Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar posielany cez Packetu ktorá ma nefunkčný Z- Box a ja sa neviem dostať k zásielke. Reklamoval som to na Packetu, ale nič sa neudialo.

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Zákazníci a nie len vy majú a budú mať s prepravcami rôzne problémy. Keď nás ale zákazník nijako o ňom neinformuje priamo v čase keď sa udeje, nemáme ako problém vyriešiť. Dozvieme sa to až takouto recenziou.

    Neodporúčanie nás ale aj iných e-shopov v takomto prípade je neobjektívne a nemá žiadnu váhu.

    Samozrejme aktuálne o probléme vieme a riešime ho k spokojnosti všetkých strán.

    Naša práca nás baví a je naším hobby.

    FitForm.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bordel,zmätok,nikdy viac.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    OBJEDNANÝ TOV AR BOL NA DORUČENIE KURIEROM NA UDANU ADRESU ALE PARCEL KURIER MI OZNÁMIL ŽE MÁM SI HO SÁM VYZDVIHNÚŤ. PAFR EL KURIER NIE JE DôVERIHODNÁ SPOLOČNOSŤ.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nefunkcny platobny terminal. Nemal som ako zaplatit.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pepravna sluzba dodavala tovar miesto jedneho dna 3 dni a aj to pri vyzdvihnuti tam uz nebol lebo ho vzali naspat do Nitry

  • Neodporúča obchod

    Packeta mi to doteraz není schopná doručiť!!!!! Doručujú to už od minulého týždňa a stále to nie sú schopný doručiť do žiadneho z boxu ani osobne ani na výdajne miesto!! Aj hoci som tam volal a vedia o tom! Keby to nebolo vopred zaplatené tak mi to je jedno! Úžasná dopravná spoločnosť ako aj tá s tými číslami! A asi obchod zato nemôže, ale mali by si zvážiť cez koho posielajú. Ďakujem za pochopenie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pouzivaju kuriera SPS, ktory zasielku namiesto osobneho dorucenia rovno necha na inom mieste, aby si to isiel zakaznik vyzdvihnut sam. Ake teraz im to nevyslo, nesiel som po to

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Dobrý deň,

    máte pravdu...., je to bohužiaľ problém na ktorý ako obchod nemáme žiadny vplyv.

    Bohužiaľ kuriéra robia zatiaľ ľudia (nie roboti) a tak ako aj iní ľudia vedia byť lepší a menej lepší aj keď rovnako musia.

    Na druhej strane ste to mali uložené v parcel shope (a ešte to aj stále máte) cca 150 metrov od miesta doručenia...., tak ak ste mali o objednávku naozaj záujem tak ste si po ňu mohli ísť.

    Písať teraz spôsobom "Ale teraz im to nevyslo, nesiel som po to" - nech usúdia ostatní

    FitForm.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    je jedno čo si objednáte, oni aj tak pošlú čo sa im zachce. 3x za dva mesiace mi prišlo niečo úplne iné. Doteraz roky velká spokojnosť ale posledných pár mesiacov je to katastrofa. Aby som každú druhú objednávku posielal naspäť.

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Dobrý deň,

    píšete, že Vám prišlo úplne niečo iné...

    **** REALITA ****
    - za posledne 2. mesiace ste mali 3. objednávky
    - v 2. objednávkach boli chyby

    1.objednávka
    omega kyseliny ste dostali inej značky či je to úplne niečo iné ??? - bezplatne výmena Vám bola ponúknutá
    ako ospravedlnenie ste dostali navyše vernostné body

    2. objednávka
    našou chybou sme vymenili 2xMSM za 2x vitaminy (rovnaky obal-naša chyba) - bezplatne výmena Vám bola ponúknutá, ale odmietli ste ju

    3. objednávka
    bola v poriadku

    Rozumieme a chápeme Vašej reakcii ale určite to nie je katastrofa :)

    FitForm.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Produkty Kompava užívam a som s nimi veľmi spokojná. Koktaily Lady fit sú super i všetko ostatné

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    ĎAKUJEME za recenziu :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nie je na skalde.

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    ĎAKUJEME za recenziu :)

    Objektívne treba ešte dodať, že išlo o jeden tovar z dvoch v objednávke, ktorý bol zákazníkovi k okamžitému odberu ponúknutý v inej príchuti +pôvodne objednanú príchuť sme doskladnili do 2. prac. dní.

