Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Rýchle dodanie
- Žiadna kontrola objednávky
Sortiment tohto typu by mal prechádzať kontrolou s prípadným návrhom chýbajúcich častí alebo upresnenie, že objednávaný tovar nie je kompatibilný.
-
Neodporúča obchod
- Nekorektne uvádzané dĺžky led pásikov
- uvádzajú mätúce a zavádzajúce údaje
- nie je možné veriť uvádzaným údajom
-
Neodporúča obchod
- Ani po viac ako dvoch tyzdnoch mi obchod nezaslal platbu za nezrealizovanu objednavku
-
Neodporúča obchod
- Obchod sa tvári ako slovenská stránka .sk a pritom je to nákup z Česka, pozor na DPH!
-
Neodporúča obchod
skrtol som nexcem reklamu a predsa mi posielate maily,..?
hallo
mate dojebany it servis damy i pani -
Neodporúča obchod
Kontaktoval som obchod ohľadne objednaného produktu a jeho kompatibility s iným už zakúpeným produktom. doposiaľ som nedostal odpoveď a nepoznám ani stav objednávky.
Reakcia obchodu Esvit
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace. Ale odpověď jsme Vám zasílali 17.4.. Bohužel jsme ale měli výpadek proudu necelé 2dny, tak je možné, že se email neodeslal.
Nicméně objednaný produkt (dvířka k rozvaděči) je správný a kompatibilní s předešlým objednaným (rozvaděčem) a dnes jej expedujeme.
Děkuji za pochopení.
Jan Richter, E-SVIT.CZ -
Neodporúča obchod
Zial zatial nemam dovod na spokojnost,kedze po 9 tich dnoch po zaplateni som nedostal ziadnu spravu o stave mojej objednavky.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Poslali mi produkt, ktorý bol už zjavne niekým používaný a dokonca na ňom bola etiketa inej predajne.
-
Neodporúča obchod
Nedodržujú dodacie termíny
-
Neodporúča obchod
Celý deň som musel čakať doma a nikto aj tak neprišiel,kuriérovi sa nedá dovolať. Nikto ma nekontaktoval.
-
Neodporúča obchod
- široký výber tovaru
- objednaný tovar mi bol dodaný v inej farbe, akú som objednal v e-shope
Reklamáciou a následným poslaním tovaru naspäť by mi vznikli náklady, ktoré sú vyššie ako samotná hodnota objednaných zásuviek s krytkami, tak to neriešim…
Možno došlo k zlyhaniu zodpovedného človeka pri vyskladňovaní, čo sa môže stať, ale kontrola takej malej objednávky si tiež zaslúži pozornosť. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Nezhodna faktura z tovarom
- cenovy rozdiel mi slubili ze mi poslu na ucet do dnesneho dna mi nic neposlali
Nespokojnost mal som platit 17,4 dobierka mi prisla na 22€ ked som tam volal a pytal sa preco tak sme sa dohodli ze to mam prebat a oni mi rozdiel poslu na ucet no do dnes mi neprisiel ani cent
-
Neodporúča obchod
Nerozumiem naco maju eshop na tovar, ktory vobec nemaju a ani nevedia zohnat, cize ani dodat zakaznikovi.
-
Neodporúča obchod
- Komunikacia bola dost zla, az na moju urgernciu som sa dostal k odpovedi preco tovar nemam
- Najskor napisali ze tovar nemaju, o par hodin ze bude naskladneny v nejaky cas
- Ziadny telefon nic od nich ze sa to uz neda a ostal som za blba ja, a napisali ze sa tesia na dalsiu spoluprcu
Nie
-
Neodporúča obchod
Okrem potvrdenia objednávky žiadna ďaľšia komunikácia, neviem v akom je stave, tovar stále nedorazil.
-
Neodporúča obchod
- na doručený tovar už čakám druhý týždeň
-
Neodporúča obchod
- OBCHOD NEREAGUJE NA URGENCIU, NEODPOVEDA
NEODPORUCAM,TOVAR SOM OBJEDNAL 30.8.2021 , ZATIAL SA NEOZVAL NA GMAIL NEREAGUJE,SPICI BROUK
-
Neodporúča obchod
Chápem, že je sviatočné obdobie, ale za 14 dní som nedostal ani čiarku o stave mojej objednávky.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Objednal som dve lampy a prišla iba jedna a aj tá je nefunkčná. Na email neodpovedaju. Otras!
-
Neodporúča obchod
- sú naozaj velmi rýchli
- tovar ktorý ste neobjednali, vám pošlú za 1 deň, následne trvá dva týždne, kým sa dostanete k tovaru, ktorý ste v skutočnosti objednali
- musíte navštíviť zásielkovňu celkom 3 X, najprv prevezmete omylom poslaný tovar, potom im zašlete naspäť ten tovar, do tretice idete do zásielkovne vyzdvihnúť ten správny tovar, ktorý ste skutočne objednali a ešte vám dajú zaplatiť poplatok vyše 3 Eurá za to, že oni spravili chybu
- úplne zlá komunikácia so zákazníkom
velmi dobrý sortiment tovaru ale musíte mať pevné nervy a trpezlivosť
Reakcia obchodu Esvit
Vážený pán Andrejkovič,
Ďakujeme za recenziu! Každopádne v telefonickom rozhovore sme Vám to vysvetlovali. Je to ako keby ste si niekde inde objednali bicykel, a dotextového poľa "vaše označenie objednávky" zadali že "objednávam auto"... Nám príde do systému objednávka s tovarom, ktorý ste Vy regulérne objednali, žiadne zmeny v objednávke neboli vykonávané, následne na to skladník dostane objednávku a ihneď ju rieši. Navyše, keby ste Vašu požiadavku napísali do poľa "chcem zadať poznámku k objednávke" tak automaticky sa objednavka nesprocesuje ale "ukáže sa ako chybová" načo ihneď reagujeme. Vy ste svoju požiadavku, že vlastne objednávate niečo iné ako ste si objednali, napísali do poľa "vaše označenie objednávky", kde si môžete napisať čokoľvek. Doručenie naspäť k nám prebehlo na naše náklady pomocou reklamačného asistenta od spoločnosti Zásielkovňa, za ktorého ste nič neplatili. Tak isto, v maily, ktorý sme Vám zaslali ihneď na základe Vašej požiadavky 3.8.2020 ohľadne reklamačného asistenta, že zásielky smerom späť sa omeškávajú niekedy až do 7 pracovných dní, pretože spoločnosť Zásielkovňa primárne rieši zásielky smerom k zákazníkom, a tak isto, že odpoveďou na práve tento mail súhlasíte so zaslaním reklamačného asistenta, načo ste nereagovali. Robíme to kvôli tomu, že mnoho zákazníkom bol reklamačný asistent rovno vygenerovaný, čo máme od Zásielkovne hneď fakturované, a potom zákazníci zistili, že musia niečo tlačiť a lepiť na balík, aj keď nemajú doma napríklad tlačiareň. Až dňa 7.8.2020 ste nám poslali mail, že prečo trvá vygenerovanie štítka tak dlho. Nabudúce teda určite bude lepšie keď budete pozorní a budete objednávať to, čo skutočne chcete a čítať maily dokonca.
S pozdravom, Team Esvit.sk