Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pýtate sa na spokojnosť a tovar ešte nedorazil!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Siroky vyber, dobre vyriesene vyskusanie a vratenie tovaru
    • Dodacia lehota

    Na webe pisali ze budu expedovat dalsi pracovny den. Nakoniec to trvalo 3, sam som musel volat na zakaznicku linku, kde mi povedali, ze oni to vidia ze to uz je zbalene. Ja vo svojom ucte a mailoch som tuto informaciu nedostal.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nedokazu editovat objednavku napriek tomu, ze som okamzite napisal, ze potrebujem objednavku editovat. Stranka nezobrazovala velkost modelu, az v emaile s potvrdenim objednavky. Musim tovar vratit a medzicasom sa zelany model vypredal
  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar druhej kvality

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Okuliare prisli spinave...Zo sklicok by som mohla zobrat aj otlacky.Prepacte,ale za tie peniaze,by to nemalo vyzerat ako okuliare v supermarkete.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ceny
    • Pekne a kvalitne ramy
    • Tovar skladom nie je skladom
    • Doba dodania
    • Kompenziacia VYSMECH a traposina

    Objednaval som naschval okuliare, ktore mali skladom. Este som si aj overoval na tel. linke ci to maju skladom, lebo z jedneho typu som chcel 2 kusy, tak mi bolo odvrknute, ze ked stranka ukazuje ze "skladom", tak to skladom je! 2 tyzdne neboli schopni mi dat vediet az potom mi napisali, ze musia objednat, lebo nemaju skladom. Ako odskodne mi dali zlavu 15% na dalsi nakup, pricom na uvodnej stranke mali kod na 20% - by som sa hanbil na ich mieste. Takymto pristupom stratia zakaznikov. Preto nemozem tento obchod odporucit. Ja nabuduce kupujem u konkurencie.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Obchod nebol schopný objednávku zrealizovať tak sme sa dohodli na storne objednávky a vráteni platby.Platbu mali poslat na bú.do piatich pracovných dní.Platbu som zatial nedostala.

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že v prípade Vašej objednávky nastali komplikácie s dostupnosťou modelu. Sme však radi, že ste v našej ponuke našli iný model spĺňajúci Vaše očakávania a na jeho objednanie využili zaslaný kupón. Refundácia bola taktiež spracovaná a peniaze by sa už na Vašom účte mali nachádzať. V prípade potreby je Vám však náš zákaznícky servis samozrejme k dispozícií.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Min tyzden som si urobil dve objednavky. Prva bola ok a druha este nieje vybavena a je problematicka a nam koli nej len starosti.
    Pri objednavje som si zadal osobny odber na predajni a nikde nebola informacia ze predajna bude zavreta. Volal som 3x na vasu info linku a nikto mi nepomohol riesit problem a ani nezavolal aj ked mi bolo povedane ze sa mi niekto ozve a bude sa zaoberat mojim problemom. Som z toho trochu sklamany.

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu a predovšetkým sa ospravedlňujeme za komplikácie. Mrzí nás Vaša skúsenosť s naším zákazníckym servisom. Celú situáciu dôkladne preveríme a spravíme všetko pre to, aby sa v budúcnosti už neopakovala.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Najlepšie objednávať iba online
    • Zlý prístup personálu
    • Neochota

    Predavačka bola veľmi nepríjemná, neochotná a zároveň nemala dostatočné informácie o obchode v ktorom pracovala, alebo to iba hrala a chcela aby som zaplatil viac. Bez opýtania mi zaúčtovala drahšie skla a pri otázke aký je rozdiel medzi lacnejšími a drahšími sama nevedela. A po mojej žiadosti o lacnejšie skla mi bolo povedané, že tie ona nevie objednať (rozdiel bol 50 EUR). Odporúčam objednávať iba online a ušetríte si komplikácie s predavačkou...

