Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Adam Straka: V prípade akýchkoľvek otázok -> 041 230 29 10

  • Prisiel mi drez, ktory som skontroloval na poskodenie, ale az pri montazi som zistil ze chyba uzavierka odpadoveho odtoku (ocakaval som ze bude v zatavenom obale spolu s prislusenstvom). Reklamacia nebola uznana, ale dohodli sme sa, ze za poplatok mi vybavia novu.
    Kazdy tyzden som sa musel ozyvat a pytat na aktualny stav a kazdy krat mi bol termin posunuty o tyzden. Pravdaze som doteraz nic nedostal, ani len odpoved...
    Ozval som sa generalnemu dodavatelovi drezu v Cechach, ktory mi uzavierku poslal uplne zadarmo.

    Cize plati to co pri kazdej radoby internetovej firmicke - pokial je vsetko v poriadku, sedi cena i dodanie, ale v pripade problemu/reklamacie to uz take ruzove nie je.

    Nabuduce radsej uprednostnim serioznejsiu vacsiu firmu ktora ma pozitivnejsi vztah k zakaznikovi.

  • Mohol by som sa opýtať, či pri objednaní Canon 60D by mohol byť u mňa už v pondelok ? Respektíve, čo sa stane, pokiaľ to teraz objednám a budem si ho môcť vyzdvihnúť až po týždni ?

  • n00dles: n00dles, snažíme sa, aby s nami spolupracujúce kuriérske spoločnosti fungovali čo najefektívnejšie a najkvalitnejšie – toľko vo veci správania sa kuriéra. Pokiaľ ide o omyly vzniknuté pred expedovaním spôsobené konaním z našej strany, opravíme tieto chyby tak skoro, ako to bude možné. V prípade otázok v súvislosti s termínom expedovania zásielky, žiadame o kontakt, naša infolinka s telefónnym číslom 00421 41 23 02 910 je vám pre tieto prípady k dispozícii každý deň od 9:00 do 17:00.

  • Martin, ďakujeme za váš názor. Snažíme sa, aby náš zákaznícky servis bol vždy na najvyššej úrovni. V prípade reklamácie sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku linku (môžete nám zavolať od pondelka do piatku, od 9:00 do 17:00). Všetky reklamácie riešime individuálne.
    Sme presvedčení, že pokiaľ ide o postup pri riešení reklamácií, fungujeme podobne ako ostatné obchody pôsobiace na území Slovenskej republiky.

  • objednaval som si tu objektiv znacky nikon.po tyzdni dosiel lenze to bol canon.bolo to uvedene aj na krabici! (preberal som to nie ja).reklamoval som to,musel som to nafotit- poslat mailom ,cakat kuriera nech to odnesie o dva dni.ako inak kurier len zobral zly objektiv a na spravny moj nikon som si musel pockat dalsi tyzden.ZVAZTE SI CI VAM TO STOJI ZA TU NAMAHU.

  • Ak sa mám vyjadriť, ako potenciálny zákazník, tak by som nekupoval v tomto obchode, pracujem v oblasti obchodu a viem ako by sa mal predajca zachovať ku zákazníkovi, je fakt, že som neobjednával z tohto internetového obchodu, ale len vďaka serióznosti z ich strany. Nepoznám ich internetový obchod, preto som sa rozhodol pre bližšie informácie napísať im mail, prekvapili ma veľmi rýchlou odpoveďou, čo bolo veľké plus z ich strany ku zákazníkovi, majú super ceny, ale potom som si všimol, stránka sa nesie v Slovenskom duchu, tovar epedovaný z Poľska a mail odpísaný v češtine, ako nič strašné, ale mňa to donútilo o to viac sledovať Recenzie na tento obchod, ktoré niesú zlé, čo sa jedná o dodaný tovar a o fungovaní tovaru, ale našiel som problém v hodnetení ohľadom reklamácií tovaru, keď som im napísal mail z otázkou, ako by mi vysvetlili, prečo vzniká tento problém, tak už som sa rýchlej a ani žiadnej odpovede nedočkal, ak Vám môžem poradiť, tak dobre zvážte objednávku a či Vám stojí dať o pár euro menej a potom riešiť nekonečné reklamácie ohľadom tovaru, ktoré môžu a nemusia vzniknúť.
    V recenziách som sa dočítal o problémoch z dlhou dobou reklamácie, častým vyhováraním-nebolo presne uvedené v akom zmysle vyhovárania,neodpovedanie na mail pri probléme, čo je aj môj prípad a to som nič neobjednal, návody na použitie v poľštine, nedostatočný popis tovaru.

