Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Sony výrobky, ktoré inde nezoženiete
    • Komunikácia v prípade problému
    • Podpora bola online aj o 21:30
    • Vysoká cena dopravy
    • Neseriózne jednanie
    • Cena dobierky iná ako cena za objednávku
    • Nie je možné nahliadnúť do objednávky ani po prihlásení do účtu

    Bol to môj prvý a posledný nákup v Sony centre. Objednal som dualshock. Zvolil som si doručenie poštou a platbu prevodom na účet. Hneď ma zarazilo že objednávka v mojom užívateľskom konte na stránke sa nedá rozkliknúť aby som skontroloval obsah. Po cca 24 hodinách som kontaktoval podporu obchodu s otázkou, že kedy mi pošlú údaje ku platbe prevodom. na moje prekvapenie mi volal pán z podpory, ktorý mi vysvetlil, že došlo ku chybe na strane ich zamestnanca a tovar mi posielajú s platbou na dobierku namiesto platby na účet. To som ešte pochopil. Pán z podpory mi sľúbil doručenie do cca 2 dní (čo vychádzalo na štvrtok). Ale balík mi prišiel v pondelok. Mali sme sviatok, tak som to pochopil, že sa im to skomplikovalo. V pondelok mi teda prisla sms o tom že mi bude doručený balík na dobierku. Namiesto 66,47€ sa tu však uvádzala cena 67,02€. O tejto zmene sa ma nikto neunúval informovať a keď som sa opäť obrátil na podporu (veľké plus že reagovali o 21:30), pán sa na to ani nepozrel a oznámil mi že sa na to pozrie až ráno. Keďže som im pohrozil tým, že balík nepreberiem, ponúkol mi možnosť rozdiel preplatiť na účet. Je to už 2,5 dňa čo som pánovi z podpory poslal číslo účtu, no zatiaľ bez odozvy. Nejde mi o tých pár centov, ide o princíp. Bol to môj prvý a zároveň posledný nákup v Sony centre.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Urobili chybu pri vybavení objednávky (zámena tovaru) a problém preniesli na zakaznika

    Sú rýchli pri vybavovaní objednávky a spočiatku aj ochotní pri riešení vlastnej chyby ( zámena tovaru). Nakoniec však riešenie nechajú na zákazníka, takže po 2 týždňoch nemám tovar ani peniaze a ešte som zaplatil dalsie poštovné ...

    Reakcia obchodu Sony Center

    Dobrý den, ano chyba byla na naší straně, ale řešení jsme pro Vás nalezli. Bohužel je vždy nutné čekat, než nám původní zboží zašlete zpět. Děkuji za pochopení. S pozdravem Tomáš Glaser sony center