Zobraziť recenzie

  • Lampa nefunguje

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Dobrý deň,
    stojanová lampa 58224 určite funguje. Problém bude zrejme v zle zvolených žiarovkách, pri ktorých nefunguje stmievanie. Podrobnejšie informácie k funkcii stmievania Vám pošleme do emailu.

    Prajeme pekný deň
    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Bol mi doručený nekvalitný tovar!Vratila som .

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Dobrý deň, Marta,
    dovoľte nám, aby sme v krátkosti reagovali na Vašu recenziu. Najprv ďakujeme, že ste si pre nákup svietidiel vybrali práve náš eshop. Nie je nám ale celkom jasné, ako ste mohli posúdiť kvalitu tovaru, ktorý ste si objednali. Tovar k Vám totiž nikdy nebol doručený a to nie preto, že by vaša objednávka nebola vybavená. Neposlali sme vám objednané svietidlá preto, lebo vy sama ste o to krátko po objednaní mailom požiadali: "Prosím, zrušiť objednávku." (20.08.2023 18:30 hod.)
    Kvalita svietidiel Globo prechádza niekoľkými úrovňami kontroly so výroby až po expedíciu zákazníkovi. Samozrejme, máte plné právo verejne vyjadriť mieru svojej spokojnosti s našim obchodom. Hodnotenie by sa ale malo zakladať na skutočných faktoch.

    Prajeme Vám pekný deň a ešte krajší víkend.
    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Tovar bol poškodený nebol pripojený kábel k objimke lampa nefungovala a nepíšte mi ze som mala reklamovať mam70 rokov a nebudem taky ťažký balík vláčiť, myslím si ze vy mate kontrolovať ci je tovar funkcny

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Dobrý deň, pani Kamila,
    vážime si, že aj vo veku 70 rokov využívate všetky dostupné elektronické kanály, aby ste komunikovali svoje skúsenosti so svietidlami GLOBO. Pri reklamovaní tovaru nie je potrebné nikam vláčiť ťažký balík. Ak by ste nefunkčné svietidlo riešili v rámci štandardného reklamačného konania, poslali by sme k Vám kuriéra na naše náklady. Svietidlo by sme opravili v priebehu niekoľkých dní a znova bezpečne zabalené poslali na Vašu adresu.
    Napriek drobnej komplikácie so spustením svietidla do prevádzky veríme, že stojanová lampa vám bude dlho fungovať a prinášať radosť a potešenie.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Dobrý večer. Objednala som si 2ks závesný luster Globo Andrew 15445_3H a jeden bol rozbitý.

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Dobrý deň, pani Daniela,
    hneď ako ste nás informovali, že vám jedno tienidlo na lustri prišlo rozbité, sme s vami komunikovali telefonicky aj emailom. Potvrdili sme Vám, že v rámci reklamačného konania Vám bez zbytočného zdržovania pošleme náhradné tienidlo, aby vám mohlo svietidlo slúžiť k Vašej plnej spokojnosti.
    Mrzí nás teda, že naša snaha urgentne riešiť Vás problém, viedla k tomu, že sta nám dali negatívne hodnotenie na Heureke.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z dvoch kusov dekorácie HOME bol jeden poškodený-odretý, kedže to bol ako darček pre známych cítili sme sa veľmi trápne, ako keby sme to používali.Našťastie to pochopili, ale aj tak nepríjemná skúsenosť!!!

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Vážený zákazník,
    dekoratívne svietidlo HOME 29975 je vyrobené z prírodných materiálov. Pri balení výrobku sa drevo alebo náter na ňom mohli jemne poškodiť - odrieť. Mrzí nás, že ste zažili trápnu situáciu. Sme pripravení poškodené svietidlo vymeniť v rámci reklamačného konania. Reklamáciu vybavíme bezodkladne, nový tovar doručíme na Vašu adresu, alebo priamo na adresu Vašich známych.
    Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku na adrese: [email protected]

    S pozdravom
    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel prepravnou službou. Po rozbalení bol tovar rozbitý, na koľko sa jednalo o keramickú stolnú lampu. Pritom krabica bola nepoškodená. Okamžite som volala kuriérovi, ten mi vysvetlil, že sa mám hneď spojiť na Globo lighting, keďže krabica neni poškodená. V Globo mi pani povedala, že to mám hneď vyfotiť a poslať e- mailom a pošlú mi novú keramickú časť lampy. Je to cez tri týždne a žiadna odpoveď, žiadna reakcia, ani tovar. No, mala som v pláne nakúpiť veľa osvetlenia z tejto firmy , nakoľko prerábame dom, ale po tejto skúsenosti a apatii firmy ma to začína odrádzať a začínam pochybovať o ich úcty k zákazníkovi...... Dávam tomu ešte týždeň, ale mrzí ma, že zase mudem musieť spraviť ďalší krok ja a nie oni. Škoda.

