Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec žiadna komunikácia o prijatí platby a stave objednávky. Žiadne informácie o termíne dodania obrátom zaplateného produktu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vsetko čo som objednavala bolo skladom. Už 10. Deň žiadny posun objednávky. Nereagujú na mail ani na kontaktovanie cez ich stránku. Až telefonicky , kde som sa dozvedela že tovar na sklade nemajú a mám čakať dalších minimálne 10 dni
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred 10 dňami som si objednala tovar...doteraz ho nemám , nedvihaju telefón nezodpovedajú na email...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dotazník dorazil skôr ako tovar. Od informácie, že zaregistrovali objednávku prešlo 10 dní a nemám žiadne ďalšie info.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednával som si fotopapier, ktorý bol označený ako "skladom". Po dvoch dňoch mi prišiel mail, že tovar má firma objednaný a čaká sa na tovar. Po 7 dňoch tovar ešte stále nemám.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na tovar ktorý bol označený ako na sklade čakám už asi mesiac a ešte nedorazil.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal 19.1.2021, dostal som iba informaciu ze obchod prijal objednavku. 28.1.2021 som sa dopytoval na tovar, ktory v dobe objednania mali skladom. Ak by obchod nemal tovar, zvyknu sa vzdy ine obchody ozvat a riesit situaciu. Tento obchod neodpoveda ani na moju korespondenciu. Dnes je 2.2.2021, tovar nemam, obchod so mnou nekomunikuje, no otras! Za posledny rok je to najhorsia objednavka a komunikacia s obchodom.

  • Neodporúča obchod

    • bolo mi včas oznámené že tovar nie je dostupný
    • peniaze mi boli vrátené na čas
    • obchod nereagoval na email, pýtal som sa na alternatívy ktoré by som si mohol kúpiť odpoveď mi neprišla.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Dobrý deň,

    reagujeme na každý email, skúšali ste pozrieť aj v spamovej zložke?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slabá komunikácia - miesto tovaru dorazil len dotazník na “pochválenie” obchodu ...

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Prepáčte pán Talán, ale takto naša spoločnosť vôbec nekomunikuje a zrejme došlo k nejakému technickému problému pri komunikácii.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal byť dodaný najskôr o mesiac
    No, ako za Jakeša..

  • Neodporúča obchod

    Tazko sa mi vyjadruje, tlaciaren dodana ale nefunkcna...10 dni od dorucenia a ja cakam na vyzdvihnutie kurierom...rozpaky

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tlačiareň som zakúpil (záväzne objednal) aj vďaka cashback akcii dňa 31.12.2019.
    Tlačiareň prišla na predajňu po dvoch týždňoch až 14.1.2020.
    CAahback akcia bola neplatná z dôvodu, že cashback termín už je ukončený, lebo je to môj problém, že tlačiareň prišla až dva týždne po termíne. Tlačiareň som prebral, lebo som o ňu mal záujem , ale zážitok to bol negatívny .

  • Neodporúča obchod

    60 %

    stale cakam na dodanie tovaru, neviem v akom stadiu je objednavka. Ak by som tovar kupil v alze uz ho mam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nechcú mi preplatiť 40 € zľavu, lebo nie ste v Ich zozname

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Vážený zákazník neevidujeme od Vás žiadnu požiadavku na uplatnenie zľavy. Ani mail, alebo telefonát. Vedeli by ste nám upresniť o akú zľavu ide ? Ak sa jedná o cashback , tak všetky cashbacky su u nás uplatniteľné a neevidujeme problém u žiadneho zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dlhá dodacia lehota, neskorá odpoveď na objednávku.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Dobrý deň,

    objednávku ste vytvorili v nedeľu 11.3. V pondelok 12.3. sme objednávku spracovali a v utorok 13.3. sme tovar odoslali. Hneď v pondelok sme zmenili status objednávky. Dodacia lehota je z našej strany úplne v poriadku.

    S úctou tím epsonshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi a zbytočne komplikovaná komunikácia. Namiesto jednoduchého objednania tovaru rôzne zbytočné heslá a prihlasovanie. Kúpil som síce tlačiareň Epson L310 ale od NAY.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Dobrý deň, v nákupnom procese máte možnosť vybrať si či sa chcete registrovať alebo dokončiť objednávku bez registrácie.

