Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod fyzicky neexistuje. Na uvedenej adrese je byt . Po telefonickej dohode mi mal majiteľ firmy ESCOO.sk odovzdať mobil a platba mala prebehnúť hotovosťou. Pretože na adrese nikto nebol, zneistilo ma to. Na dohodnuté miesto prevzatia sme prišli. Pre hlučnosť prostredia nebolo počuť zvonenie od predajcu ESCOO.sk. Po skontaktovaní sa s predajcom, bol maximálne nepríjemný a použil vulgárne slovo s tým, že objednávku ruší. Bolo mu navrhnuté, nech pošle poštou mobil, aby bol aspoň nejaký doklad o doručení pre následné komunikovanie a prípadnú reklamáciu. Neprijal návrh.

    Reakcia obchodu www.escoo.sk

    Dobrý deň pani ***meno editované***

    1. nemáme kamennú predajňu takže áno, z vášho pohľadu neexistujeme :)
    2. napriek tomu sme vám boli ochotný výjsť v ústrety a po telefonickej dohode sme vám boli dokonca ochotný doniesť objednaný tovar ešte v ten istý deň na podotýkame VAMI určené miesto kde sme sa dohodli na čase (supermarket vedľa stanice)
    3. boli sme tam aj s objednávkou, volali sme vám min. 6 krát, poslali sme vám SMS, dokopy sme tam strávili čakaním na vás 30minút kedže mohlo sa stať že len nestíhate a podobne (keďže ste z úplne iného okresu)
    4. po 30 minútach čakania (sedeli sme v aute rovno pred vchodom daného supermarketu, takže keby ste tam bola, tak by sme si vás určite všimli) ste nám konečne zdvyhla telefón a oznámila že ste tam bola a mi sme tam neboli, čo bola teda maximálna drzosť a z toho dôvodu sme vám objednávku zrušili a ani sme vám ju neboli ochotný poslať keďže ste si z nás spravila "dobrý deň".
    5. mať ešte tú drzosť a dať nám ešte aj negatívnu recenziu je od vás maximálna úbohosť (ale ako sa hovorí, karma je zdarma)

    s pozdravom escoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Absolútne neprofesionálnosť zo strany predajcu v komunikácii pri riešení problémov

    Objednal som si Dual SIM a došiel mi Single SIM telefón. Je pravda ze telefón sa ku mne dostal po mesiaci z dôvodu že som bol odcestovaný v zahraničí (doručenie na zadanie adresu bolo rychle) no okamžite ako som zistil že mobil nebol ten ktorý som si objednal som volal na linku. Keď som zavolal ma linku uvedomil som si že na slovensku customer service je ešte na bode mrazu a za dobou kamennou. Keď som zdvorilo poprosil (zrejme majiteľa firmy) či by sa to dalo vymeniť že ja som ten telefón ani nepoužil a že len vymení kus za kus v tom momente na man začal vybľakovat že ako si to predstavujem že prešiel mesiac a že teraz som si zmyslel že chcem meniť mobil. Ako som už spomenul mobila sa nikto nedotkol celý mesiac až moje ruky ho prvý krát zapli no bohužiaľ to som už mu nestihol opäť zopakovať pretože surovo zrušil telefón. Bol som z toho dosť sklamaný pretože nežiadal som od neho nič len vymeniť kus za kus ktorých ma určite veľa. Chybu spravil on pri objednávke nie ja a nakoniec som bol ja vinný že chcm s ním ešte niečo riešiť. SKLAMANIE NAJVYŠŠIEHO STUPŇA.

    Reakcia obchodu www.escoo.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu, len by som vás trošku upresnil v tom čo tvrdíte:
    1. telefón ste si objednali 21.4.2019, a včera 11.6.2019 ste volali že ho chcete vymeniť
    2. povedali sme vám že by stým nebol absolútne žiadny problém, keby ste boli v stanovenej 14 dňovej lehote, ale vy ste chceli vymeniť produkt po takmer dvoch mesiacoch, čo sme vám už nevedeli poskytnúť, proste také sú pravidlá, žiaľ.
    3. mohlo sa stať že na heuréke bol telefón pod označením dual sim, ale na našej stránke v popise produktu bolo jasne uvedené zvýrazneným písmom že sa jedna o verziu na jednu sim kartu (ale bez problémov by sme vám produkt aj tak vymenili, ale do 14 dní, nie po dvoch mesiacoch)
    4. ak ste mali pocit že na vás niekto zvýšil hlas (čo môže byť len váš subjektívny pocit), no bolo to z toho dôvodu že po 15 minútach rozhovoru, kde sme vám vysvetlili snáď 30x že to, čo by ste si priali vám nevieme splniť, skrátka už sa nedalo ináč, keďže ste si stále donekonečna opakovali svoje.

    Mrzí nás vaša negatívna skúsenosť, ale žiaľ vo vašom prípade sme vám neboli schopný vyhovieť
    S pozdravom
    escoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poslali mi iny tovar ako som si objednal

    Objednal som si dual SIM telefon, a prisiel mi signle SIM. Volal som im, ze preco je tomu tak, a povedali mi, ze si nevsimli ze na krabici je napisane, ze je to len single SIM telefon, takze vobec neskontrolovali co mi vlastne posielaju.

    Reakcia obchodu www.escoo.sk

    Dobrý deň, áno stala sa takáto chyba, nebolo to spôsobené úmyselne a vyriešili sme to v čo možno najkratšom čase.
    Ďakujeme za recenziu, aj keď je negatívna, tak o to viac môže pomôcť skvalitniť naše služby aby už v budúcnosti k takémuto nešťastnému omylu nedošlo.

    s pozdravom escoo.sk