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Vaša skúsenosť s nákupom v našej kamennej predajni nás úprimne mrzí. Vašu spätnú väzbu si ceníme a spravíme všetko pre to, aby sa podobná situácia už neopakovala. Radi Vás opätovne u nás privítame, rovnako v našej predajni, či internetovom obchode.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Ceny za sklíčka sa extrémne líšia v predajni a v obchode. O tom samozrejme nikto neinformuje. Na call centre vyslovene klamú, pretože mi tvrdili, že za sklíčka nejde vrátiť peniaze, lebo sa už vyrábajú. Neskôršie som zistila, že objednávku sklenárska spoločnosť dostala až o dva dni, čiže sa nevyrábali. Naštastie niektorí pracovníci boli fajn a vedeli pomôcť. Takto by ste vyrobili človeka aj o 100 eur lol. Trapne. Ešte že PR s Naty Kerny ide dobre. :)

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, Alica, ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že nastali nejasnosti týkajúcej sa ceny dioptrických skiel. V našej kamennej predajni nájdete širšie portfólio dioptrických skiel, než je dostupné v našom internetovom obchode. Podľa konkrétnej konfigurácie skiel a vybraných vylepšení sa cena samozrejme môže líšiť. Ak si však na predajni vyberiete identický druh skiel, ako na našej internetovej stránke, cena bude taktiež rovnaká.

    Čo sa týka vrátenia peňazí za dioptrické sklá, takéto vrátenie nie je možné v prípade, že sa zábrus skiel už začal. Takéto sklá sú tovarom na mieru, keďže sú vyhotovené podľa Vášho individuálneho receptu. V niektorých prípadoch sa môže stať, že preverenie stavu objednávky a faktu, či sú už sklá v procese zábrusu, môže potrvať do 1 pracovného dňa. Prípad ohľadom Vašej objednávky preveríme, ospravedlňujeme sa za komplikácie týkajúce sa komunikácie s naším call centrom. Tešíme sa však, že sme Vašu požiadavku vyriešili k Vašej spokojnosti a nové okuliare sú už vo Vašich rukách.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Široký výber
    • Rýchle dodanie
    • Doručený tovar v nízkej kvalite

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi nás mrzí, že zakúpené okuliare nesplnili Vaše očakávania. Samozrejme spravíme všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti, či už výmenou alebo vrátením tovaru. Náš zákaznícky servis Vás už kontaktoval a je Vám plne k dispozícií.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • veľký výber
    • primerané ceny
    • rýchlosť dodania
    • naozaj bezpečne zabalenie odosielaného produktu
    • prehľadne spracovaná stránka - super
    • potešila ma možnosť virtuálneho otestovania rámikov - zároveň aj veľmi pomohla pri výbere - potrebné aplikovať na všetky kusi
    • Nadobúdam vážny pocit , že okuliarové rámiky už boli používané !
    • rámiky vykazujú známky odrenín, škriabancov po celom povrchu - niekde viac niekde menej
    • na ramikoch je niečo ako vrstva usadenín po prachu alebo neviem po čom, každopádne vyzerajú ako výstavný kus zo stojana - aj čo sa týka poškodení a drobných oderkov!
    • som sklamaný - očakával som úplne nové rámiky a vzhľadom k značke RayBan aj premiovosť - no v tomto prípade som sa akosi nedočkal - hlavne poukazujem na stav!
    • na vnútorných stranách rámu viditeľná usadenina? prach? nečistoty?

    S obchodom Eyerim som spokojný čo sa týka výberu, spracovania obchodnej stránky, kvality zabalenia pri odosielaní a rýchlosti dodania.

    Čo ma ale naozaj sklamalo je stav objednávky ktorý som rozpísal v negatívnom hodnotení.
    Nie je to dobrá vizitka a zrejme mi bol odoslaný nejaký výstavný kus priamo zo stajana - inak si tie drobné škriabance, oderky a nečistoty nedokážem vysvetliť. Aspoň ste ich mohli poriadne skontrolovať pred odoslaním. Za mňa osobne toto považujem za nekorektnosť voči zákazníkovi a rozhodne by si to mal niekto zodpovedať. Rámiky nebudem vracať naspäť pretože išli na montáž skiel a už sa zmierim aj s tým v akom stave mi prišli nakoľko optiku potrebujem ale prevzaté boli manželkou a čakali na mňa od stredy do piatku kým som sa nevrátil zo služobnej cesty a následne som ich niesol do optiky na osadenie skiel, kde mi detailne ukázali všetky oderky, škriabance a nečistoty pred prevzatím nakoľko som uvádzal že ide o úplne nové rámiky, tak až sú v rovnakom stave v akom im ich odovzdávam, no tu ma upozornili na to že okuliarove rámiky v stave nového kusu rozhodne niesu a to z uvedených dôvodov . V inom prípade by som ich obratom vrátil ale čas ma tlačil.
    Preto do budúcna apelujem na korektnosť obchodu Eyerim voči zákazníkovi. Ak posielate výstavný kus, ktorý bol zrejme určený na predvádzanie tak na to treba dopredu upozorniť.
    Pripadne ak ide o nový kus tak aj ten pred odoslaním skontrolovať , či je skutočne v stave nového .

