Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Ordered the goods, did not receive them on time, there were no answers to the e-mails to the e-mails - we sent you a long time ago. I require the number of departure, reaction, or any of my requirements. I think to go to court demanding the arrest of the accounts of this company. I do not recommend buying anything from this company

  • Nič nekupujte v tomto eshope!!!!!!!! Tovar mi nebol doručený an po 2 mesiacoch a komunikácia obchodu je nulova. Neodpovedajú na maily, nedvíhajú telefony , pravdepodobne už peniaze ani neuvidím

  • Dobrý deň.
    Viete prosím uviesť číslo reklamácie? Bez toho sa dá ťažko reagovať resp. overiť stav reklamácie.
    Ide o to, že všetky výrobky sa posielajú na opravu do externých servisov a zväčša to funguje tak, že servis po oprave pošle opravený výrobok priamo na adresu zákazníka, pokiaľ sa tovar opraviť nedá, pošle servis zákazníkovi protokol o tom, že výrobok nie je možné opraviť.
    Poprosím teda uviesť číslo reklamácie na email: [email protected] s tým, že ešte Vám nebol doručený opravený tovar ani žiadne vyjadrenie zo servisu a obratom preveríme stav danej reklamácie.
    Ďakujeme.

  • Absolútne neschopný a babrácky akože obchodík. Niekoľko razy som poslal reklamáciu a ani sa neunúvajú niekoľko mesiacov ozvať. NEKUPOVAŤ od nich nič.

  • Vobec nedoporucujem. Mali síce najlacnejsiu ponuku pre Canon Písma MG3650 ale su to iba "populisti". Potom už na otázky o produkte,cez ich vlastný chát na stránke ani neodpovedali...

  • Smiem sa spytat ci vam kurier zvonil alebo volal, ide mi o to ze to je k vianociam sestre a aby to nevyzdvihla ona

  • Najhorší online obchod v akom som kedy nakupoval.... dodacia doba presahuje limit aj 3-nasobne...

  • Najhorší obchod, v ktorom som nakupoval na internete! Kúpil som dva drahé satelitné komplety dodnes poriadne nefungujú. Predávajú braky za veľké peniaze!

  • Dobrý deň, peniaze som nakonie od Etechshopu dostal včera, 24.3.

  • Dobrý deň, ja len doplním fakty:
    - číslo účtu som zadal v IBAN formáte tak ako je to platné od 1.2.2014 v Slovenskej republike a určite správne
    - zaslal som mail so zoznamom komponentov, ktoré chcem kúpiť a aj informáciu, ako ich chcem namontovať a dostal som odpoveď s odporúčaním vymeniť navrhované LNB za iné, aby sa zmestili na vybratý multifeed + odporúčanie na ďalší typ LNB - poďakoval som a akceptoval som
    - na ďalšiu otázku (mail) ohľadne možnosti montáže a ceny za ňu som už odpoveď nedostal (možno boľo prehliadnuté)
    - že som sa rozhodol nakoniec časť dodávky vrátiť je moje právo vyplývajúce zo zákona
    - že mám dostať peniaze v definovanej lehote nazad vyplýva tiež zo zákona
    Zo svojou recenziou som čakal až do doby, keď som ani po urgencii mailom nedostal peniaze nazad, citujem odpoveď z mailu: "Dobrý deň. 28.2. bol vystavený dobropis, ktorý má zo zákona splatnosť 14 dní. To znamená, že 14.3. systém automaticky previedol peniaze na Váš účet." Žiaľ ani teraz 20.3. 16:15 ich ešte nemám (podotýkam, že zákonná lehota na vrátenie peňazí je do 15 dní kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy).
    Môže samozrejme dôjsť k chybe, každý sme omylný, ale treba ju napraviť a zabezpečiť, aby sa už nestávala. Ja ten pocit, že sa tak stalo, zatiaľ žiaľ nemám. Myslím si, že splnenie zákonných náležitostí je "must" a pokiaľ toto nie je v poriadku, tak je potom ťažké očakávať nejaké vysoké hodnotenie. P.S. Odporúčam aj opraviť Obchodné podmienky na Vašej stránke - v článku VIII. bod 1 je nesprávne uvedené, že kupujúci môže odstúpiť od zmluvy do 7 dní. Správne je ale 7 pracovných dní a lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň po prevzatí. To len tak na záver.

