Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar som objednala 26.11.2023 a dnes je 12.12. a nedostala som ani tovar ani žiadnu správu.
-
Neodporúča obchod
- no ked nedodaju tovar a nekomunikuju tak co sem ma mnapisat, a este mi pride tento dotaznik???
- no ked nedodaju tovar a nekomunikuju tak co sem ma mnapisat, a este mi pride tento dotaznik???
Ano, objednal som tovar ktory nebol skladom, ale daka informacia aspon do tyzdna by mohla prist, ze dodame, nedodame, dodame za 5 dni....ach jaj, potom ze alza je TOPka, no bodaj by nie ked Alza slape ako namazany stroj
-
Neodporúča obchod
Tovar som este doteraz nedostal!!!
-
Neodporúča obchod
Tovar mal byt dostupny v priebehu 2 tyzdnov. Presli 3 mesiace a nic. A nikto z obchodu sa neunuva posunut stav objednavky k jej vybaveniu (alebo k zruseniu, ak sa tovar neda dodat).
-
Neodporúča obchod
- Napriek tomu, že obchod reklamoval výrobok, po niekoľkých dňoch stornoval objednávku.
Reakcia obchodu ABCOM Košice s.r.o. - online predajňa
Vážený zákazník,
ospravedlňujme sa, ale objednali ste výrobok, ktorý je v tejto dobe úplne nedostatkový. Mali sme prisľúbených niekoľko kusov od dodávateľa, ale vzhľadom na to, že výrobca pozastavil všetky dodávky, s tým, že nie sú známe ani približné termíny, nepodarilo sa nám vybaviť Vašu objednávku, a boli sme nútení ju stornovať, za čo sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.
O celej situácii sme Vás informovali. -
Obchod nekomunikuje, volal som iba ja,odpoveď bola, že preveria tovar a dajú vedieť, doteraz nič.
Reakcia obchodu ABCOM Košice s.r.o. - online predajňa
Je nám ľúto, že tovar, ktorý ste si objedali Vám nebol doručený, ale aj pri objednávaní tovaru, aj pri Vašom telefonickom dopytovaní sme Vám oznámili, že termín dodania nemáme u dodávateľa potvrdený.