Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • platba musela byť uhradená platobnou bránou. Tak to pri objednávaní nebolo uvedené, čiže úmyselné zavádzanie.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň,
    V prvom rade ďakujeme za objednávku.
    Pokiaľ ide o platby v našom e-shope, tak v košíku si vždy môžete zvoliť platbu na dobierku, zálohou, alebo platobnou kartou cez online platobnú bránu. Vo vašom prípade ste si tovar objednal 14. 11. s platbou na dobierku. Tovar kuriér doručil do vami zvoleného výdajného miesta nasledujúci deň, kde ste tovar následne zaplatil a vyzdvihol. Nechápeme teda, čo považujete za zavádzajúce.
    Vyzerá to teda, že ste nám omylom napísal hodnotenie, ktoré patrí inému e-shopu.

    Pekný deň praje
    Kolektív Exkalibr.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    co ohodnotit tovar som zatial nedostal a ani ziadne vyjadrenie ze preco.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň,
    Mrzí nás to. Bohužiaľ došlo k posunutiu termínu dodávky od výrobcu. Priebežne Vás informujeme o aktuálnom stave dodávky.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

    Pekný deň praje
    kolektív Exkalibr.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Produkt ktorý bol písaný že je skladom dva mesiace po objednávke stále nedorazil.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň,
    Vami objednaný tovar sme nemali na sklade. Bola u neho uvedená informácia, že je na objednávku. Dodávateľ nám sľúbil dodanie do týždňa, o čom sme Vás obratom informovali. Bohužiaľ situácia s dodávkami u výrobcu je aktuálne nepredvidateľná a termín dodania nám už niekoľkokrát posunul. Snažíme sa Vás priebežne informovať, viac s tým bohužiaľ nedokážeme aktuálne urobiť.
    Verím však, že oneskorená dodávka už konečne dorazí a tovar Vám budeme môcť dodať.
    Mrzí nás zdržanie dodávky a ospravedlňujeme sa za prípadné problémy.

    Pekný deň Vám praje
    kolektív Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    Za tie peniaze som čakal podložku pod bazén a hrúbky do 4mm,ako ste uvádzali,a nie prachovku proti roseniu.
    Cítim sa byť oklamaný.
    Už od Vás tovar nikdy viac.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za nákup v našom obchode.
    V našom obchode ste si objednal podložku pod bazén 3,05 m s gramážou 150g / m2. V popise tohto produktu uvádzame: "Podložka pod bazén vyrobená z geotextílie zabraňuje poškodeniu bazénovej fólie ako sú plesne, pretrhnutie alebo prerastanie trávy. Pokladá sa na úplne rovnú preosiatu zeminu alebo piesok.". Nikde sme neuvádzali, že sa jedná o fóliu 4mm hrubky. Dodali sme teda presne to, čo ste si objednal.
    Ak nie ste s uvedeným produktom spokojný, môžete ho samozrejme bez problému vrátiť.


    kolektív Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    hanba,že predavate take šmejdy

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za nákup v našom obchode a hodnotenie. Je nám však ľúto, že nie ste spokojný so zakúpeným produktom.
    Ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť. V tom prípade kontaktujte prosím naše obchodné oddelenie na [email protected], kde Vás kolegovia budú informovať akým spôsobom máte postupovať.

    Pekný deň praje
    Kolektív Exkalibr.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna
    • Nemajú veci skladom
    • Čas dodania

    Objednal som si tovar. Následne mi prišiel email o doručení tovaru cca o týždeň. Akceptoval som to. Keď som sa v ten deň ako mal prísť tovar informoval prečo mi nedorazil, bolo mi povedané, že mi zabudli povedať ale nemajú to na sklade. Dodanie ďalšie 2 týždne. Zrušil som to. Neveril som recenziám ale občas by som mal. Ospravedlnili sa ale čo z toho? Keby som sa neinformoval asi mi ani nenapíšu. Ak viete objednajte inde...

