• Neodporúča obchod

    50 %

    • Výhodou bola jedna z najnižších cien produktu.
    • Tovar bol uvádzaný na heuréke, že je skladom. Na ich stránke mali uvedenú dostupnosť do 24 hodín od záväzného potvrdenia objednávky.
    • Na 3-tí deň po vykonaní objednávky mi prišiel email, že daný tovar nemajú a takisto už ho nevedia zohnať u žiadneho dodávateľa, takže sa objednávka stornovala.

    Uvítala by som aktuálnejšie informácie ohľadom dostupnosti produktov, taktiež rýchlejšiu komunikáciu, nakoľko objednávku som spravila v utorok ráno, v stredu som im písala email ohľadom doručenia tovaru a až vo štvrtok mi prišiel mail, že danú umývačku už nemajú a ani mať nebudú. Potrebovala som ju do piatku, no vďaka tomuto som ju už ani z inej stránky nestihla objednať, aby prišla načas.

    Týmto nechcem povedať, že je daný eshop zlý, no toto bola moja prvá skúsenosť, po ktorej by som si už asi do budúcna rozmyslela, či odtiaľ niečo objednám.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za hodnotenie!

    S pozdravom

    Tím Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nič
    • zlá komunikácia, neodpovedajú na email, nevedia dodržať dohodnuté termíny

    Tovar som objednal 19.mája 2016. Na druhý deň som dostal informáciu, že tovar bude vyskladnený až koncom mája, a že či počkám. Odpovedal som, že áno. Keď som sa pripomenul 8. júna, tak mi slečna volala, že to preverí a hneď ráno ma vyrozumie. Nestalo sa tak do dnes, preto som objednávku zrušil. Obchod rozhodne neodporúčam.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za hodnotenie, že ste si našli čas napísať i negatívne skúsenosti. Mrzí nás, avšak do dnešného dňa žiaľ dodávateľ nedodal požadovaný tovar.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie ešte raz.
    S pozdravom

    Tím Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    v apríli som si objednal tovar, v máji mi odpovedali, že tovar vyskladnia do konca januára - bez komentára

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za hodnotenie! Situáciu sme Vám obratom vysvetlili, že nastala technická chyba - preklik. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    • Ak tovar nema na sklade, ma to vyznacit uz vo svojej ponuke.

    Neseriozne ponuky.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,

    preverili sme status Vašej objednávky, a zistili sme, že neraz sme spolu komunikovali ohľade termínu, kde ste nám aj potvrdili, že počkáte na tovar.
    Mrzí nás, že ste boli nespokojný, avšak snažili sme sa Vám tovar dodať čím skôr, o čom sme Vás aj informovali.

    Každopádne ďakujeme za Vaše hodnotenie a za Váš čas.

    S pozdravom

    Tím Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Nespolahlivosť !

    Objednal som si pred viac ako mesiacom ... bolo mi dodatočne volané že tovar nemáte avšak do pár dni určite bude a už to je mesiac

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za hodnotenie, mrzí nás, že sme Vám tovar nedokázali dodať, avšak riadili sme sa s informáciami dodávateľa ohľadne dostupnosti. Snažíme sa informovať našich ctených zákazníkov o každom kroku, avšak niekedy ani my nedokážeme ovplyvniť dodaciu dobu, hlavne v prípadoch ak sme závislí od našich dodávateľov a ich termínov.

    S pozdravom

    Tím Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • nákup bez straty času a behania po obchodoch
    • tovar som si musela isť vyzdvihnúť na centrálnu poštu

    rozhodnite sa či je lepšie doručiť tovar priamo do rúk alebo si ho musíte ísť vybrať na poštu...

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujem za hodnotenie, avšak radi by sme zvýraznili, že počas objednávky ste si vybrali typ dopravy "Balík na poštu", kedy Vám kuriér tovar nedoručí na Vami zvolenú adresu, ale na Vami vybranú pobočku pošty.

    S pozdravom

    Tím Epicentrum.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Výhodné ceny niektorých produktov.
    • Nepravdivé informácie o doručení do 24 hodín (na objednávku som čakal 1 týždeň). Doručené mi bolo príslušenstvo pre iný typ smartphone-u ako som si objednal.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Ďakujeme za hodnotenie!

  • Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Milá telefonistka.
    • Majú zle urobený internetový formulár pre objednávanie cez poštu. Zadal som normálne adresu. Pri výbere spôsobu doručenia Slovenskou poštou ma to donútilo vybrať smerové číslo a adresu pošty. Potom mi na balík napísali adresu pošty, kde nenapísali moju adresu, ale adresy pošty kde samozrejme nebývam. Pošta mi kvôli "nezastihnutiu" na adrese pošty účtovala ďalšie 2 € navyše.

    Keď budete voliť dopravu poštou, nasťahujte sa bývať na poštu, lebo oni namiesto Vašej adresy napíšu adresu pošty :-)

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník

    ďakujeme za Váš názor, len Vás chcem upozorniť že službu ktorú poskytujeme sa volá "Balík na POŠTU" čo znamená že zásielky pošta neroznáša na adresu, ale ostáva na pošte ktorú si vyberiete. Je to výhoda , keďže doma Vás nemusí poštárka zastihnúť a omylom sa môže aj stratiť lístok alebo keď viete že budete mimo bydliska napr. na služobnej ceste v inom meste môžete si zásielku vyzdvihnúť tam. Jedná sa v podstate o osobný odber na pošte . Naša spoločnosť neposkytuje doručenie na adresu zákazníka cez poštu ale len cez kuriéra a keďže uvedená služba je pre klienta drahšia tak sme zaviedli uvedenú službu a ešte aj za cenu o 1€ lacnejšie pre Vás ako bežné doručenie poštárkou.

    S pozdravom

    Štift Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol označený ako dostupný do troch dní. Eshop mi ale zavolal, že dostupný nie je a že bude dodaný najneskôr do 10 januára. Dodaný nebol, ani ma nikto nekontaktoval. Tak som dnes 12.01 sám volal, čo je s mojou objednávkou. Odpovedou mi boli výhovorky, že sklady doteraz neboli otvorené a ešte stále nevedia, či mi tovar vôbec dodajú. Dal som im termín na informáciu na dnes, inak objednávku zruším. Tak som zvedavý, či aspoň teraz sa tovaru dočkám. Mimochodom, u tovaru majú na stránke stále dodaciu lehotu do 3 dní, napriek tomu, že už minimálne tri týždne vedia, že to nie je pravda. Zavádzajúce informácie, zlá komunikácia, tento eschop naozaj nikomu neodporúčam.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený zákazník,


    ospravedlňujeme sa za nedodanie tovaru, avšak náš dodávateľ nám iba dnes oznámil stav daného tovaru. O stave objednávky sme Vás informovali, avšak nakoľko sme závislí od nášho dodávateľa, termín nedokážeme priamo ovplyvniť.Cez sviatky dodávatelia nefungovali a po novom roku mali dodávateľské sklady inventúry. Mrzí ma Vaša reakcia , verím že sa v budúcnosti uvedené nebude opakovať. Tovar čo nemáme uvedený že je skladom , skladom nemáme a pri statuse 1-3 dni sme ovplyvnený dodávateľom. Uvedenú pekáreň sme už vyradili z ponuky keďže nám dodávateľ dnes oznámil že nevie zabezpečiť relevantnú odpoveď o dostupnosti.



    S pozdravom



    Štift Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúka tovar, ktorý nemá na sklade a ani nie je schopný ho zabezpečiť.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Dobrý deň

    Mrzí nás nedodanie tovaru ale žiaľ pred Vianocami sa veľa tovaru u dodávateľov vypredáva skôr ako to stihneme vypnúť na stránke a v systéme, preto sme ale okamžite všetkých kontaktovali že uvedený tovar nebude. Ospravedlňujeme sa za nedodanie tovaru. Ale uvedené nevieme ovplyvniť.

    Július Štift
    Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tak toto je naposlednejší obchod od ktorého by som nakupoval.
    • Neseriózny.Poslali niečo,čo nebolo objednané./kúpil som si BMW a oni mi dodali Daciu.A za tie isté peniaze.

