Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Rýchle dodanie
    • Žiadna kontrola objednávky

    Sortiment tohto typu by mal prechádzať kontrolou s prípadným návrhom chýbajúcich častí alebo upresnenie, že objednávaný tovar nie je kompatibilný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekorektne uvádzané dĺžky led pásikov
    • uvádzajú mätúce a zavádzajúce údaje
    • nie je možné veriť uvádzaným údajom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani po viac ako dvoch tyzdnoch mi obchod nezaslal platbu za nezrealizovanu objednavku
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Obchod sa tvári ako slovenská stránka .sk a pritom je to nákup z Česka, pozor na DPH!
  • Neodporúča obchod

    skrtol som nexcem reklamu a predsa mi posielate maily,..?
    hallo
    mate dojebany it servis damy i pani

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kontaktoval som obchod ohľadne objednaného produktu a jeho kompatibility s iným už zakúpeným produktom. doposiaľ som nedostal odpoveď a nepoznám ani stav objednávky.

    Reakcia obchodu Esvit

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Ale odpověď jsme Vám zasílali 17.4.. Bohužel jsme ale měli výpadek proudu necelé 2dny, tak je možné, že se email neodeslal.
    Nicméně objednaný produkt (dvířka k rozvaděči) je správný a kompatibilní s předešlým objednaným (rozvaděčem) a dnes jej expedujeme.
    Děkuji za pochopení.
    Jan Richter, E-SVIT.CZ

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zial zatial nemam dovod na spokojnost,kedze po 9 tich dnoch po zaplateni som nedostal ziadnu spravu o stave mojej objednavky.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Poslali mi produkt, ktorý bol už zjavne niekým používaný a dokonca na ňom bola etiketa inej predajne.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedodržujú dodacie termíny

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Celý deň som musel čakať doma a nikto aj tak neprišiel,kuriérovi sa nedá dovolať. Nikto ma nekontaktoval.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • široký výber tovaru
    • objednaný tovar mi bol dodaný v inej farbe, akú som objednal v e-shope

    Reklamáciou a následným poslaním tovaru naspäť by mi vznikli náklady, ktoré sú vyššie ako samotná hodnota objednaných zásuviek s krytkami, tak to neriešim…
    Možno došlo k zlyhaniu zodpovedného človeka pri vyskladňovaní, čo sa môže stať, ale kontrola takej malej objednávky si tiež zaslúži pozornosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nezhodna faktura z tovarom
    • cenovy rozdiel mi slubili ze mi poslu na ucet do dnesneho dna mi nic neposlali

    Nespokojnost mal som platit 17,4 dobierka mi prisla na 22€ ked som tam volal a pytal sa preco tak sme sa dohodli ze to mam prebat a oni mi rozdiel poslu na ucet no do dnes mi neprisiel ani cent

  • Neodporúča obchod

    Nerozumiem naco maju eshop na tovar, ktory vobec nemaju a ani nevedia zohnat, cize ani dodat zakaznikovi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia bola dost zla, az na moju urgernciu som sa dostal k odpovedi preco tovar nemam
    • Najskor napisali ze tovar nemaju, o par hodin ze bude naskladneny v nejaky cas
    • Ziadny telefon nic od nich ze sa to uz neda a ostal som za blba ja, a napisali ze sa tesia na dalsiu spoluprcu

    Nie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Okrem potvrdenia objednávky žiadna ďaľšia komunikácia, neviem v akom je stave, tovar stále nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • na doručený tovar už čakám druhý týždeň
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • OBCHOD NEREAGUJE NA URGENCIU, NEODPOVEDA

    NEODPORUCAM,TOVAR SOM OBJEDNAL 30.8.2021 , ZATIAL SA NEOZVAL NA GMAIL NEREAGUJE,SPICI BROUK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chápem, že je sviatočné obdobie, ale za 14 dní som nedostal ani čiarku o stave mojej objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Objednal som dve lampy a prišla iba jedna a aj tá je nefunkčná. Na email neodpovedaju. Otras!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • sú naozaj velmi rýchli
    • tovar ktorý ste neobjednali, vám pošlú za 1 deň, následne trvá dva týždne, kým sa dostanete k tovaru, ktorý ste v skutočnosti objednali
    • musíte navštíviť zásielkovňu celkom 3 X, najprv prevezmete omylom poslaný tovar, potom im zašlete naspäť ten tovar, do tretice idete do zásielkovne vyzdvihnúť ten správny tovar, ktorý ste skutočne objednali a ešte vám dajú zaplatiť poplatok vyše 3 Eurá za to, že oni spravili chybu
    • úplne zlá komunikácia so zákazníkom

    velmi dobrý sortiment tovaru ale musíte mať pevné nervy a trpezlivosť

    Reakcia obchodu Esvit

    Vážený pán Andrejkovič,

    Ďakujeme za recenziu! Každopádne v telefonickom rozhovore sme Vám to vysvetlovali. Je to ako keby ste si niekde inde objednali bicykel, a dotextového poľa "vaše označenie objednávky" zadali že "objednávam auto"... Nám príde do systému objednávka s tovarom, ktorý ste Vy regulérne objednali, žiadne zmeny v objednávke neboli vykonávané, následne na to skladník dostane objednávku a ihneď ju rieši. Navyše, keby ste Vašu požiadavku napísali do poľa "chcem zadať poznámku k objednávke" tak automaticky sa objednavka nesprocesuje ale "ukáže sa ako chybová" načo ihneď reagujeme. Vy ste svoju požiadavku, že vlastne objednávate niečo iné ako ste si objednali, napísali do poľa "vaše označenie objednávky", kde si môžete napisať čokoľvek. Doručenie naspäť k nám prebehlo na naše náklady pomocou reklamačného asistenta od spoločnosti Zásielkovňa, za ktorého ste nič neplatili. Tak isto, v maily, ktorý sme Vám zaslali ihneď na základe Vašej požiadavky 3.8.2020 ohľadne reklamačného asistenta, že zásielky smerom späť sa omeškávajú niekedy až do 7 pracovných dní, pretože spoločnosť Zásielkovňa primárne rieši zásielky smerom k zákazníkom, a tak isto, že odpoveďou na práve tento mail súhlasíte so zaslaním reklamačného asistenta, načo ste nereagovali. Robíme to kvôli tomu, že mnoho zákazníkom bol reklamačný asistent rovno vygenerovaný, čo máme od Zásielkovne hneď fakturované, a potom zákazníci zistili, že musia niečo tlačiť a lepiť na balík, aj keď nemajú doma napríklad tlačiareň. Až dňa 7.8.2020 ste nám poslali mail, že prečo trvá vygenerovanie štítka tak dlho. Nabudúce teda určite bude lepšie keď budete pozorní a budete objednávať to, čo skutočne chcete a čítať maily dokonca.

    S pozdravom, Team Esvit.sk