Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    V zasielke chýbali 4 ks nápoja smooti a zásielka prišla 2 dni po dohodnutom termíne.

    Reakcia obchodu ELITEQ

    Zásielka sa v procese prepravy bohužiaľ poškodila, o čom sme nemali od prepravcu informácie. Z dôvodu poškodenia zásielky vzniklo aj predmetné meškanie doručenia zásielky zákazníkovi.
    Po zistení tejto situácie sme okamžite kontaktovali zákazníka a chýbajúci tovar mu bol okamžite doručený.
    Vzniknutá situácia nás samozrejme mrzí, urobíme všetko pre to aby sa podobná situácia neopakovala!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Objednana detska zubna kefka Philips sonicar kids bola dodana v poriadku, ale neda sa nakup zaregistrovat vo Philips kvoli ziskaniu hracky sparklyho
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • v boxe bolo 26-4=22 kusov

    Reakcia obchodu ELITEQ

    Dobrý deň,
    v tomto prípade ide skôr o reklamačné konanie, nakoľko podľa slov zákazníka ide o štyri chýbajúce respirátory v neotvorenom množstevnom balení od výrobcu. Nakoľko išlo o prvé nahlásenie takejto nezrovnalosti, zákazníka sme telefonicky kontaktovali a chýbajúce respirátory obratom odoslali.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednala som podla obrazka ruska s bielymi gumickami, ale dorucili ste cele cierne, takze som bola sklamana. Tovar bol ale doruceny rychlo.
  • Neodporúča obchod

    80 %

    kvalita daného výrobku nezodpovedá cene nakoľko v spodnej časti respirátora dochádza k rozlepeniu spoja

  • Neodporúča obchod

    Tovar mi ešte neprišiel.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednane respiratory mali byt 4 vrstvove ale v skutocnosti my boli dorucene 5 vrstvove,cize to bol cisty podvod pre zakaznika!!!!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nebol dodržaný termín doručenia, aj keď možno bola na vine Slovenská pošta, tovar som si objednala na dobierku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • obchod mi zásielku nedodal na požadovanú adresu

    Reakcia obchodu ELITEQ

    Situáciu sme overili priamo so zákazníkom prostredníctvom mailu.
    Naozaj vznikla chyba na našom expedičnom oddelení. Zamenila sa fakturačná a dodacia adresa. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme . Na obranu našich statočných zamestnancov na expedičnom oddelení musíme spomenúť, že napriek hektickému obdobiu je chybovosť takmer nulová.

    Vzhľadom na zvolený typ platby (prevodom) a spôsob doručenia (Slovenskou poštou) sme balík za kratší čas dodať nevedeli. Balík sme expedovali v deň, kedy sa platba pripísala na účet..

    Z našej strany robíme všetko preto, aby sme boli dôveryhodní a rýchli.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Rýchle dodanie
    • Zobrazené rúška neboli totožné s doručenými,veľké sklamanie

    Reakcia obchodu ELITEQ

    Vážený zákazník, na základe tejto referencii sme Vám odoslali e-mail. Radi sa o Vašom probléme dozvieme viac. Prosíme o spätnú reakciu, ak to bude možné radi prinesieme nápravu.

    Ďakujeme za spoluprácu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Žiadna
    • Obchod absolútne nereagoval na môj email s pred vyše týżdňa a dodnes nereagoval. V vybaveniu objednávky preto nedošlo. Takéto niećo som v online-shope ešte nikdy nezažil.

    Ruky preč od takéhoto online-shopu

    Reakcia obchodu ELITEQ

    Vážený pán Mnichovcan, na nevybavenie Vašej objednávky sme obratom (v deň zadania objednávky) upozornili telefonicky kontaktnú osobu, ktorá bola uvedená v objednávke (nefigurovalo tam Vaše meno, bol to istý pán Marek J.). Počas telefonického rozhovoru sme upozornili na fakt, že predmetom objednávky boli len logá na respirátory FFP2, pričom neboli objednané samotné respirátory.
    Logá na respirátor bola doplnková možnosť v hodnote 0,12 eur, samotný respirátor stojí 1,20 eur (vrátane Dph).
    Keďže momentálne vybavujeme veľké množstvo objednávok pre našich zákazníkov, sme túto záležitosť po telefonickom dohovore považovali za vybavenú, zaplatená čiastka za objednávku bola v zákonom stanovenej lehote vrátená zákazníkovi.

    Neviem, v akom vzťahu ste so zadávateľom objednávky, ale z našej strany sme reagovali tak rýchlo, ako sa dalo, objednávku sme v ten deň rozpoznali ako chybnú a riešili sme to.

    Vzniknutá situácia nás samozrejme mrzí.