  • A ešte menšie doplnenie Vašej recenzie: kupovali ste satelitnú techniku od paraboly, cez LNB konvertory, prijímač a pod. Išlo o zložitejší komplet, a pred nákupom ste nás oslovili s prosbou o radu a pomoc pri výbere vhodných komponentov - samozrejme sme Vám ochotne poradili, podali svoje postrehy, skúsenosti a naviedli Vás na kúpu správnych komponentov pre Vaše potreby. Vy ste mali niečo vytipované a mohli sme Vám to "odklepnúť" a povedať, že áno, to sú tie správne komponenty. To sme však neurobili, navrhli sme vhodnejšie komponenty a preto nás trošku mrzí to Vaše jednostranné hodnotenie, nakoľko ho považujeme za trošku "podpásové" z Vašej strany. To, že sme s Vami pred kúpou aktívne komunikovali, radili, tovar dodali v poriadku, to ste nejak v tom hodnotení opomenuli. Ale je to taká všeobecná ľudská vlastnosť - to dobré radšej opomenúť a to zlé vyzdvihnúť!!! Len toľko ako doplnenie predošlej reakcie.
    Pekný deň.

  • Dobrý deň.
    Peniaze boli z účtu systémom automaticky prevedené na Váš účet v zákonnej lehote 14 dní, avšak po Vašej reakcii sme teda manuálne preverili účet, kde mohla nastať chyba. Tá sa bohužiaľ stala pri zadávaní čísla účtu - došlo k nesprávne zadanému kódu banky (nepozornosť, ľudská chyba), teda platba bola v systéme vedená ako uhradená, no reálne z účtu neodišla, nakoľko Váš účet bol zadaný v nesprávnom formáte a tak platba "visela" na účte. Okamžite došlo k náprave, zajtra by ste už mali mať peniaze na účte. V opačnom prípade nás kontaktujte prosím telefonicky alebo emailom - nemusíme to riešiť tu na heureke.
    Ďakujeme za pochopenie.
    eTECHSHOP.sk

  • Dovolím si doplniť svoju recenziu a hodnotenie obchodu, citujem: "Nedostal som v zakonnej lehote peniaze za vrateny tovar." a príslušné vyjadrenie obchodu, ktoré žiaľ nie je pravdivé. Skutočnosť je taká, že tovar som vrátil 28.2. (predajca ho dostal o čom ma informoval emailom) ale peniaze ani dnes 19.3. o 16:36 nemám na účte.

  • nechapem ako moze mat tento obchod take vysoke hodnotenie. Rychly bol iba pri poslanim zalohovej faktury - tovar nemam a tyzden sa im nemozem dovolat ani neodpovedaju na maily. Kupujem na internete par rokov a toto sa mi este nikde nestalo. Zatial najhorsie skusennosti !

  • Neviem prečo Heuréka neumožňuje reagovať na nepodložené tvrdenia obchodu, každopádne cítim zodpovednosť voči kupujúcim upozorniť ich na klamstvá tohto obchodu:

    1. Tovar som si objednal 17.12., pričom etechshop.sk garantoval všetky objednávky prijaté do 18.12. vybaviť - no moju nevybavil.

    2. Keď mi tovar nechodil, tak som na email webshopu poslal urgenciu, až vtedy obchod zareagoval. Etechshop.sk tvrdil, že mi posielali informačný email, no nijaký som nedostal (nebol ani v spame) - vraj sa to mohlo stať preťažením servra.

    3. Súhlasil som s ich návrhom, aby mi tovar poslali 27.12. alebo 30.12. - avšak ani v jednom termíne ho neposlali ani ma nijako nevyrozumeli.

