Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod absolútne neodpoveda už dávno sa mohla objednať z inej stránky a mať doma

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Zásielka odoslaná do 2 dní, zákazník upovedomený sms správou. Viac spraviť nevieme. Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Lajdácky zabalený tovar. Kým to dorazilo krabička bola ako po zemetrasení. A ak to ma ísť ako darček človek sa musí hanbiť že daruje školenia použitú alebo starú vec.

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Žiaľ nás to mrzí, ale nevieme zodpovedať a ručiť za prevoz a prácu dopravcu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala,zaplatila a bohužial stale mi neprišiel,písala som tam a odpoveď žiadna

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Dobrý deň na stránke bol uvedený oznam, že eshop z dôvodu čerpania dovolenky neodosiela a nevybavuje žiadne objednávky. Stačí len trochu sledovať stránku a v hlavičke eshopu máte uvedené všetky aktuálne informácie, rovnako tak aj v automatickom emaily, ktorý Vám prišiel po spracovaní objednávky, bola uvedená informácia, že eshop momentálne čerpá dovolenku.
    Nevieme kde ste posielali Vašu otázku na nás, ale doposiaľ nám neprišiel žiaden dotaz ohľadom Vašej objednávky či už vo forme správy alebo emailu. Ale domnievame sa, že ste sa snažili kontaktovať odpoveďou iba robota, ktorý Vám automaticky poslal potvrdzujúci email o prijatí Vašej objednávky, s textom na tento mail neodpovedajte bol Vám vygenerovaný automaticky.
    Považujeme Vašu recenziu za irelevantne neadekvátnu, pretože hodnotiť prácu ktoréhokoľvek človeka počas jeho neprítomnosti v práci z dôvodu čerpania dovolenky je neprípustné.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • super komunikacia

    napisala som, že krem nedoporučujem, lebo mam pocit, že vzorka ,podla ktorej som si krem objednala bola kvalitnejšia , hneď ma oslovila, na pleti som citila zmenu, to žiaľ pri tom kreme vobec necítim , viac si ho neobjednám, nie je to ale chyba obchodu,komunikacia s nimi bola super.

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Ďakujeme za 100% hodnotenie :) akurát ste prehodili hodnotenie produktu s hodnotením eshopu. Hodnotenie produktov má samostatnú záložku. Áno ako píšete eshop je distribútor s výrobou výrobkov a ich obsahom nemá nič spoločné. Prajeme pekný deň :-)

  • Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nefungujuca platba kartou

    Bola zvolena platba kartou (za poplatok), no platobna brana nefungovala. Kontaktoval som eshop, poslali mi platobne udaje na prevod, v ktorych bol zahrnuty aj poplatok za platbu kartou aj napriek tomu, ze platba prevodom je podla ich obchodnych podmienok zdarma.

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Dobrý deň. Kritika predajcu má byť objektívna. Email s platbou, ktorý bol vygenerovaný automaticky bol opravený a ponížený o sumu 0,20 centov. Zákazník na emaily a správy nereagoval, platbu nezrealizoval ani po znížení ceny, jednoducho nemal reálny záujem o tovar. Jeho objednávka bola následne vystornovaná a považovali sme ju za uzavretú. Je veľmi dehonestujúce degradovať každodennú prácu zamestnancov v tomto náročnom období pandémie , ktorí robia maximum pre spokojnosť zákazníkov. Prajeme Vám pevné zdravie a príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar do 2tyzdnov nedoruceny, zásielku už neprevezme nakoľko som musela objednať inde....

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Tovar odoslaný do jedného týždňa. Na Vašej pošte Vás už tovar očakával vyše 3 dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Preslo 10 dni od objednania a tovar nikde.

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Zo strany obchodu môžme povedať, že nás mrzí, že sa neodkomunikovala lokalizácia zásielky. Pretože sme odoslali objednávku riadne v predstihu a považovali sme objednávku za uzavretú. Žiaľ až na základe hodnotenia sme prišli na to, že blúdi u prepravcu, ktorý ju ešte neodovzdal.

  • Tovar som si objednal za účelom zlepšenia zdravotného stavu. Po niekoľkých dňoch som dostal zapal pľúc a bol som na atb.Ked prišla zasielka bol som v posteli a za cenu 3,60 eura poštovného som mal utekať na poštu. Zasielku som predpokladal ze príde domov. Takéto služby si môžu nechať.

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Vážený zákazník,
    za služby SLOVENSKEJ POŠTY nezodpovedá ŽIADNY INTERNETOVÝ OBCHOD. Je to samostatne fungujúca organizácia, ktorej robotu MY NEOVPLYVNÍME. V mieste kde bývate sa rozvážajú domov LEN BALÍKY nad 2 kilogramy, NIE DOPORUČENÉ LISTY - túto informáciu nám po telefonickom rozhovore uviedla na pravú mieru pracovníčka na pošte v mieste Vášho bydliska, citujem: "je to rajón, kde sa rozvážajú iba balíky, nie malé doporučené zásielky."
    Bohužiaľ, interné smernice pôšt v jednotlivých mestách nepoznáme....
    Ďakujeme za pochopenie, s pozdravom.

    • objednala som si tovar, prisiel mi automatický mail so súhrnom objednávky a tým to skončilo. Popravde som na objednávku popri iných veciach až zabudla, pripomenul mi ju dotazník spokojnosti, ktorý mi prišiel cca 10 dní od objednávky. Takže komunikácia žiadna, jediné šťastie, že som tovar neplatila vopred.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Žiadne výhody oproti ostatním obchodom

    Nekomunikuju. Jednoducho nechávaju veci vyzrieť ako víno.

    Reakcia obchodu Eurokozmetika

    Vymyslená osoba s vymyslenou identitou. Tovar bol odoslaný správne na adresu, rovnako tak prebehla aj komunikácia kde sme zákazníka informovali formou mailu, že sme zásielku prijali i odoslali. Číslo telefónu vypnuté, rovnako tak sa vrátila aj zásielka neprevzatá. Šlo o fiktívnu objednávku so zámerom udelenia zlej recenzie.