Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Dodali mi tovar ktorý som si neobjednala dlhé dodacie termíny
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
v prvom rade sa Vás ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti dodaním zlého tovaru v dôsledku zlyhania ľudského faktora.
Kedže Vám nový stôl bol doručený do 5 pracovných dní vrátane dodatočnej zľavy za spôsobené nepríjemnosti, tak pevne veríme, že nakoniec budete spokojná s doručeným tovarom.
S pozdravom,
Team Estilofina.sk -
Neodporúča obchod
Je vrchol ked maik na ohodnotenie dorazi skor nez samotny tovar. Toto mate pekne naprd zariesene a skutocne je to uplne odveci
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť, ktorú ste vyjadrili v dotazníku firmy Heureka.sk.
Ako dôvod ste uviedli "Je vrchol ked mail na ohodnotenie dorazi skor nez samotny tovar. Toto mate pekne naprd zariesene a skutocne je to uplne odveci"
Pre uspresnenie: email, ktorý ste dostali ohľadom hodnotenia, nebol odoslaný našou firmou, ale je nezávislý a zasiela ho portál Heureka.sk, a na jeho dosah ani čas odoslania nemáme žiaden vplyv.
Preto nás veľmi mrzí vaše negatívne hodnotenie, o to zvlášť, že sme vás 12.07. informovali o presnom dátume dodania objednaného tovaru, ktorý Vám bol doručený a to presne na deň, ako sme Vás o tom informovali dopredu.
Veríme, že objednaný tovar Vám prišiel v poriadku a ste sním spokojný.
S pozdravom,
Team Estilofina -
Neodporúča obchod
tovar som si musela prísť vyzdvihnúť na benzínku - zberné miesto DPD, pretože ma nikto neinformoval, že mi bude tovar doručený v ten deň
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
mrzí nás vzniknutý problém pri doručovaní objednaného tovaru.
Kuriérska spoločnosť DPD odosiela notifikačný email deň pred dodaním a v deň dodania, ako aj SMS správu s približným časom doručenia, ktoré bolo na vašu adresu. Vašu objednávku sme overili s DPD, podľa kuriérskej spoločnosti ste vyplnili požiadavku (odoslaním SMS) o doručenie tovaru na najbližšie odberné miesto.
Veríme, že aj napriek nespokojnosti s doručením s produktom budete spokojná.
S pozdravom,
Team Estilofina -
Neodporúča obchod
- Inzerovaná sedačka(fotka) neodpovídala dodanému zboží.
- I když byla chyba na firmě ,náklady spojené s vrácením sedačky na Slovensko má hradit kupující.
Z počátku vstřícné jednání,při řešení reklamace jen prázdné gesto.Situace
je komplikovanější,pokud nejste ze Slovenska.Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
mrzí nás Vaša negatívna reakcia na vami objednaný tovar. Vzniknutú situáciu sme sa snažili vyriešiť čo najrýchlejšie a vo Váš prospech. Abslútne však nemôžeme súhlasiť s Vašim tvrdením, že chyba bola na našej strane.
Na našej stránke boli v čase vytvorenia Vašej objednávky dostupné dve verzie sedačky. Vám bola doručená presne tá verzia, ktorú ste si objednali, t.zn. bez prešívania na sedacej časti, (čo ste ak reklamovali). Ako dôkaz máme od Vás taktiež zaslané fotografie, kde je jasne vidieť, že sedačka vyzerá presne ako na obrázkoch a nemá mať prešívanie.
Navrhli sme Vám vrátenie peňazí za dodaný tovar, aj keď to bolo po 14 dňovej lehote na bezdôvodné vrátenie. Požadovali sme, aby ste zabezpečili dopravu späť na našu adresu, čo je štandardný postup. -
Neodporúča obchod
- Dlouhá čekací doba
-
Neodporúča obchod
- Opravdu zvlastni styl komunikacie...
Reakcia obchodu Estilofina
Dobrý deň,
vaša negatívna referencia s poznámkou "Opravdu zvlastni styl komunikacie..." sa nezakladá na pravde.
V hodnotení ste tiež uviedli, že ste objednávku stornovali, ani to však nie je pravda !
Vaša objednávka bola stornovaná nami z jednoduchého dôvodu, a to že ste do 10 dní od objednávky nezaplatili za objednaný tovar !!! -
Neodporúča obchod
Jedným z kritérií výberu bolo aj to,že je skladom,ale doteraz tovar nedorazil.
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť, ktorú ste vyjadrili v dotazníku hodnotenia na Heureka.sk.
Ako dôvod ste uviedli, že tovar ešte nedorazil. U objednaného tovaru bola uvedená nasledovná skladová dostupnosť: SKLADOM U DODÁVATEĽA. Ako som Vás informoval dňa 3.12. - t.j. hneď po prijatí Vašej objednávky, tovar Vám má byť doručený 17.12.
Dnes TV stolík príde k nám na sklad, zajtra ho odosielame a doručenie je plánované v Pondelok 17.12. t.j. presne na deň ako som Vás o tom informoval v čase Vašej objednávky.
