Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ako mám hodnotiť tovar, čo mi nebol doručený. Urobte si tam poriadok...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predali mi tovar za cenu za aku ho nevedeli predat. Ano citate spravne. Ked prislo na odoslanie tovaru, chceli po mne doplatit cca 5EUR. Okrem toho ze je to na pokutu od SOI, divim sa vobec, ze selsky rozum im nepovedal priznat si chybu a ozeliet 5 eur bez obtazovania zakaznika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednané 2x vzpery kufra. Prišiel mi úplne iný rozmer (nevhodný) a úplne iný výrobca. Obe boli v porušených špinavých obaloch. Reklamačný mail sa mi vrátil nedoručený. 3x som musel telefonovať, aby mi poslali peniaze na účet, trvalo to skoro 3 týždne. Telefonicky som žiadal aj o vrátenie poštovného, keďže doručený bol úplne iný tovar - samozrejme nevrátili. Mal som kupcu na auto, chcel som vzpery vymeniť sám, aby som ušetril. Nakoniec som musel dať 100 eur zľavu z kúpnej ceny, aby si to pani dala vymeniť v servise. Nikdy viac, neodporúčam!

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Bol poslaný tovar od iného výrobcu ako som objednal.Blatnik objednaný od výrobcu van wizzel bol dodaný od výrobcu Taivan.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mi bol doručený poškodený a nepoužiteľný.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nukaju to čo nemaju aj ked pišu že maju 5 kusy na sklade
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi ešte stále nedorazil a v maili ohľadom ako som spokojný s tovarom mi posielate názov úplne ineho tovaru tak som zvedavý keď mi konečne dorazí môj balík od Vás či tam bude prídavné brzdové svetlo za ktoré som zaplatil a nie nejaký olej ktorý mi posielate v maili či som spokojný. To snáď zlý vtip?

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kuriérska spoločnosť 123kurier je pod úroveň 21 storočia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nunca llegaron los pedidos ni la devolución del dinero

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Prisiel mi iny tovar, nez som objednala. Slubili, ze poslu kuriera, aby vyzdvihol u mna nespravny tovar a doniesol novy. Zatial nikto neprisiel.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nekomunikujú,všetkého sa musím dožadovať a sám zisťovať stav objednávky.

    Jeden z tých horších.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Žiadna komunikácia a keď som reagoval ja ešte aj klamali že tovar je v obchode a keď som prišiel ponúkali mi náhrady. Neodporúčam tento obchod moja 2 zlá skúsenosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zadala som objednávku, tovar podla eshopu mali na sklade ale objednávku bez udania dôvodu zrušili. Slusnostou je aspon napisat dovod zrusenia objednavky. Takže dakujem ale uz viac nie. Neprofesionalny pristup, skor mi stranka pride teraz ako podvodna.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nikdy viac objednávať cez túto stránku danný olej majú na stránke a keď som im volal povedali že ho už nemajú je to videnie zákazníka za nos

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zboží které ukazují skladem, skladem vůbec není a nejsou schopni dodat
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Otváracie hodiny sa nezhodujú s realitou.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani nedajú vedieť ze tovar nemaju
    • Keby tam nevolam dodnes čakám
    • Sľúbili náhradu dielu ze zavolajú a nikto sa neozval

    Nikdy nič odtiaľ

    Reakcia obchodu www.fifoautoshop.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí náš vaša nespokojnosť ale situácia je momentálne taká aka je. Okrem toho dohoda bola, že sa vám ozveme, akonáhle bude niečo k dispozícii.

    S pozdravom

    tím fifoautoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • výhodné ceny
    • rozsiahla ponuka
    • pofidérna komunikácia
    • navrhovaná vyššia cena artiklu, ktorý pri objednaní nie je skladom a bude k dispozícii o 5 dní
    • chýbajúci originálny obal na jednom z objednaných artiklov nahradený mastným údedinárskym papierom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • Mnou objednaný/zaplatený tovar neposlali .Prišel úplne iný tovar. Nejaké polské nahrážky.
    • Komunikácia obchodu .
    • Krabica z tovarom plná prázdnych krabičiek od auto náhradných dielov. Evidentne zásielky používajú namiesto odpadkových košov.

    Obchod mi narobil akurát starosti s tým či doručený tovar (nemrznúca zmes) je kompatibilná s tu ktorú mám v aute. Mala to byť jednoduchá operácia .Teraz musím urobiť pokus a dať do skúmavky trochu tej starej a tej novej a čakať či sa tekutiny zmiešajú a nezostanú oddelené. Z mojej objednávky totiž sedí len farba tekutiny. Stačilo poslať mail alebo zavolať ,ž e nemajú to čo som chcel a bolo by. Prípadne ponúknuť náhradu. Nechal som to tak lebo vážne nemám chuť posielať dve 5l bandasky spät a mám teraz iné starosti . V odpovedi na môj reklamačný mail ,ma presviedčali, že sa jedná o to isté len v inom balení. Po dôkladnom prieskume som zistil že objednaný tovar a doručený tovar so sebou nijako nesúvisia. Dokonca ani destilovaná voda nebola tá čo som si objednal .Ale to sa dá ešte prejsť. Vážne nemám nič pozitívne čo by som mohol o tomto obchode napísať

    Reakcia obchodu www.fifoautoshop.sk

    Pane,
    keďže značka Grand X antifreeze nebola resp. už moc nie je k dispozícii, tak sme sa snažili nahradiť adekvátnym tovarom, ktorého bolo o 1l viac - tej istej farby. Čo sa týka destilovanej vody, dodávateľ ju predáva ako demineralizovanú, takže to my nevieme ovplyvniť a obrovitánske rozdiely nie sú.
    Čo sa týka balenia, veľa krát na po mechanikoch ostávajú prázdne ,,krabice,, od dielov, používame ich ako výplň do krabíc, aby sme predišli zničeniu tovaru a zároveň šetríme prostredie, keďže nemusíme recyklovať zbytočne ďalší papier.
    Fifoauto

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Otrasná komunikácia. Milé reči ale na zákazníka kašlú.
    • Reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy veľmi zdĺhavé.

    Jediný obchod kde som našiel aditivum ktoré som hľadal. To by bolo z plusov asi všetko.
    Mínusy :
    Objednával som z mobilu a pri dokončovaní objednávky to spadlo. Opakovaná objednávka opäť. Tak som to potom objednal z PC (to už bolo v poriadku). Po troch dňoch mi písal kuriér že má pre mňa zásielku. Prišiel tovar objednaný z mobilu, čiže 2x. Zobral som to s tým že jedno použijem a druhé vrátim. Objednávku z PC som chcel zrušiť - nedalo sa a ani som sa nemohol k nim dovolať. Tak som ju jednoducho neprevzal.
    Jedno aditivum som obratom vrátil a žiadal som zaň späť peniaze. Prešiel týždeň a nič sa nedialo tak som volal. Ubezpečili ma že peniaze sú na ceste. Po týždni som volal opäť. odpoveď : niekde sa stala chyba, napravíme. Prešiel ďalší týždeň a volal som opäť. Keď som sa vyhrážal súdom tak mi slečna povedala že to vybaví osobne. 3 dni na to mi prišli peniaze.
    Už s nimi nechcem mať nič spoločné.