    4. Na ich stránke som následne našiel informáciu, že majú zatvorené, tovar začnú rozposielať až po 7.1.

    5. Zaujímavé je, že zákazníka neráčia informovať o zrušení termínov dodania, ale v tom čase, keď majú zatvorené, v pohode vypisujú reakcie na Heureku.sk. Takže zákazník je pre nich menej, než ich goodwill, zaujímavé.

    6. Etechshop tvrdí, že som u nich nakúpil už 4x, čo nie je pravda, nakúpil som iba raz (ten istý satelitný prijímač, len vtedy bol o vyše 20 € drahší), toto mal byť iba druhý nákup.

    7. Etechshop.sk tvrdí, že som súhlasil s dodaním po Novom roku, čo je lož. Súhlasil som s dodaním 27.12. alebo 30.12.

    A na záver mi odporúčajú pozrieť si moju reakciu a zamyslieť sa, či je relevantná. Toto bola moja reakcia:

    neviem o nijakých reálnych výhodách

    Sľubotechna, nedodržanie termínov dodania, nulová komunikácia, ani jeden z troch termínov dodania nedodržali

    Neodporúčam, predtým som tu už nakúpil, no nikdy viac. Tohtoročné Vianoce so mnou poriadne vypiekli!


    Hodnotenie relevancie ponechám na potenciálnych zákazníkoch, ja na nej nemám čo zmeniť, iba ak doplniť.

  • tovar nebol dodaby ani po dvoch tyzdnoch

    Reakcia obchodu eTECHSHOP.sk

    Dobrý deň.
    Ďakujeme za hodnotenie. Tovar sme odoslali hneď na druhý deň po prijatí objednávky prostredníctvom Slovenskej pošty (podľa vášho výberu). Tovar sa nám však vrátil z pošty s odôvodnením, že zásielka nebola adresátom prevzatá v určenej lehote - čo sme považovali za stratu záujmu o tovar z Vašej strany, čo by nebol prvý ani posledný prípad. Teda z našej strany bolo všetko splnené.
    Pekný deň.
    eTECHSHOP

    preco mi neprisli ani emaily o postupe vybavenia?
    iba email o zaevidovani objednavky

    preco o dobierke na poste nic nevedia?
    nie je to velka posta, a s dorucovatelkou sa poznam osobne
    takze by som bol aj osobne upozorneny

    pytal som si od Vas cislo zasielky, pre overenie, samozrejme bez odozvy

    Pekny den, a vela spokojnych zakaznikov

  • Dobrý deň.
    Bohužiaľ, komunikovali ste s kolegom, ktorý má ešte momentálne dovolenku a ktorý Vám prisľúbil rýchlejšie vybavenie reklamácie po telefonickom rozhovore - tovar však k nám prišiel ako štandardná reklamácia, pričom kolega už bol v tom čase na dovolenke a nemohli sme vedieť, že ste na niečom takom dohodnutí. Taktiež kolega neberie telefón, lebo je na dovolenke - to je snáď pochopiteľné. Preto nerozumiem, s čím sa chcete obracať na SOI, keďže stále plynie regulérna 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie. Samozrejme teraz, keď vieme, že ste sa s kolegom dohodli na istých veciach, vieme to vybaviť presne podľa dohody. Taktiež treba brať na vedomie, že keď nahlásite reklamáciu telefonicky a na niečom sa dohodnete, treba tovar k nám odoslať ihneď a nie takmer po 10 dňoch od nahlásenia, nakoľko človek si nemôže pamätať všetko - treba to aspoň uviesť do reklamačného protokolu, aby o tom vedel aj servis a vedel, čo s predmetnou reklamáciou robiť (či ju vybaviť ako štandardnú alebo ako "špeciálnu" na základe istých dohôd).
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nikdy nekupujte v tomto obchode! Predávajú tovar o ktorom vedia, že je problematický. Čo sa týka reklamácií čakám už tretí týždeň na vyreklamovanie satelitnej hlavice! Nič sa nedeje aj keď pán sľuboval vyriešenie do troch dní! Vôbec neberú telefóny. Asi sa budem musieť obrátiť na obchodnú inšpekciu, tá hádam pomôže.

  • musím pochváliť za promptné vybavenie reklamácie.