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň, vážený zákazník,
    Ďakujeme za recenziu, aj keď nás mrzí vaša nespokojnosť. Priebeh vybavovania objednávky však vyzeral trochu inak, než popisujete. Objednal ste si tovar, ktorý nebol skladom a ako na Heuréke, tak aj na našom e-shope bola u neho jasne uvedená informácia, že nie je skladom a dodacia lehota je 14 dní. V deň prijatia Vašej objednávky sme Vás informovali o tom, že dodanie tovaru nám dodávateľ potvrdil skôr ako v pôvodnej avizovanej štrnástich dennej lehote, tj. tovar mal doraziť za 5 dní. Bohužiaľ došlo k oneskoreniu dodávky. O čom sme vás obratom informovali a oznámili nový termín, ktorý bol mimochodom stále v pôvodnej 14-dňovej lehote. Vy ste však na tovar nechcel čakať a objednávku ste stornoval.
    Každopádne ospravedlňujeme sa za zdržanie. Snažili sme sa, ale bohužiaľ viac sme v tomto nedokázali urobiť.

    Pekný deň praje
    Kolektív Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Na stránke obchodu bolo uvedené, že tovar bude doručený do troch dní. Tovar som obdržal po 12 dňoch.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za nákup v našom obchode.
    Je nám ľúto, že sme Vám objednávku doručili neskoro. Bohužiaľ došlo k výpadku dodávok od výrobcu. O novom termíne doručenia sme Vás však bezodkladne informovali. Vždy robíme maximum pre rýchle vybavenie objednávky a presné informovanie zákazníkov, ale bohužiaľ niekedy ani to nestačí.

    Prijmite prosím naše ospravedlnenie.

    Pekný deň prajeme.

    kolektív Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za výrobok som riadne zaplatil ale nedodali ho a už žiadajú hodnotenie

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň, Spotrebiteľ,
    Áno, máte pravdu. Tovar sme Vám zatiaľ nedodali. Oneskorenie vzniklo z dôvodov sviatkov, keď výrobca na prelome roka dva týždne neexpedoval žiadny tovar.
    Tovar je už na ceste a čoskoro bude u Vás. Zajtra sa s Vami spojí naša operátorka a všetko Vám upresní.
    Dodatočne sa ospravedlňujeme za oneskorenie dodávky a za nie úplne prehľadné informovanie o stave jej vybavovania. Pracujeme na zlepšeniu.

    Pekný deň praje

    kolektív Exkalibr.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar bol doručený poškodený.Ešte dobre, že pomohlo sekundové lepidlo.Škrabance na povrchu telesa poukazovali na nešetrné zaobchádzanie v sklade.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý den, vážený zákazník,
    Ďakujeme za nákup v našom obchode. Mrzí nás však vaša nespokojnosť s dodaním.
    Tovar vždy dôkladne balíme tak, aby sme eliminovali riziko poškodenia pri preprave. Aj napriek tomu sa bohužiaľ niekedy prepravcovi podarí tovar pri doručovaní poškodiť. V tom prípade je nutné poškodený tovar zdokumentovať a potom nás bezodkladne kontaktovať. My potom reklamáciu s dopravcom vyriešime za Vás.
    Z vašej strany sme však do dnešného dňa neevidovali žiadnu reklamáciu na poškodený tovar. Takže sme reklamáciu nemohli riešiť.

    Ďakujem za pochopenie.

    Pekný deň prajeme.

    Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vsetko tovar bol rozbaleny a znehodnoteni vjac nebudem od vas objednavat ste Klamary

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň, vážený zákazník,
    Ďakujeme za nákup v našom obchode. Mrzí nás však vaša nespokojnosť s dodaním. Po preverení na kamerovom systéme v sklade sme zistili, že vami objednaný tovar bol od nás odoslaný v originálnych neporušených krabiciach výrobcu, navyše zabalený do dodatočnej krabice. Aj keď tovar od nás odišel v bezchybnom stave, chceli sme Vám problém s poškodeným tovarom pomôcť vyriešiť. Bohužiaľ ste nám však nebol schopný poskytnúť fotografie stavu doručenej zásielky, nevedel ste popísať rozsah poškodenia a ani ste nesepsal škodovú udalosť pri prevzatí zásielky od vodiča. Bez špecifikácie poškodenia zásielky a fotodokumentácie poškodenia Vám bohužiaľ s týmto nedokážeme pomôcť.

    Ďakujem za pochopenie.