    Ahojte.Nie,Nie,Nie.Objednal som kryt vnučke na mob.tel.Prišiel kryt,ale na nezistený mobil/13 Eur/.To by nebolo až také hrozné,ale pod stromček,nevybalené a nepasuje.10 ročné dieťa-plač.Ešte že bolo otvorené v Okay.Bol som jej kúpiť druhý.
    Viac a nikdy viac u tejto firmy.
    A ešte jedna poznámka.Prihlásiť a objednať u tejto firmy z Pezinka,to je ako predávať alebo kupovať pozemok za cca.12 mil.Eur.Tak je to zložité.Ďakujem a budem informovať aj ostatných na blogoch.
    S pozdravom Pavel.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážený p. Pavol

    Verte mi ale naozaj je mí ľúto dieťaťa, ktoré pod stromčekom našlo puzdro, ktoré ste mali skoro mesiac doma a hlavne presne to ktoré ste si objednali https://www.epicentrum.sk/p/50998/knizkove-puzdro-lenovo-s60-lte-cierne a bolo zlé. Ale hlavne ma mrzí to, že ste nás obvinili že sme Vám zaslali niečo iné. Nepochopím však že ste uvedené púzdro za ten čas neskontrolovali a nevrátili nám ho. Dnes ste nám napísali že bolo aj poškriabané (má však len štruktúru poškriabanej kože vid obr.) pritom píšete že bolo nevybalené. Ale som rozčarovaný z vašeho obvinenia o neserióznosti a zavádzania zákazníkov v recenzii. Púzdro stálo 8,40 a nie 13€ ako spomínate, ale poznámka na to že je u nás zložité objednanie je priam nemiestna. U nás sa vôbec nemusíte registrovať a ani prihlasovať pred objednávkou. Vyplnenie objednávky je u nás veľmi jednoduché.

    S pozdravom

    Štift Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pre mňa to výhoda nebola...
    • Neviem posúdiť dôvody nedodania tovaru.
    • Možno zaúradoval škriatok.

    Tovar som objednal 9.12., dostal som mail o prijatí objednávky na spracovanie a odvtedy žiadna komunikácia. 19.12. mi prišiel mail s požiadavkou na ohodnotenie nákupu - nemám čo hodnotiť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • v ponuke internetového obchodu bol tovar, ktorý podľa vyjadrenia pracovníka obchodu nie je dostupný

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Dobrý deň

    Mrzí nás nedodanie tovaru ale žiaľ pred Vianocami sa veľa tovaru u dodávateľov vypredáva skôr ako to stihneme vypnúť na stránke a v systéme, preto sme ale okamžite všetkých kontaktovali že uvedený tovar nebude. Ospravedlňujeme sa za nedodanie tovaru. Ale uvedené nevieme ovplyvniť.

    Július Štift
    Epicentrum.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • oničem
    • šecko

    objednal som si mobil, kedže mali ešte 2 na sklade po týždni mi volala predávajúca,že nie je, ale da mi vedieť či bude alebo či sa objednávka zruší.... po ďalšom týždni sa vôbec neozvala a teraz mi pošlú e-mail aby som ohodnotil môj nákup....čo si mám o tom myslieť?

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • cena
    • ťažké hľadanie doplnkov k danému produktu ktorý si kupujete, pomalšia reakcia vebu po kliknutí

    V prípade, že Vám dôjde nefunkčný výrobok, tak ho vráťte, že s výrobkom nie ste spokojný a objednajte si tovar znovu. Inak to berú ako reklamáciu - 30 dňové lehoty zo zákona. Logika hovorí, že keď vrátite tovar o 1 deň ako nefunkčný, tak by mali poslať nový, ale v tomto obchode to posielajú aj v takomto prípade do servisných centier a Vy budete čakať. V prípade kúpy nového výrobku neviem kto má záujem o nejakú opravovanú vec.

  • Neodporúča obchod

    Obchod ponúkol tovar za dobrú cenu a zobrazil ho ako dostupný, ale po vytvorení objednávky mi bolo oznámené, že tovar nebude dodaný, lebo distribútor už daný tovar neponúka. Následne na to bol telefón zobrazený v ponuke o 20 eur drahší.

    Reakcia obchodu Epicentrum.sk

    Vážena p. Jana

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, ale uvedený tovar sme mali už v dopredaji za zníženú cenu . Bola Vám ponúknutá alternatíva ešte za lepšiu cenu o čo ste záujem nemali.To že sa zobrazil telefón o 20 minút znovu a za vyššiu cenu sa stalo omylom, keďže sa nám pri mazaní produktu zobrazila neakcova verzia telefónu ktorú sme okamžite stiahli zo stránky bol to technický problém. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ponukany tovar uz nemaju