Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Nebola dodržaná moja požiadavka aby text bol gravírovaný a len foto bolo nálepka!!!! Všetko ste mi jednoducho vyriešili nálepkami.
Reakcia obchodu etrofeje
Z mailovej komunikácie:
Nami zaslaný náhľad a info k medailám:
....fotografie sa negravírujú, ale je to potlač na bielej fólii...
Odpoveď zákazníčky (kopia z emailu):
"Áno,súhlasím s vyhotovení zlatej medaily so stužkou v trikolóre a s Vami zaslanými návrhom "
Tak ťažko reagovať ak s niečím zákazník súhlasí a potom napíše niekde inde že je nespokojný a nie tam, kde sa to vyrába....
Stále to vieme riešiť, ak o tom vieme ... vychádzali sme z komunikácie a súhlasu.
Ak predstava bola iná, alebo vzniklo nedorozumenie,
odporúčame dobudúcna najprv kontaktovať eshop s riešením.
Všetkým prajeme, aby kdekoľvek už, ich predstavy boli naplnené čo najviac. -
Neodporúča obchod
- Doručenie zákazky je problém
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Poháre sú poškodené, skoro každý !!!!
-
Neodporúča obchod
Tovar nevyzeral ako na obrazku, vlastne vyzeral akoby to robil môj 2 ročný syn.
-
Neodporúča obchod
Prišiel iný tovar, ako som mal objednaný. Po emaily s týmto problémom, od obchodu žiadna odpoveď.
-
Neodporúča obchod
Prišiel mi iný ako objednaný tovar
Reakcia obchodu etrofeje
Áno, chyba bola na našej strane ... stalo sa. Je nám to ľúto, zákazníčke sme sa už ospravedlnili.
Sme ľudia a chyby sa stanú a aj keď 100% spokojnosť sa nedá dosiahnuť aj tak sa máme o ňu snažiť.
Ďakujeme aj za takúto reakciu, posúva nás to ďalej.