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu a predovšetkým sa ospravedlňujeme za celú situáciu. Takýto spôsob realizácie objednávky určite nepatrí k našim štandardom, preto celú situáciu samozrejme dôkladne preveríme. Všetky produkty v našej ponuke sú nové a zasielané v originálnom balení priamo od výrobcu a v žiadnom prípade sa nejedná o výstavný kus. Náš zákaznícky servis Vás bude okamžite kontaktovať s návrhmi riešení výmeny rámu.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Velky vyber ramov

    Uz 2x som mal problem s objednavkou, kde boli dioptricke skla. Objednam tu v buducnosti uz len ram alebo slnecne okuliare bez dioptrií

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, Michal, ďakujeme za Vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa za komplikácie týkajúce sa Vašej objednávky, v tomto prípade sa jednalo o technickú chybu na našej stránke, na ktorej bol Vami vybraný model slnečných okuliarov nesprávne označený ako vhodný na dioptrické sklá. Chybu sme však už opravili a veríme, že v budúcnosti budeme mať možnosť zrealizovať inú Vašu objednávku aj s použitím zľavového kupónu, ktorý sme Vám zaslali ako aspoň čiastočné ospravedlnenie za spôsobené komplikácie.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľký výber produktov
    • Dlhá doba doručenia, na okulaire čakám už skoro dva mesiace. Okuliare, ktoré boli skladom som si objednal 28. 7. 2023 s uvedenou dobou doručenia 10-13 pracovných dní. Okuliare dorazili skoro po mesiaci 24.8. 2023 ale boli zle zabrúsené.
    • Okuliare boli zle zabrúsené 2 z 3 hodnot na jednom skle boli úplne zle.
    • Okuliare som musel teda poslať na reklamáciu a doteraz (20.9. 2023) čakám na ich dodanie. Zachvíľu to budú už dva mesiace od objednávky.
    • Sľubili skoršie vybavenie reklamácie ale nestalo sa tak. Už teraz čakám dlhšie ako dodanie nového kusu.
    • Obchod prestal komunikovať na e-mail.

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Celá situácia nás veľmi mrzí a predovšetkým sa ospravedlňujeme za všetky spôsobené komplikácie. Takýto priebeh reklamácie určite nie je podľa našich štandardov. Jednotlivé kroky reklamačného procesu dôkladne preveríme, aby sme zabezpečili, že sa podobná situácia už nebude opakovať. Tešíme sa však, že Vaša reklamácia je momentálne už uzavretá a nové okuliare vo Vašich rukách a počas komunikácie s naším zákazníckym servisom sme našli vyhovujúce riešenie celej situácie.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar objednany 16.8. stále ešte nebol doručený

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že v prípade Vašej objednávky nastalo meškanie v doručení, ospravedlňujeme sa za komplikácie. Chceme Vás však ubezpečiť, že sa jednalo o výnimočnú situáciu spôsobenú väčším objemom objednávok, ale aktuálne už prijímame opatrenia, aby sa neopakovala. Tešíme sa však, že okuliare máte už vo Vašich rukách a veríme, že splnili všetky Vaše očakávania.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Cena
    • Okuliare my prišli v inej farbe ako bolo uvedené na obrázku a v popise. Objednala som si gold, ale tie ktoré mi prišli sú skôr strieborné ako zlaté a farbou sa nepodobajú na tie, ktoré boli na obrázku.

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že obdržané okuliare nesplnili Vaše očakávania. Náš zákaznícky servis Vás už kontaktoval prostredníctvom mailovej správy, aby sme celú situáciu mohli preveriť a vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Bol mi doruceny nekvalitny tovar. Ako mozu byt nove okuliare pokrivene?
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrý výber tovaru
    • Zaujímavé ceny a zľavy
    • Netransparentnosť

    Všetko bolo v poriadku až do okamihu vrátenia tovaru. Milí zákazníci, ak použijete nejaký zľavový kupón a potom časť objednávky budete chcieť vrátiť, tak vám zľavu za ponechaný tovar strhnú z vrátenej sumy! To samozrejme nikde vopred neuvádzajú, keď si tovar objednávate. Až pri registrácii vratky sa to dozviete. Tento prístup vo mne zanechal nepríjemnú skúsenosť. Kvôli tomu už odtiaľto objednávať nebudem a z princípu bude celá objednávka vrátená.