    Pekný deň prajeme.

    Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Chybne oznacenie produktov na 230V a 12V

    Chybne oznacenie LED ziaroviek 230V a 12 V na e-shop. Tovar mi sice prijali spat, ale stalo ma to 9,98€. Ponukli mi aby som si vybral iny tovar, ale ani do tohoto momentu nezmenili chybny popis voltaze produktu. Radsej som si nic neobjednal aby mi nebol doruceny tovar v inej voltazi.
    Inak komunikacia s reklamaciou bola promntna a OK.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Dobrý deň, pán Dušan,
    Ďakujeme za nákup v našom obchode. Mrzí nás nepríjemnosti, ktoré boli spôsobené chybou popisu od výrobcu.
    Všetko sme už na našom webe opravili.
    Prijmite prosím naše ospravedlnenie.

    Pekný deň prajeme.

    Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • V objednavke som si vybral dopravu Top trans. -7,50€. V potvrdzujucom emaili to bolo potvrdene.Bez akejkolvek komunikacie bol dopravca zmeneny na Geis 15€.Zistil som to z faktury v den dodania tovaru.Zasielka bola v krabici 2x vacsej ako bolo potrebne.Volne miesto bolo vyplnene ohromnou kopou papieroveho odpadu.Toto bol moj prvy a zaroven posledny nakup v tomto obchode.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Vážený zákazník,
    Preskúmal som spätne vašu objednávku. Zistil som, že sme Vám tovar naozaj zasielali spoločnosti Geis, nie Toptrans, ako ste si objednal. Bolo to z dôvodu mimoriadnej situácie, kedy Toptrans mal dočasné kapacitné problémy. Aby sme tovar doručili v dohodnutom termíne, tovar sme zasielali Geisem. Pri zmene dopravcu nám systém automaticky prepočítal prepravné na uvedených 15 €. Nebol to zámer. Urobili sme opatrenia, ktoré takejto situácii predídu. Je to teda samozrejme naša chyba a veľmi sa za ňou ospravedlňujeme. Rozdielne náklady prepravného Vám samozrejme vrátime. Zašlite nám prosím na [email protected] číslo účtu, kde chcete vrátiť preplatok. Zároveň Vám ako ospravedlnenie následne zašleme zľavový kupón na ďalší nákup.
    A pokiaľ ide o vašu pripomienku k baleniu, tak tovar bol zabalený do veľkej krabice a dôkladne vystlaný papierovou výplňou, presne podľa požiadaviek prepravcu. Je to preto, aby sa krehký tovar nepoškodil pri preprave.

    S prianím pekného dňa
    Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    • Ziadna komunikacia,tovar v ponuke ihned k odoslaniu po 10 dnoch nedodany,clovek vôbec nevie kedy ho dostane a to som ho potreboval cim skôr a preto som vyuzil tento obchod.

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Vážený zákazník,
    Veľmi ďakujeme za nákup v našom e-shope. Bohužiaľ sme mali logistický problém s vami objednaným tovarom, preto toto zdržanie dodávky. Ospravedlňujeme sa Vám za túto komplikáciu a zároveň za pomalší komunikáciu z našej strany. Urobili sme niekoľko opatrení, ktoré by mali podobným situáciám v budúcnosti zamedziť.
    Ako ospravedlnenie z našej strany by sme Vám chceli ponúknuť zľavový kupón na ďalší nákup. Stačí poslať žiadosť mailom na: [email protected] a pridať číslo predchádzajúcej objednávky a my Vám ho zašleme späť.

    Exkalibr.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    kúpil som si tam ponornú pilu festool a lišta ktorá mi prišla k tej píle bola obla ten hlinikový profil bol chybný tak neviem akého dodavatela maju ale keď si niekto kúpi festool tak očakava TOP Kvalitu!!!

    Reakcia obchodu Exkalibr.sk

    Vážený zákazník,
    To, čo popisujete, je samozrejme na reklamáciu. Avšak neevidujeme z vašej strany žiadnu reklamáciu k tejto objednávke. Napíšte nám prosím podrobnosti na [email protected] aby sme mohli reklamáciu k vašej spokojnosti vyriešiť.

    Exkalibr.sk