Veľmi nás mrzí Vaše negatívne hodnotenie, a to aj z dôvodu, že ste nás hodnotili ešte predtým, ako ste nás kontaktovali s vašou sťažnosťou, a boli ste dopredu oboznámený o termíne dodania k Vám.
S pozdravom,
Team Estilofina.sk -
Neodporúča obchod
- Dobrý deň. Niekoľkokrát som reklamovala, že stôl mi prišiel poškodený, alebo chýbajúci lak z výroby s prílohou foto a neprišla mi žiadna odpoveď. Ďakujem. Lipovská, Sereď, mobil 0907139369
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
evidujeme od Vás iba jeden email ohľadom chýbajúceho manuálu, ktorý sme Vám obratom odoslali na Váš email.
Žiaden iný email, telefonát ohľadom reklamácie sme od Vás neobdržali.
Prosím o opätovné preposlanie fotiek s poškodeným tovarom na email: [email protected]
S pozdravom,
Team Estilofina.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar objednavaju, kym vam pride, tak prejdu aj 3 mesiace
-
Neodporúča obchod
- Píšete, že tovar máte na sklade, a nemáte....
....nemám čo hodnotiť...
-
Neodporúča obchod
- Při objednání zboží nebylo v e-shopu uvedeno, že zboží není k dispozici.
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
v deň Vašej objednávky sme Vás informovali o nedostupnosti tovaru a termíne dodania, s ktorým ste vy súhlasili.
S pozdravom,
Estilofina-nabytek.cz -
Neodporúča obchod
- Nemá showroom
Stoličky neboli v takej kvalite, akú sme čakali, obchodník bol ochotný vrátiť nám peniaze za nerozbalené kusy, ale za rozbalenú, iba ak by nejavila žiadne známky poškodenia. Ako sme ale mali zistiť, či sú stoličky ok a neriskovať pritom, že nám za ne nevrátia peniaze? Nevýhoda kupovania stoličiek v demonte.
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
mrzí nás, že vami zakúpený tovar nesplnil Vaše očakávania.
Objednali ste si stoličky II. triedy, ktoré mali drobné nedostatky s označením tovaru ako II. trieda, o čom ste bola dopredu informovaná a tomu zodpovedala aj ich cena. Podľa naším obchodných podmienok vrátenie tovaru sa vzťahuje na nepoškodený a nepoužívaný tovar. Ak by vrátený tovar spĺňal tieto podmienky, vrátili by sme Vám plnú sumu, o čom ste bola tiež informovaná.
S pozdravom,
Daniel Sabol
estilofina.sk -
Neodporúča obchod
Zatial nemam co napisat lebo objednavka nedorazila
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi dannom termine nebol doruceny
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník,
Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť.
Ako dôvod uvádzate, že tovar Vám nebol doručený v termíne. Dňa 23. Októbra, ihneď po prijatí Vašej objednávky, sme Vás informovali emailom, že tovar bude doručený k Vam okolo 6. Novembra. Tovar bol odoslaný k Vám vo Štvrtok 2. Novembra, s plánovaným doručením k Vám 6. Novembra. O doručení tovaru ste boli notifikovaný emailom dňa 2. Novembra od kuriérskej spoločnosti ako aj od nás. Kuriér, ktorý Vám tovar doručoval 6. Novembra mal žiaľ nehodu, preto Vám tovar bol doručený v ďalší pracovný deň a to 7. Novembra.
Dúfam, že ste spokojná s Vami zakúpeným produktom a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu resp. objednávku v našom eshope.
S priateľským pozdravom,
Daniel Sabol
Estilofina.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar nie je skladom,na stránke nie je uvedená dostupnosť,ale nerozumiem,prečo je možné zrealizovať vôbec objednávku. Produkt vraj dostupný o 6mesiacov,predajca nedal vôbec na výber,či nemáme o daný produkt záujem aj napriek dlhej dodacej doby. Iba oznámil storno a vrátenie peňazí v zmysle,prečo sme si vôbec daný produkt objednali,keď je uvedené,že nie je skladom. Este aj keď teraz kontrolujem,či to tam má uvedené,tak nemá.
Reakcia obchodu Estilofina
Vážený zákazník, Anonym,
Veľmi nás mrzí vaša nespokojnosť.
Napísali ste však nepravdivé údaje, na ktoré musíme reagovať.
Píšete, že na stránke nie je napísaná dostupnosť. Nie je to tak, na stránke je červeným písmom uvedené vedľa slova Dostupnosť: Overiť telefonicky/emailom.
Hneď po Vašej objednávke sme Vás o tom informovali, a keďže dodacia doba bola extrémne dlhá (5-6 mesiacov), tak sme ani neuvažovali nad možnosťou, že by ste mali záujem čakať na tovar a o to zvlášť, keď ste už zaplatili úhradu. Bolo by nekorektné z našej strany voči Vám prijať platbu za tovar, ktorý bude naskladnený o 5-6 mesiacov. Preto sme Vám vystavili ihneď dobropis a vrátili celú sumu IHNEĎ na Váš účet.
V poslednej vete opäť uvádzate klamlivú informáciu, pretože dostupnosť je jasne vyznačená červeným písmom: Overiť telefonicky/emailom.
S pozdravom,
Daniel Sabol
Estilofiona.sk -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.