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Celú situáciu týkajúcu sa použitia zľavového kupónu sme Vám už odkomunikovali taktiež mailom, ale touto cestou by sme tiež radi zareagovali a dovysvetlili použitie kupónov na našej internetovej stránke.

    Na našej internetovej stránke sa môžete často stretnúť s rôznymi kampaňami a akciami, pri ktorých môžete využiť rôzne kupóny na Váš nákup. Tieto kupóny, v závislosti od konkrétnej kampane, môžu mať rôzne podmienky či nastavenia. Robíme všetko pre to, aby naše kampane boli komunikované transparentne a podmienky kupónov prehľadne viditeľné. V prípade Vašej objednávky ste využili zľavový kupón, ktorý je platný výlučne v prípade objednávok nad určitú hodnotu - táto informácia je zobrazená priamo na hlavnej stránke pri názve kupónu. Tým, že ste sa jeden produkt z Vašej objednávky rozhodli vrátiť, by sa celková cena Vašej objednávky znížila pod túto hranicu, čím by boli porušené podmienky použitia kupónu. Z tohto dôvodu by táto zľava na produkt, ktorý ste sa rozhodli si ponechať, nebola uplatnená. V prípade takéhoto vrátenia by Vám zaň bola zarátaná plná suma a na Váš účet vrátený rozdiel plnej sumy zaplatenej za Vašu objednávku a plnej sumy za produkt, ktorý by ste sa rozhodli si ponechať. Aby sme zákazníkov na tento fakt upozornili ešte pred vrátením objednávky, v online formulári na vrátenie sa taktiež zobrazuje informácia a upozornenie ohľadom refundácie.

    Ešte chceme doplniť, že takýto spôsob refundácie sa týka výlučne kupónov platných pri objednávkach nad určitú sumu. Drvivá väčšina kupónov, ktoré u nás môžete nájsť, je však aktívna pri objednávkach v akejkoľvek sume a nemajú žiadny vplyv na refundáciu pri vrátení akéhokoľvek produktu.

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, je pre nás signálom na zlepšenie našich procedúr, ako aj prehľadnosti informácií na našej internetovej stránke. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, náš zákaznícky servis je Vám samozrejme k dispozícií.


    S pozdravom,
    eyerim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Puzdro sa nedá zavrieť keď sú v ňom okuliare

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa za komplikácie spojené s odoslaním nesprávneho puzdra. Celú situáciu samozrejme preveríme a prijmeme opatrenia na dôkladnejšiu výstupnú kontrolu, aby sa podobná situácia už neopakovala. Nové puzdro Vám samozrejme ako najrýchlejšie dopošleme, náš zákaznícky servis Vás už kontaktoval prostredníctvom mailovej správy. Spravíme všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti. Ešte raz sa ospravedlňujme za komplikácie a v prípade potreby je Vám náš zákaznícky servis samozrejme k dispozícií. S pozdravom, eyerim

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Žiadne info ohľadom vrátenia. Peniaze nie sú vrátené ani po 10 pracovných dňoch.

    Reakcia obchodu eyerim.sk

    Dobrý deň, Adriana, ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za komplikácie spojené s procedúrou vrátenia. Veľmi nás mrzí, že v prípade Vami vráteného tovaru nastalo meškanie v jeho spracovaní. Chceme Vás ubezpečiť, že sa jednalo o výnimočnú situáciu spojenú s veľkým množstvom zásielok a obmedzenými kapacitnými možnosťami. Prijali sme však už opatrenia, aby sa takéto meškanie už neopakovalo. Vaše vrátenie sme však samozrejme spracovali, na Váš účet vrátili pnú sumu za vrátené produkty a vykonanie refundácie potvrdili prostredníctvom mailovej správy. Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie a náš zákaznícky servis je Vám v prípade potreby samozrejme k dispozícií. S pozdravom, eyerim