Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • A ešte som zabudol. Ten, kto sem odpisuje zo strany NOVE FARBY asi nevie čítať text s porozumením. Nesťažoval som sa že oprava trvala dlho, alebo že nevieme v domácnosti existovať bez pressomatu. Hnevá ma prístup servisu, že dodali zariadenie ZNEČISTENÉ a bez vyjadrenia čo s ním bolo alebo nebolo urobené. Jedno však viem isto. Bolo neuveriteľne špinavé. A to ma naštvalo.

  • NoveFarby: Zariadenie som odovzdal "vyčistené", "vyglancované", takže nehovorte mi, že v akom stave som zariadenie dodal, v takom sa vrátilo

  • Adam: Vážený Zákazník,

    Bohužiaľ, je to tak, že záručné opravy trvajú dlho. Okrem toho sú zákazníci nepokojní, nakoľko pokazené zariadenie je potrebné v domácnosti a bez neho sa nám žije ťažšie. Je to úplne prirodzené.

    Servis má zariadenie opraviť a nie ho vyčistiť. Zo skúseností vieme, že autorizované servisy vracajú zariadenia v takom stave, v akom ho dostali. Ak bol expres odoslaný na opravu špinavý, vráti sa v rovnakom stave.

    S úctou,
    NovéFarby.sk

  • Opäť sa potvrdilo ***editované***. A to nehovorím o spotrebičoch. V polovici novembra 2016 som objednal pressomat. Objednávku prijali, vybavili a už ostalo len čakať kedy tovar príde. Ubehlo pár dní, týždeň, dva a nič. Tak som zdvihol telefón vytočil kúzelné čísielko NOVÝCH FARIEB. Zodvihla česky hovoriaci pani. Pýtam sa kde sa stala chyba. Pani mi do telefónu povedala, že objednávku akosi pozabudli vybaviť. Hovorím si, nič to, ideme ďalej. Stať sa môže. Pani znovu vyhotovila objednávku a že o dva dni mám tovar doma. Dva dni, tri dni.... Nič. Tovar nechodí. Volám opäť kúzelné čísielko a opäť sa pýtam: "kde ***oslovenie editované*** udělali chybu? Pani povedala, že v piatok. Piatok tovar neprišiel, prišiel až v pondelok. Ale odpustili mi poštovné. Fajn.
    Najväčší problém nastal pri reklamácii. Pressomat po mesiaci a pol akosi začal haprovať. Zavolal som kúzelné čísielko, pani povedala aby som pressomat zabalil, že príde kuriér. Kuriér prišiel, naložil, odviezol. Po mesiaci volá pani z kúzelného čísielka, že pressomat je opravený a bude mi doručený. Tak aj bolo. Pressomat prišiel. Rozbalili sme ho a zostali sme zdesený. Mašina špinavá od kávy všade. Aj v tých miestach, kde by sa káva ani nemala dostať. Nádobka na mlieko na výrobu latte, capuccino a pod. smradľavá od mlieka. Asi tým že to celé skúšali či to funguje.
    Myslím si, že ak môžem ja mašinku vyčistiť a poslať na reklamáciu, mohlo by aj servisné stredisko urobiť to isté. Vyčistiť a poslať opravený a "ČISTÝ" stroj.
    Samozrejmosťou reklamácie by malo byť aj vyjadrenie čo tomu bolo a čo bolo opravované. Pretože zákazníkovi vzniká nová záruka na danú opravovanú časť. Nič také priložené nebolo.
    Vrcholom je, že keď som volal na kúzelné čísielko že v akom stave pressomat prišiel a že nebolo priložené vyjadrenie servisu, česky hovoriaca pani mi povedala že ešte v daný deň mi zavolá a vyjadria sa k danej situácii.
    Fajn. Čakám, nič. Volám pred koncom pracovnej doby a pani hovorí že to prezistí. Samozrejme v ten deň už nič nevyriešila. Volám druhý deň a ten istý scenár. Volám tretí deň a nič.....
    Vôbec nič sa nedeje do dnešného dňa.
    Takže neostáva nič iné, len sa obrátiť na ŠOI. A tak aj urobím.
    Ľudia pre Boha, z tohto obchodu ozaj ani maslo a ani toaletný papier nekupujte!!!!!!!!!!
    Silno vás o to prosím.