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Vážená zákazníčka,
    reklamácie zákazníkov riešime v rámci vnútorných procesov našej spoločnosti bez zbytočných prieťahov a časových posunov, s cieľom spraviť pre zákazníka všetko, čo je v našich možnostiach. Priznávame však, že v prípade vašej reklamácie došlo k pochybeniu na našej strane, za čo sa Vám aj touto formou ešte raz ospravedlňujeme. Na vašu adresu už bola odoslaná keramická časť lampy.
    Zostáva nám veriť, že aj napriek nie práve pozitívnej skúsenosti nám zachováte priazeň a že vo Vašom prerobenom dome nakoniec nájdu nový domov aj ďalšie svietidlá GLOBO.

    Prajeme Vám pekný deň.

    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar,ani po 2 týzdňoch nedorazil.Najskôr sa im stratila moja platba a teraz zatiaľ stále čakám.Som sklamaná

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Vážený zákazník/zákazníčka,
    Vaša platba sa nikde nestratila, prvý pokus o platbu cez platobnú bránu bol síce neúspešný, ale následná opakovaná platba prešla bez komplikácií a na základe platby sme okamžite spracovali objednávku, vyskladnili objednaný tovar a poslali ho na Vašu adresu. Tovar z objednávky ID3102 vám bol podľa Vášho vlastného podpisu na Potvrdení o dodaní zásielky od kuriérskej spoločnosti GLS dodaný 12.2.2021 o 13.14 hod. teda do 24 hodín od objednania, čo dnes, pri súčasnej preťaženosti dopravcov nie je úplný štandard.
    Napriek tomu sa Vám ospravedlňujeme, ak sme Vám spôsobili nejaké komplikácie pri objednávaní, dodaní a preberaní zásielky.

    Prajeme pekný deň.

    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obyte kraje kvietkov a sa mi odlomil hned a j listok s lustra aj prasknute tam boly try kvietky

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Vážená zákazníčka,
    pokiaľ bolo svietidlo pri rozbalení poškodené, podľa obchodných podmienok máte právo odstúpiť od zmluvy aj bez uvedenia dôvodu a to do 14 dní od dátumu prevzatia tovaru. Rovnako je vaším právom uplatniť si nárok na opravu resp. výmenu tovaru v rámci reklamačného konania. Boli by sme Vaše nároky riešili v zmysle obchodných podmienok, bez prieťahov a veríme, že aj k Vašej úplnej spokojnosti. Škoda, že ste ani jednu z týchto možností nevyužili, ale ste rovno napísali negatívnu recenziu.

    Veríme, že aj napriek Vašej skúsenosti nám zachováte priazeň aj pri budúcich online nákupoch.

    Prajeme pekný deň.
    Zákaznícky servis
    GLOBO Lighting SK

  • Zatiaľ nemám skúsenosť s obchodom, ale budem tovar vracať, tak uvidím...

    Reakcia obchodu Globo Lighting SK

    Dobrý deň,
    dôvodom reklamácie bola pravdepodobne roztrhnutá krabica, teda nie nefunkčný, chybný alebo poškodený tovar. K roztrhnutiu krabice mohlo dôjsť pri manipulácii s tovarom v prepravnej spoločnosti, na čo nemáme úplne priamy dosah.

    Tovar ste vrátili, my sme Vám bez komplikácií a zbytočného zdržovania vrátili peniaze. Myslíme si teda, že sme Vašu požiadavku vybavili k Vašej spokojnosti.
    Preto nás trošku mrzí, že vybaveniu tejto reklamácie už vopred predchádzala negatívna recenzia.

    Prajeme pekný deň.
    Zákaznícky servis
    Globo Lighting SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • bol mi doručeny tovar v inej farbe...

    premna je zla skusenot.tovar mi bol doruceny v inej farbe aku som chcel.pri komunikaciji z predavajucim ma zarazilo to že nemal vôbec snahu ten problem vyriesit vmojej spokojnosti(/vymena tovaru/.jeho odpoved bola takato nehmu vratim tovar a on mi vrati peniaze.ale ja že budem mat stim spojene naklady to ho nenapadlo a ja som si to nezapričinil. dakujem...