Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • dobrý
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Web uvádzal nepravdivé informáciu, že tovar bude doručená do 24 hod. A nebol doručené ani do 4 dní.

    Preverte si radšej telefonicky, či majú tovar skladom.

    Reakcia obchodu HillVital

    Dobrý deň,
    doručovacia doba do 24 hod. je od ODOSLANIA zásielky. Všetci zákazníci sú v prípade výpadku produktu informovaný e-mailom alebo telefonicky.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Používam túto masť od dodania, ale nič sa nezlepšuje, naopak, viacej mi to červená každým dňom, pravdepodobne skončím s jeho používanim. So samotným obchodom som spokojný aj s dodaním a časom. Iba táto masť mi nerobí dobre.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar najprv zaplatím, až potom príde mail, že nie je na sklade, musím čakať týždeň alebo dva, hoci slúbia doručenie do 24 hod. Už sa to stalo dvakrát.

    Reakcia obchodu HillVital

    Dobrý deň,

    vaša situácia nás veľmi mrzí. Po epidémii mal dodávateľ problém s výrobou a vzhľadom k obrovskému množstvu objednávok dodaný tovar obratom putoval ku zákazníkom. Ak by sa vám opätovne stala situácia podobná tejto, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis a pracovníčke opíšte problém. Určite dostanete zľavu či produkt zadarmo ako ospravedlnenie. Ďakujeme, že našim produktom dôverujete.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchle dodanie
  • Neodporúča obchod

    40 %

    ponuka toho istého produktu pre rôzne využitie, ale ako samostatné položky, aj fakturované ako dve rozdielne položky
    neuvádzanie objednávacieho čísla / kódu produktu, ktorým by bol jednoznačne identifikovaný tovar a umožnená ľahká kontrola zbytočnej duplicity

    Reakcia obchodu HillVital

    Dobrý deň,
    vzhľadom k tomu, že zákazníci hľadajú vhodný produkt na rôzne choroby a niektoré z našich balzamov účinne zaberajú pri viacerých ťažkostiach, sme tento krok podstúpili kvôli prehľadnosti pre zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • &&
    • &&
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Už prešiel ďalší týždeň, čo mi bolo napísané, že tovar bude naskladnený do konca týždňa, napriek tomu, že do košíka mi ho pridať išlo bez problémov, objednávku ani riešenie po 10 dňoch nemám, som sklamaný.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Produkty su skvele, ale bohuzial buduci nakup som nutena realizovat z ineho eshopu. Dlzka dodania tovaru je velmi dlha.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani po 12 dňoch aj napriek urgenciam továr nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zarábajte na nešťastí iných ľudí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som stale nedostala. Vraj ho nemaju na sklade.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ešte stále nie je na sklade !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    od 9.01. do 20.01.20020 mi tovar nebol doručený, platbu som uskutočnil ihneď pri objednaní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Od 26.12.2019, kedy som si objednal uvedené produkty, ešte mi neboli doručené hoci na stránke máte uvedené, že objednávky vybavujete v čo možno najkratšom čase. Uznávam, že boli vianočné sviatky ale predsa medzi vianočnými a novoročnými sviatkami boli ešte 3 pracovné dni. Nechápem ale ,prečo sa mi do dnes nikto neozval, prečo mešká zásielka.
    • Na ponuke cez internet som sa nedozvedela,že tento výrobok je z kôrovcov a mäkkýšov .Ja som vegetariánka.Výrobok som zahodila.Zbytočne som vyhodila nie malú sumu peňazí-Dobiasová
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nezaznamenala som zmeny na žilách. Vitamíny som využivala, čaj mám momentálne prestávku a a balzamu mám snáď na 3 až 4 dni.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V Bratislave absolútne zlyháva kuriérska služba.Písali ste , že do 48 hodín to budem mať.Prešiel už viac ako týždeň a kur.služba mi oznámila, že nakoľko mi raz kuriér volal, som sa neprihlásil, a tak si mám zásielku vyzdvihnúť tam a tam a kašlú na Vás.Takže ja tú zásielku si nejdem vyzdvihnúť.Požiadal som ich, aby mi ju v pondelok, t.j.8.7.do ručili do 11,00 hod.samozrejme, vôbec to neakceptovali.Bohužiaľ,Váš obchod hodnotiť namám právo, lebo toto už viackrát spackala bratislavská kur.služba.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    vôbec mi to nepomohlo,skôr naopak

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dodany iny vyrobok

    Reakcia obchodu HillVital

    Dobrý deň,

    za vzniknutú situáciu berieme plnú zodpovednosť a ospravedlňujeme sa Vám. Nie je u nás štandardom, aby sa stávali takéto situácie. Obráťte sa na naše zákaznícke centrum telefonicky +421 904 408 548, chatom alebo nás kontaktujte e-mailom [email protected] a vyriešime situáciu k Vašej spokojnosti.

    S úctou tím HillVital