  • Nič tu nekupujte len vás okradnú. Televizia je tam viac ako 2 mesiace v oprave zo začiatku reagovali teraz žiadna odozva, obcas vám napisu že ked sa televizia vrati tak vám ju vymenia to je už viac ako mesiac sami nevedia kde v servise je alebo čo sa z nou deje . Pridu stale len vyhovorky alebo žiadna odpoved. Kontaktovať ich na infolinke je ako keby ste im nevolali . Bud sa nedovolate alebo vám slubia že sa vám ozvu a nikdy sa toho nedočkate .

    Nič tu nekupujte pride vám bud otovreny tovar čo už niekto použival a vám ho predaju ako novy . Vratit sa ho neoplati lebo pridete aj o ten tovar a peniaze čo ste im za dany tovar zapatil.

    POZOR nekupovať !!!

  • Zakaznik:
    Vážený zákazník,
    Sme zástancami priateľského a zmierlivého riešenia sporov.
    Staráme sa o záujmy našich zákazníkov ako v otázkach záručných opráv, tak vrátenia tovaru. Sme presvedčení, že aj tentokrát je možné nájsť vhodné a uspokojivé východisko z tejto situácie. Skontaktujte sa s nami. Naše zákaznícke centrum je otvorené v pracovné dni od 9:00 do 17:00

    S pozdravom,
    Tím NoveFarby. sk

  • Maťo:
    Mateo,
    Vážený zákazník, bohužiaľ zásielky sa zvyknú poškodiť, a to dosť často. Stáva sa to vo všetkých krajinách EÚ. Je to vina kuriérskych spoločností. V takomto prípade musí zákazník vyplniť správu o poškodení. Našim zákazníkom ponúkame primeranú zľavu alebo možnosť vrátenia tovaru zadarmo. Rozhodnutie je na zákazníkovi. Nikto neponúka zákazníkom také výhodné podmienky.

    S pozdravom,
    Tím NoveFarby. sk

  • Je to polska firma. My sme u nich reklamovali, nepodarilo sa, tak sme museli ist cez Europske spotrebitelske centrum .
    Po takmer roku sa nam ozvali, ze nic nevyriesili (co som moc nepochopil, lebo podla zakona, ak Vam nevyriesia do 30 reklamaciu, mate automaticky narok na vratenie penazi).
    Odvtedy si vzdy pozriem, kto prevadzkuje e-shop, a pokial je to mimo SR/ČR, neobjednavam!
    E-shop Nove farby uz nikdy ani neotvorim.

  • Otrasná spoločnosť - nikdy viac.
    Prišla poškodená chladnička - Reklamacia iba mailom, voláme tak každý deň - vždy odpoveď ze sa v ten deň ozvú a prd z toho a dnes BONUS - PANI SUROVO ZLOŽILA !!!!!
    Toto som nezažil - úplný des.
    Nič cez nich ani keby boli 90% zľavy.

  • Katastrofa... objednali sme si varnu dosku... po zapojení sme zistili, že je nefunkčná... ihneď sme volali aj písali mail o odstúpení od zmluvy ... z niečím takým sme sa ešte nestretli. Ignorácia . Na mail neodpisujú v telefóne sa vyhovárajú, vratiť peniaze odmietajú.podávame trestné oznámenie . Nikdy viac táto firma. Pokiaľ ešte niekto má tieto problémy kontakujte nás na t.c. 0918962705 ... viacej nespokojných zákazníkov viac vyrieši

  • Takze aj my mame zlu skjusenost s reklamaciou....uz je to skoro dva mesiace a peniaze poslu v najblizsom moznom termine, ktory je kedy??? Nikto sa nedozvie...takze tak....NIKDY VIAC NEKUPUJEME V NOVE FARBY.SK

  • Firma má sídlo v Poľsku a v prípade reklamácie sa nedá domôcť práva ! Riešil som reklamáciu umývačky, neodpovedajú na emaily, aj keď sľúbia telefonicky že to už vybavia. Ja som svoju reklamáciu musel riešiť cez Európske spotrebiteľské centrum, ktoré to riešilo 1 rok (a nič nevyriešilo) !! Takže Novefarby nikdy viac, ani keby mali 50% zľavy!

  • NEODPORUČUJEM!!!!
    objednal som si v tomto obchode stym ze som platil kartou, nasledne som si to rozmyslel, poslal mail o zruseni objednavky pricom mail o potvrdeni zrusenia prisiel ale peniaze mi neprisli naspat.

  • Nakupovala som v tomto obchode druhý krát . V prvom prípade to bolo bezproblémové no teraz na druhý krát to bol môj posledný nákup !