    Moje zhrnutie je asi také, čo sa jedná o obchod vyzerá to fajn spokojnosť s dodaním je u viacerích zákazníkov, ale problém vzniká ohľadom reklamačných procesov, ja osobne som pristúpil na to, že si radšej priplatím o možno 10% viac a kúpim tovar zo SR a mám istotu, že nebude problém pri možnej reklamácií, ale je to iba môj názor a rozhodnutie je na každom z Vás :)

  • Prosím váš buďte aspoň trochu ferovi a odpovedajte na maily a telefonáty....Vybavte si staré resty a relamacie a urýchlene zruste stránku. Naozaj to môže zle dopadnúť a môžete mať oveľa väčšie problémy. Zákazníkov takto klamať naozaj nemozte. Je mi naozaj smutno z toho že vašim neprofesionalnym správaním tak mnohých odradzate od internetového nakupovania.

  • vadí mi iba jedno a to dosť!prečo nereagujete na odpovede zákazníkov,ktorý sú nespokojní s vašími službami.v čom je problém?

  • já som s týmto obchodom veľmi spokojný.síce som tu nakupoval iba prvý krát,ale cena vynikajúca a tovar bol dodaný super rýchlo.

  • objednal som si domace kino do 3 hodin som posielal email ze chcem zrusit objednavku neprisla ziadna odpoved dovolat sajetam samozrejme nemozne !!!! po dvoch dnoch prisiel email ze balik prevzal kurier ..... samozrejme som tam pisal coto ma znamenat ze balik nechcem nemam on zaujem zas ziadna odpoved dovolat sa opet nemozne ..... tak teraz cakam na kuriera ktoreho poslem prec ze tovar si nepreberiem postovne je cca 8e radsej zaplatim nech mam pokoj od poliakov ..... kino kupim radsej tu v ochode dam mozno o 50e viac mam istotu moznosti reklamacie keby nieco ........ typtop eshop bucham si hlavu zesom nan vobec klikol

  • JEDNOZNAČNE NIČ NEOBJEDNÁVAJTE...toľko moja skúsenosť, totálna nespoľahlivosť a nepravdivo uvedené ceny ponúkaných produktov!!!!!!!!!

  • Jednou vetou by som to zhrnul tak ako bolo uz spominane - NEOBJEDNAVAT. Hned ako som videl tu pochybnu stranku kde mali napisane len ucty, obchodne podmienky napisane asi tak ze tam boli nepresne udaje, co, kedy, a ako... Tak z takeho eshopu nebrat nic.
    Ceny su preto nizke lebo to distrubuuju urcite z Polska.A dodanie tovaru a reklamacie su problematicke.
    Neobjednaval som z tohto e-shopu pretoze ma odradili recenzie a samotna stranka.Majte sa, a to ze usetrite par eur si rozmyslite, radsej priplatte a budte v pohode, a usetri Vam to nervy aj cas. Ahojte

  • Kúpili sme ďalekohľad, prišiel pokazený, tak sme ho na druhý deň hneď vrátili. Po mesiaci sa nám vrátil- vôbec si ho neprevzali. Telefóny nedvíhajú, na maily neodpovedajú. To sa nám ešte pri objednávaní z internetu nestalo. Rozhodne neodporúčam objednať z tejto stránky. Aké máte skúsenosti s reklamovaním z tohto obchodu? Zvažujeme trestné oznámenie, aby sme dostali naspäť naše peniaze...

  • Polomská Katarína: Moje odporúčanie : Neobjednávať z tejto stránky.Radšej dať o pár Eur viac..ale mať istotu, že to človek dostane a hlavne, keby dačo vyreklamuje...tiež som sa ulakomila na lacnejšie o 15eur..a tak som dopadla..človek sa učí na vlastných chybách :o((

  • Objednali sme si s manželom varnú dosku, odpoveď bola, že nie je možné ju dodať. tak neviem, dá sa ešte objednať u vás?

  • kde sa nachadzate , ako obchod?..

    som z TO,, ci je niekde poblíž" vás obchod
    dakujem

  • alena: to máte preto, lebo nakupujete v poľských obchodoch

  • ako budem reklamovať práčku, keď je to poľský obchod?

  • Objednala som si od nich kuchynsky robot, prisiel do 3 dni, cena bola o dost nizsia ako na inych strankach. Jedna jedina nevyhoda, ze navod na pouzitie mi nepribalili v slovenskom jazyku, aj ked som sa ich dopredu opytala a povedali, ze navod dostanem v SJ. Da sa vsak stiahnut z internetu, takze to nie je problem. Dufam, ze mame sa bude pacit, a ze nebude potrebne reklamovat ho.