    Pre ostatných zákazníkov
    Možnosť dať sa verejne vyjadriť, je aj na nás. Tak prosím rešpektujte, že ak už píšete Neodporúčanie, píšte prosím celú pravdu!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    To že mi omylom poslali inú objednávku mi nevadí, stane sa. Keď som ich o tom informoval, bolo mi povedané že hneď mi posielaju moju. Po ďalších dvoch dňoch mi napísali že nemajú príchuť proteínu akú som chcel.

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Dobrý deň,

    máte pravdu, že sme Vám najprv písali, že Vám objednávku hneď odošleme.


    V okamihu keď som Vám písal som si nepozrel sklad, že pre Vás bol posledný kus. GB ho už nemá v ponuke-objednávali sme ihneď.


    Písali sme Vám ale hneď Dňa 2023-03-08 11:48 ako sme na to došli , nie ako píšete TERAZ..

    Peniaze sme Vám už poslali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nefunkcna platba kartou
    nulova komunikacia zo strany obchodu

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Zákazník bol mailom informovaný o neúspešnej platbe.

    Dodnes nám nedal nijako vedieť.

    História stavov objednávky:
    Dátum zmeny Stav objednávky
    18.09.2022 13:39:38 Prijatá objednávka -mail + SMS
    19.09.2022 14:53:18 ČAKANIE na prijatie platby na náš účet - mail

    Ak ste sa uspokojili, že ste nás neodporúčali, tak je to v poriadku a prajeme Vám všetko dobré :)

    ĎAKUJEME za recenziu :)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchlosť odoslania
    • Pri reklamacii tovaru eshop prestal komunikovať

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    ĎAKUJEME za recenziu :)

    Nie je pravdou že sme prestali komunikovať !

    Počas komunikácie (otázka-odpoveď) bol sviatok + víkend.

    Neobjektívne ale je, že Heureka posiela dotazník na 6. kalendárny deň od potvrdenia objednávky. V lehote, ktorú má obchod objektívne, ale aj podľa zákona na vyriešenie problému, nie je potom možné ho vždy vyriešiť pred zaslaním dotazníku.

    FitForm.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia

    Pred šiestimi dňami poslali mail "Váš balík je už zabalený a pripravený na okamžité odovzdanie prepravnej spoločnosti. A zatiaľ nič. Písal som správu a žiadna odpoveď.

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Zákazník mal a má v objednávke zle vyplnené kontaktné údaje, bez ktorých nie je možné objednávku odoslať.

    Doteraz nám nedal informáciu hoci sme ho niekoľko krát kontaktovali.

    Je škoda, že pre jeho uspokojenie mu zostalo napísať túto recenziu.

    ĎAKUJEME za recenziu :)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Objednany tovar nebol skladom, aj ked bolo uvedene inak.

    Objednávka sa zrušila z dôvodu, že tovar nebol na sklade. Peniaze boli vrátené o 3 dni.

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    Trošku objektivity a objasnenie..... :)

    V objednávke mal zákazník 3. produkty.

    Jeden produkt nebol skladom v príchuti, ktorá bola uvedená na stránke, že je skladom.

    Chyba bola spôsobená už priamo od dodávateľa, nakoľko štítok na tovare v slovenskom jazyku nezodpovedal popisu priamo na obale tovaru.

    ĎAKUJEME za recenziu :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • ak by som dorušenie telefonicky neurgoval, možno by som čakal ešte doteraz

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    ĎAKUJEME za recenziu :)

    Zákazník si u nás urobil v poradí 3. objednávku. Predchádzajúce boli zrejme v poriadku, keď sa rozhodol pre 3. .

    Niekedy okolnosti jednoducho spôsobia meškanie oproti štandardnej dobe dodania.

    Urgovať telefonicky NÁS NIE JE POTREBNÉ - čakať doteraz by sme vás nenechali, to by sme vás vopred informovali, že niečo nie je naozaj v poriadku.

    FitForm.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar stále neprišiel-dlhá dodacia doba

    Reakcia obchodu FitForm.sk

    ĎAKUJEME za recenziu :)

    Zákazník bol o predĺžení dodacej doby informovaný a vybral si možnosť, že počká....