Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • žiaaaaaaaaaaadne
    • všetko na čo si len zmyslíte je zle
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • No na základe mojej zlej skúsenosti, tu nemôžem nič dobré napísať.
    • Neskorá reakcia na objednávku, neaktuálna informácia o sklade, zlá informácia o dodaní tovaru, komunikácia so zákazníkom

    Neskorá reakcia na objednávku, neaktuálna informácia o sklade, zlá informácia o dodaní tovaru, komunikácia so zákazníkom

    • ziadne
    • tovar zaplatim,a nemam zaruku ze mi ho dodaju

    poledny kontakt som mal 8.7 s predavajucim:ZAPLATE TOVAR VAM VYDAME:KED SOM ZAPLATIL TELEFON NEDVIHA NIKTO. AKY? MAM MAT NAZOR?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne som zhrozeny.
    • Vobec nekomunikuju so zakaznikom, vobec sa k vam neda dovolat. Katastrofa.

    Nikdy si tu nic neobjednavajte. Vobec sa s nimi neda spojit. 28.6. 2013 som si objednal tovar a do dnesneho dna mi nic neprisl a ani sa mi nikto neozval,vobec sa s nimi neda spojit. Proste hroza. Dnes je 9.7.2013 a stale nic nemam. Pekny den prajem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • výhodna cena
    • žiadna komunikacia s kupujucim.

    Vžiadnom pripade neobjednavať tovar.Pri reklamaciach žiadna komunikacia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klasika_ako ine
    • Komunikacia_00000

    Rychlo preč.

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    prosím o písomnú informáciu, kedy ste objednávku zrušili. Tvrdíte to totiž v hodnotiacom dotazníku. Objednávku ste vytvorili 10.3. v nedeľu, 11.3 bola z našej strany objednávka potvrdená a 12.3 Vám mailom odišlo avízo o expedícii. V stredu ráno ste tovar od kuriérskej služby prebrali. Žiadny ďalší Váš pokus o komunikáciu na našej strane neevidujeme. Bolo by z Vašej strany vhodné podať vysvetlenie.

    Vopred ďakujem a zostávam

    S pozdravom

    Jozef Kráľ

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna snaha, ziadna komunikacia, myslim si ze sa jedna o podvod...
    • ziadna snaha, ziadna komunikacia, myslim si ze sa jedna o podvod...

    hladajte niekde inde, pokial nechcete mat problemy

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    17.2.2013 sme dostali Vašu záväznú objednávku na infrasaunu. V poznámke ste požadovali doplňujúce informácie ku produktu, ktoré na stránkach nemal uvedené žiaden predajca. Požadované informácie sme pre Vás vyžiadali u dovozcu a v lehote dvoch dní sme Vám ich oznámili e-mailom. Na posledný e-mail s informáciami, kde sme od Vás požadovali potvrdenie objednávky na znak, že ste dostali informácie, ktoré ste požadovali, ste neodpovedali. Z týchto dôvodov si Vás dovoľujem označiť za nedôveryhodného nakupujúceho a teším sa, že naša spoločnosť Vám záväzne objednaný tovar nezaslala. Ušetrili sme 40 € za prepravu, ktoré by sme od Vás zrejme márne vymáhali.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Myslel som ze je to seriozny obchod nooo mylil som sa
    • Objednal som si radio do auta.Po prevzati som zistil ze tam chyba dialkovy ovladac..Telefonoval som do obchodu a oznamil im to slubili ze to daju do poriadku nooo zatial nic.Dalej obchod nekomunikuje

    Neodporucam objednavat s tohto obchodu ..neseriozny pristup po zaplateni na Vas kaslu..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Výhody?
    • Tento majiteľ spoločnosti by mal svoju spoločnosť zatvoriť,ja urobím všetko preto,aby o tejto spoločnosti vedeli moji priatelia a známi len to najhoršie.
    • Uvedená spoločnosť má presne tie výhody,ktoré nedoporučujem konečnému odberateľovi-nespoľahlivosť,absolútne neprofesionálný prístup,nekomunikatívnosť spoločnosti a klamanie zákazníka.
    • Po mojej závznej objednávke mi prišiel email,že tovar mi bude doručený hneď na druhý deň.
    • Nestalo sa tak do dnes,čo je už viac ako 14dní od objednania.
    • Samozrejme,že sm objednávku zrušil.
    • Neprišlo mi ani len ospravedlnenie,už ho ani neočakávam.

    Veľmi zlé a zavádzajúce klamanie zákazníka,zlá informovanosť a ešťe má tú drzosť vypýtať si hodnotenie?
    Neodporúčam nikomu túto spoločnosť /priatelia už vedia/ a v dnešnej dobe si vyberiem iného dodávateľa.spoľahlivého a komunikatívného.
    Ja chápem,že všetko sa naraz nedá,ale aspoň klienta informujem a hľadám riešenie ako splniť zadanie.
    Ten,čo za to berie plat,by už mal byť nezamestnaný.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • cena
    • nulova komunikacia, musel som si zistovat alternativne kontakty aby som sa s nimi spojil pri reklamacii

    nulova komunikacia, musel som si zistovat alternativne kontakty aby som sa s nimi spojil pri reklamacii

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    rád by som reagoval na Váš pohľad na prípad. Tovar Vám bol doručený 22.11.2012. V sobotu cca 9:30 ste mi volali, že s nim nie ste spokojný a že ho chcete vrátiť. Opakujem, v sobotu dopoludnia ste sa mi dovolali na telefón uvedený na stránke. S Vašim odstúpením som súhlasil a požiadal som Vás, aby ste mi ho zaslali aj mailom, čo ste urobili do cca hodiny. Podľa dohody som sa s Vami spojil v pondelok a dohodli sme si termín vyzdvihnutia na stredu. V stredu sa mi narušil program a tak som Vám 10:53 zaslal ospravedlňujúci mail, na ktorý ste nereagovali. Nakoľko som nebol celý deň na príjme, namiesto reakcie na mail ste situáciu riešili alternatívnymi kontaktami. Podľa dohody bol prístroj vyzdvihnutý v nasledujúci deň. Prosím teda o úpravu Vášho postoja k danej záležitosti, nakoľko pri vytvorení objednávky ste súhlasili s našimi obchodnými podmienkami a teda aj s ustanovením 9.1 o záväznej elektronickej komunikácii (najmä prostredníctvom e-mailu a www stránky) pre obe zmluvné strany.