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednal som tovar, ktory mali uvedeny ako na sklade. Prisla mi odpoved, ze dodacia doba je dva tyzdne. Povedal som si dobre, pockam. Po tyzdni sa mi ozvali, ze tovar bude ovela neskor. Keby mi to povedali skor, objednal by som si to v inom obchode, kde to mali na sklade (overoval som to). Medzitym mi ale aj ten tovar v druhom obchode vyfukol niekto iny a ja som ostal nasucho. Takze, za doveru na zobrotu. Teraz nemam nic. Urobil som chybu, ze so im doveroval.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia. Vždy sme Vás informovali, že termín dodania je len približný a nie je isté či to v ten deň aj príde. Spoliehali sme sa na termíny od nášho dodávateľa. Bohužiaľ sa termín posunul a nemôžeme s tým nič viac urobiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nemá ponúkaný tovar skladom, o tom Vás však vopred neinformuje.
    Keď nakúpite a zaplatíte obdržíte , potvrdzujúci e-mail a potom nastane mlčanie a na stránke v stave objednávky nájdete oznámenie-čaká sa na platbu, aj keď táto bola zaplatená on-line hneď pri objednávke a teda je dávno na účte obchodu. Takže k dnešnému dňu mi obchod objednaný a zaplatený tovar nedodal a je to jedenásty deň od objednávky.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Dobrý deň,

    nastala chyba u nás v systéme, za ktorú sa ospravedlňujeme a zabezpečíme, aby sa podobná situácia už nezopakovala.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Autorizovaný predajca
    • Požiadavka tovar vybaliť a skontrolovať úplnosť za prítomnosti dopravcu

    Požiadavka o kontrole prevzatia "obsahu" zásielky je neštandardná. Keby som si ju prečítal v obchodných podmienkach, určite kupujem o neautorizovaného predajcu, cca o 23 Eur menej. To ako kupujúci má kontrolovať obsah zásielky na ceste alebo na chodníku pri aute dopravcu? Z toho teda vyplýva nasledovné:
    -ak Autorizovaný predajca posiela originálne balenie neverí svojmu dodávateľovi
    -ak zásielku dopĺňa, kompletuje, neverí svojim zamestnancom, dopravcovi ani klientovi
    Samozrejme som tovar na chodníku nevybaľoval aj za cenu, že nebudem môcť uplatniť reklamáciu úplnosti. Na rozdiel od Autorizovaného predajcu, ja výrobcovi verím, že dodávka je kompletná. Vo všeobecnosti si neviem vecne predstaviť, že by som šporák, chladničku alebo veľkú kopírku vybaloval na chodníku za prítomnosti ponáhľajúce sa dopravcu. 
    Na moje výhrady mi Autorizovaný predajca mailoval uvedené "vysvetlenie": "Dobrý deň,
    ide o ochranu Vašej zásielky, aby ste nemali neskôr obťažovanie s reklamáciou".
    Predajcu odporúčam len ak chcete dodržať uvedenú obchodnú praktiku.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Vážený zákazník, mrzí nás Vaša nespokojnosť, ale prekontrolovali sme celú komunikácia ktorý s Vami viedol kolega a nemyslíme si, že by sme spravili chybu. Upozornenie ktoré je nalepené na balíku a príde aj zákazníkovi je právne v poriadku a je bežná prax, že pokiaľ si niečo preberáte od prepravcu mali by ste skontrolovať stav balíku. Keď si pozriete doterajšie naše hodnotenia snažíme sa vždy byť na strane Vás zákazníkov a pomáhať Vám ... Áno sporák neotvárate, ale minimálne skontrolujete, či nie je poškodený obal, alebo nemá vonkajšie poškodenia. Ak sme Vás sklamali, tak sa ospravedlňujeme ...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Moc som neporovnaval, asi to, ze velky vyber danej znacky
    • komunikacia

    Preto hodnotim negativne, lebo technicka podpora absolutne zla, naporadia v takej veci, ktora by mala byt samozrejmostou, radsej odbiju zakaznika nejakou hlupostou.

    Reakcia obchodu Epson Shop

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s našim obchodom. Aj vďaka Vašej recenzii sa budeme snažiť neustále zlepšovať naše služby.