesialne.
    • Automatizovana komunikacia (automatizovane maily) su formulovane zmatocne, co viedlo k situaciam ktore ma dost sklamali.
    • Taktiez zmatocna komunikacia clovekom cez online chat. Mam pocit ze jeden den som dostal pokyny od jedneho cloveka a nasledne iny den mi bola stornovana objednavka lebo zrejme podla ineho cloveka som zle postupoval. A ako som spominal v takej chvili ked vam niekto tyka a este aj komunikuje zvlastnym sposobom, citil som sa ako idiot. Osobne som velmi sklamany a hladam si iny obchod kde by som si mohol objedna produkty oblubenej znacky. Bohuzial uz to bude zrejme za vyssie ceny.

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Michal,

    komunikáciu sme zvolili podľa dlhoročných skúseností z praxe na predajniach i v online priestore, preferujeme priateľský štýl.

    Automatizovaná komunikácia prebieha vždy s jasnými inštrukciami, ako napríklad: "Pre nákup v zobrazených cenách musíš byť prihlásený vo svojom profile."

    Komunikácia cez online chat bola s vami vedená rovnakým človekom. Naraz ste spolu riešili dve objednávky. Jedna bola ním potvrdená, po spoločnom telefonáte, pretože vám neprešla platba, aby ste ju hradili prevodom. Tá objednávka bola vybavená.

    Druhá bola stornovaná po opäť neúspešnej platbe. Po prijatí správy o storne a prosbe o zopakovaní objednávky ste nás mohli informovať, že chcete opäť zaplatiť prevodom. Bez vašej sprievodnej poznámky nemáme viac informácií ako vidíme.

    Komplikáciám predídete tak, že si aktualizujete služby, prípadne obmedzenia pre online platby na vašej karte, alebo si budete objednávať klasicky na dobierku.

    Naďalej vám chceme prinášať to najlepšie a veríme, že s nami zostanete.

    S pozdravom,
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta Fitness

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar mi bol doruceny ale nie vsetko ale zaplatila som celu objednavku takze tovar zaplateny 35,8 dorucene 13,79 dovolala so sa tam az na tretie cislo co som nasla na internete cislo vo fakture nefunguje poslala som reklamaciu na email dosla odpoved ze mi vratia rozdiel doteraz nic neprislo a telefony nedvihaju uz na ziadnom cisle tak dufam ze rozdiel poslu ale uz si odtial urcite neobjednam budem rada ked mi vratia 22 euro .

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Iveta,

    mrzí nás tvoj a negatívna skúsenosť.

    Podľa zistených informácií by si mala mať už rozdiel vrátený na účte. Všetko je možné riešiť už na prvom čísle v našich kontaktoch.
    V rámci platobných príkazov musíme dodržiavať bezpečnostný postup, ktorý ale spĺňa zákonom stanovenú lehotu.

    Okrem toho, sme veľmi radi, že si u nás nakúpila opäť ♥

    S pozdravom,
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta Fitness

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Doručený nesprávny produkt
    • Zámerne nedvíhalnie telefónu ( blokovanie telefónu )
    • KLAMANIE zo strany predajcu

    Najhorší nákup na internete . Doručený bol nesprávny produkt . Hneď som ich mailom informovala . Od tohto mailu som sa už z môjho telefónu nevedela dovolať ( Z DRUHÉHO ČÍSLA MI TELEFÓN ZDVIHLI OKAMŽITE! ) Na vlastne náklady som zasielala nesprávny produkt kuriérom nazad - pán do telefónu sľuboval odoslanie správneho tovaru aj s menším darčekom za komplikácie .... dnes balíček prišliel - samozrejme tam bol len objednany produkt..

    Reakcia obchodu FIT PLUS

    Ahoj Barbora,

    ďakujeme za recenziu. Mrzia nás vaše aditívne náklady. To druhé telefónne číslo ste mala správne. Nikoho číslo nie je určite blokované :). Zaujíma nás, v čo ste mysleli tým "klamaním zo strany predajcu". Napíšte nám prosím na eshop(@)fitplus.sk.

    Špeciálne zásielky idú samostatne a tiež prechádzajú procesom vybavenia.

    Váš darček je určite už na ceste k vám ♥

    S pozdravom,
    FIT PLUS
    To najlepšie zo sveta Fitness