    Tovar bol na druhé použitie nefunkčný . Už reklamácia trvá viac než 15dní a stále to naťahujú. Čiže nemám ani produkt ani peniaze a ešte mi odpísali ,že oni majú čas na to aby vypršla celá doba reklamácie - čiže prístup k zákaznikovy nič moc . Čiže ja musím čakať mesiac kým sa niečo pohne s reklamáciou . Som maximálne nespokojná ,takže už by som nenakupovala v tomto obchode. Len preto že ušetríte nejaké 3 eura sa to neoplatí .
    Ja neodporučujem tento eshop.

  • Peniaze za reklamáciu boli zaslané na účet 30.12.2013

  • Reklamácia zaslaná prepravcom 18.11.2013. 30.11. 2013 došiel od predajcu mail, v ktorom sa pýtajú, či bol drez odovzdaný kuriérovi (zabezpečoval prepravca, čo kvitujem). Na základe mojej urgencie mi došla odpoveď 5.12.2013, že reklamácia je uznaná s výzvou na zaslanie bankového spojenia a odvtedy je "ticho".

  • Dňa 31.10.2013 som si objednal drez Franke JAG 611 grafit. Drez došiel navonok nepoškodený, ale neoriginálne zabalený od výrobcu (rôzne kartóny na tlmenie nárazu pri preprave) a popravde treba povedať, že ako laik neviem posúdiť, či sa jedná o výrobnú vadu, poprípade vadu na strane predajcu -povedzme neustálym prebaľovaním - len predpokladám, že je to výrobná vada, kde výrobca predáva takéto výrobky možno s 50% a väčšou zľavou - fotografie mám k dispozícii . Na základe mojej reklamácie, hneď na druhý deň, keď drez došiel t.j. 12.11.2013 bol tento drez vyzdvihnutý prepravcom až 18.11.2013 (podľa mailu obchodu to malo byť 15.11.2013) Samozrejme to bolo až po mojej negatívnej reakcii v rámci hodnotenia na tejto stránke. Keďže, nutne potrebujem osadiť drez do kuchynskej linky, požadoval som nejakú zľavu, aby som si ho ponechal (vada, teda dve neboli až aká strašné - neviem kedy Franke robí výpredaj s
    za 50,- € :) ale keď sa pozriete na cenu, malo by to byť OK. - čo bolo bez odozvy. Momentálne drez je zaplatený (na dobierku) a ja nemám nič. Obchodník má na reklamáciu 30 dní, čiže do 12.12.2013. Na základe negatívnych reakcií na tomto fóre, predpokladám, že sa obrátim na ŠOI. Záver ale určite dopíšem. Radšej dať pár € navyše, ako nakupovať v tomto obchode.

  • NENAKUPOVAT !! Je to neseriozna firma z Polska. Doda vam tovar hned a za dobru cenu, ale v pripade reklamacie sa nedostanete ku serioznej odpovedi. Slubia vam niekolkokrat ze sa ozvu, a neozvu sa, nereaguju na maily..v telefone iba slubuju.. aj po zakonnej reklamacnej lehote reklamaciu natahuju, a nakoniec neuznaju z vymyslenych dovodov !! Slovaci, nakupujte u Slovenskych firiem, tam aspon poslete SOI keby nieco, ale do Polska..same komplikacie. V novefarby.sk uz NIKDY VIAC!!!

  • gvozdi:
    Podávam informáciu k (ne)reakcii predávajúceho na podávané mailové požiadavky o reklamáciu. NEOZVALI SA.
    Reklamáciu som si musel vyriešiť sám priamo u výrobcu.
    Najprv som bol ohromený cenami tohto predajcu, ale ďalší nákup už nikdy neuskutočním pokiaľ nebude vyriešený problém reklamácii.
    Snáď nechcete, aby som posielal tovar do Poľska, keď som si ho kúpil na Slovensku a vy (www.novefarby.sk) ste ho aj na Slovensku predávali..

  • NENAKUPOVAŤ.
    Firma nema na slovensku zastupenie. Dost tažko sa reklamuju vyrobky ak je vôbec kde. Ak si dôsledne prečítate nákupné podmienky najmä v časti reklamácie, zistíte, že niet kde reklamovať, len písať maily a skúšať to telefonicky. No týmto spôsobom späť tovar nepošlete a teda nevyreklamujete pokiaľ niet záujem u predajcu. A to nie je. Mam problem s tovarom u nich zakúpeným a ani po mesiaci sa mi nedarí skontaktovať s predajcom. Neodpovedá.