    S pozdravom

    Jozef Kráľ

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • - tovar bol doručený až po šiestich dňoch
    • - hodinky boli po doručení nefunkčné (vybitá baterka) a nebolo možné overiť, či nie sú poškodené, v hodinárstve mi potvrdili, že je to maximálne neštandardné

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola zaregistrovaná 20.7.2012 o 12.55. Ako formu úhrady ste si vybrali platbu prevodom vopred. Vaša platba bola v našom bankingu registrovaná 23.7.2012 popoludní, takže tovar bol expedovaný 24.7.2012 a doručený 25.7.2012. Teda Vami uvedených 6 dní nie je v poriadku ani matematicky a naša spoločnosť necíti na tomto dlhom termíne žiadnu vinu.
    Čo sa týka hodinárstva, považujem za štandardné, že si kopne do lacnejšej konkurencie, ktorá mu uberá zákazníkov. Každopádne ste mali nárok na bezplatné odstránenie závady u predajcu, rozhodnutie vyriešiť to v bežnom hodinárstve bolo Vaše.

    S pozdravom

    Jozef Kráľ

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • technycke udaje na dorucenom tovare sa nezhoduju s udajmi v e-obchode "niektore"
  • Neodporúča obchod

    70 %

    • nechce sa mi to vypisovat
    • nechce sa mi to vypisovat

    nechce sa mi to vypisovat

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Hlavnou výhodou premňa bola cena produktu na trhu.
    • Hlavná slabina - komunikácia - ani neviem či to môžem nazvať komunikácia, lepšie by sa hodil výraz ignorácia!!!!
    • Doprava - objednal som si el. kosačku a kurier mi pri prevzati krabicu hodil asi z 1m výšky na asfaltovú cestu!

    Neodporúčal by som niekomu objednávať si odtiaľ cennú elektroniku a pod. pretože komunikácia s Vami je hrozná.

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma Vaša nespokojnosť. Vaša objednávka bola prijatá do systému v piatok popoludní a vyexpedovaná bola v pondelok. O stave objednávky ste boli informovaný minimálne tromi mailami. Na druhej strane v systéme neevidujem žiadnu komunikáciu z Vašej strany, takže sme nemohli reagovať na prípadné špeciálne požiadavky.
    Čo sa týka dopravy, bohužiaľ neviem posúdiť situáciu pri preberaní. Každopádne ste mali možnosť zásielku neprevziať a hlavne, urobiť kuriérovi zápis do prepravného listu. Vtedy by sme sa tomuto prípadu mohli ďalej venovať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Ak žiadam tovar na dobierku slovenskou poštou ktorá učtuje 4 eura neprirátam ešte za 2 era za zasielkovu službu.

    Poštovne nie je zhodne z fakturou,kurier si učtuje plus 2 eura.

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujem sa za chybu v komunikácii. Pri zadávaní Vašej objednávky do systému som automaticky navolil prepravu kuriérom GLS. Náš systém nezohľadňuje možnosť, že si zákazník objedná čerpadlo na vodu (podľa prepravného listu GLS s hmotnosťou 4,1 kg) ako list Slovenskej pošty a ja som si to nevšimol. Aby sa v budúcnosti podobným nedorozumeniam predišlo, zvýraznil som v popise prepravy maximálnu hmotnosť. V dohľadnom čase plánujeme úpravu obchodu, keď pri konkrétnom tovare bude možné vybrať iba technicky prípustné spôsoby prepravy.

    Ešte raz sa ospravedlňujem za nedorozumenie.

    Jozef Kráľ

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • dobre ceny
    • dodacia lehota
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • Objednavku som uskutocnila a zaplatila pred viac ako mesiacom a tovar mi stale nebol doruceny.

    neodporucam!!!

    Reakcia obchodu elektropark.sk

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola vytvorená 20.2.2012. Vybrali ste si platbu vopred a Vaša úhrada bola pripísaná na náš účt 22.2.2012. V ten istý deň bol Váš tovar expedovaný o čom ste bola mailom informovaná. Podľa údajov v trackingu Slovenskej Pošty bol Váš tovar uložený na pošte v Banskej Bystrici 27.2.2012 a vydaný adresátovi 1.3.2012 o 11:06. Nakoľko ste si ako dodaciu adresu vybrali PO Box firmy, odporúčam, aby ste vo firemnej knihe odoslanej a prijatej pošty zistili, kto zásielku na pošte Banská Bystrica 4 prevzal.

    S pozdravom

    Jozef Kráľ

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena ale inak nic
    • -ignorácia zakazníka

    neodporučam nekomunikuju zo zakaznikom ignoruju ho...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • ma tam dobry tovar
    • najvatsia slabina obchodu je jeho komunikacia so zakaznikmy
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po tejto skúsenosti žiadne
    • neinformovanosť, nespoľahlivosť a absolútne Vám zlyhala flexibilita

    nejdem sa radšej vyjadrovať