Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena!!!
  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlhé dodacie lehoty, zavádzanie štýlom "tovar je dostupný", ale až po zaplatení sa zákazník dozvie, že "dostupný" znamená v podaní tejto firmy dodanie tak za 2-3 týždne.
    Mizerná úroveň komunikácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Značka Miele patrí svojou kvalitou ale aj cenami k tým drahším výrobkom. Kvalita výrobku by mala zodpovedať cene. Na e-shope nebola informácia, že výrobok nie je skladom. Za 10 dni výrobok nedoručený, len jedna náhradná hubica na vysavač ale vysavač neprišiel. Hlavne, že zaplatené je, tak načo písať zákazníkovi dôvod omeškania.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Este sme nedostali tovar a ani nikto
    Neinformuje o pohybe tovaru

  • Neodporúča obchod

    10 %

    4 dni som cakal na odozvu , aż po moją emaili mi oznamili ze maju inventuru a tovar mi zašlu za 7 dni ....
    toto niej jednanie v roku 2022 ...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar este vobec nedorazil.....
  • Tovar nebol doručený v dohodnutom termíne.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • ako jeden z mála na Slovensku ponúka spotrebiče Miele

    komunikácia hrozná, niekoľko dní som čakala kým sa niekto ozve ohľadom doručenia - opakované žiadosti o informáciu, bez reakcie
    spotrebiče konečne dorazili, chlapíci ani nevedeli čo doviezli, vrcholom všetkého bolo že nevzali peniaze - platbu som zadala na dobierku (osobne som pri doručení nebola), na čo ma kontaktoval pracovník e-shopu, že sa teda stalo a mám doma spotrebiče za takmer 2000 eur a zadarmo, takže som musela do banky aby som im peniaze poukázala na účet - čo ma stálo 3 eurá navyše.

    Reakcia obchodu eM-shop.sk

    Dobrý deň

    V prvom rade by sme sa vám chceli ospravedlniť za problém, ktorý vám vznikol v spojení s platbou na účet a vzniknuté náklady navyše, pošlite nám prosím číslo účtu aby sme škodu v plnom rozsahu uhradili .

    Chceli by sme vysvetliť vašu reakciu .

    Kontaktovali sme vás po objednávke a informovali o predbežnom čase doručenia tovaru , ako sme vám sľúbili tak tesne pred dodaním sme vás kontaktovali, no poprosili ste nás o vynášku pri doručení tovaru do bytu, následne sme vás informovali, že danú službu pre vás zariadime, ako bonus zdarma, čo sa aj stalo, nakoľko dané prístroje sú ozaj ťažšie objednali sme pre vás sťahovaciu službu a tovar bol presne podľa dohodnutých podmienok vopred, doručený a vynesený na vami zadané miesto. Bohužiaľ tovar nebolo možné doručiť cez prepravcu Geis, ktorý poskytuje službu dobierka. Vzhľadom k tomu, že sme pre vás dohodli bonus vynášku do bytu, sme museli objednať sťahovaciu službu, ktorej náklady sme plne znášali my. Sťahovacia služba neposkytuje službu dobierka a daní zamestnanci nie sú oprávnení preberať hotovosť, na čo sme vás po dodaní poprosil o prevod na náš bankový účet, za daný problém sa ospravedlňujeme .
    Ako sme už písali danú škodu vám uhradíme v plnom rozsahu .

    Ďakujeme za nákup a veríme, že daný problém nebude prekážkou pre opätovné objednanie výrobkov Miele .

    Miele eshop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Jeden z mala eshopov s produktami znacky Miele, siroke portfolio.
    • Komunikacia s kurierom a nedodrzane sluby ohladom sposobu dorucenia a instalacie spotrebica.

    Obchod slubuje instalaciu (a zaskolenie) zdarma. V ramci riesenia objednavky sme boli dohodnuti, ze tovar dovezu dvaja kurieri tak, ze ho zaroven vynesu do bytu (kedze manzelka je na materskej a ja zvacsa v praci). S kurierom bol problem vobec dohodnut sa na termine dorucenia, zvacsa zavolal, ze "uz je dole". Prisiel sam, takze vynesenie tovaru neprichadzalo do uvahy. Zaroven slubeny "darcek" namiesto instalacie a zaskolenia nedorazil.

    Reakcia obchodu eM-shop.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás vaša nespokojnosť s dodávkou tovaru .

    Ja osobne som komunikoval s vašou pani manželkou, ktorá ma poprosila
    o doručenie tovaru na tretie poschodie bez výťahu, a po mojej komunikácii
    a dohodnutí sa s prepravcom, ktorý nám prisľúbil túto službu, sme vám tovar zaslali,
    tento postup som oznámil aj vašej pani manželke. To ako sa zachoval prepravca nás
    veľmi mrzí, tovar ste nemali v žiadnom prípade preberať, bol povinný ho doručiť do bytu.
    Toto už je teraz naša starosť vyriešiť si to s prepravcom.
    Ako ospravedlnenie a kompenzáciu vám posielam návrh na váš email.
    Čo sa týka inštalácie, je takisto poskytovaná v cene a vždy po dohode so zákazníkom, ak to spotrebič
    nepotrebuje, tak posielame bonus, čo vo vašom prípade je opäť dohodnuté s pani manželkou.
    Veríme že vás toto nedorozumenie neodradí aby ste u nás naďalej nakupovali.

    Rajnoha
    em-shop.sk