Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Pouzity tovar
- Klamanie zakaznika
Objednany tovar bol pouzity! Krabica bola uz otvorena, kedze sonos ma papierove blomby bolo to jednoduche zistit. Reprak sa registruje na ucet, moj sa registrovat nedal, musel som ho dat do tovarenskeho nastavenia, lebo uz bol sparovany s nejakym inym uctom! Absolutne neodporucam. Na webe nebolo nic o tom ze tovar nie je novy.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň
Mrzí nás že máte pocit že sme Vás oklamali. V žiadnom prípade nebol tovar používaný - nie u zákazníka. Tovar bol vystavený na predajni - vo vitríne - musel byť spárovaný k nášmu kontu /k ostatným vystaveným produktom na stojane Sonos/ . Bohužiaľ po prechode na nový eshop nemáme možnosť ktorú sme mali na starom používať zobrazenie pri výrobku " Na sklade - vystavený na predajni" , čo bolo vždy písané pri poslednom kuse. Takže Vám tam svietilo " na sklade 1ks". A ano naša chyba j,e že kolega ktorý to balil z " vitríny " si neuvedomil že aj keď nie je reproduktor na stojane Sonos treba ho zresetovať - odpárovať z nášho účtu. Za to sa veľmi ospravedlňujeme a samozrejme ak chcete tovar zoberieme späť.
Vladimír Volek vedúci predajne -
Neodporúča obchod
- Slabota
Vôbec mi to nečítalo a prestalo ísť
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Bohužiaľ pre nás v nej hodnotíte tovar a nie náš eshop, konkrétne USB kľúč.
Pripomínam, že pokiaľ máte s výrobkom problém, môžete ho kedykoľvek reklamovať.
Vladimír Volek, vedúci predajne -
Neodporúča obchod
Zdravím, tento reproduktor neodporúčam.
Vôbec nieje taka kvalita ako sa opisuje produkt, celé zle!
Raz som ho zapol a nikdy viac, tento produkt bude vrátený predajcovi. Pekný deň s pozdravom Kalashnikov.Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň.
ďakujeme za hodnotenie - len je trochu chaotické - hodnotíte výrobok ako píšete a zároveň nám ako obchodu dáte 100% a Neodporúčam.
Myslím si že by bolo lepšie hodnotiť výrobok recenziou na výrobok na Heureke. Tu napísať klady a zápory na našu predajňu
a k tomu napríklad že nie ste s výrobkom spokojný a vrátite ho..
S pozdravom
Vladimír Volek , vedúci predajne -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Objednala som si silikónové čierne púzdro a oni mi poslali otvárací kryt vo svetlo sivom prevedení. Neoplatí sa mi to ani reklamovať lebo som to kúpila za smiešne peniaze a iba by som preplatila na postovnom. Takže bohužiaľ veľmi zlá skúsenosť.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Opäť sa dozvedáme o probléme týždeň po doručení, chyba bola na našej strane - tovar bol vo výpredaji za 2,99€ a naozaj došlo k chybe - zlý obrázok. Určite by sme od zákazníka v takomto prípade nechceli aby tovar posielal na svoje náklady späť na predajňu.
Dôležité však je že treba zavolať aby sme o tom vedeli a problém ktorý sme spôsobili mohli vyriešiť.
Vladimír Volek
vedúci predajne -
Neodporúča obchod
- Nie je možnost vyskusania
- Zakoupený výrobok /hriankovac/ nefunguje. Chyba návod na použité.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Zákazníka sme kontaktovali hneď ako sme čítali hodnotenie, keďže sme sa o probléme dozvedeli až z hodnotenia.
Po komunikácii sme zistili že je výrobok v poriadku a plne funkčný - problém bol iba chýbajúci návod, za čo sme sa ospravedlnili.
Vladimír Volek, vedúci predajne -
Neodporúča obchod
CD nosiče "Verbatim" v počte 100ks - obal bol poškodený, nechcem viniť prepravcu, pretože tovar bol v balíku dobre obalený protinárazovým materiálom, myslim si že tovar už bol zaslaný ako poškodený. Už by som u predajcu tovar neobjednával.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, mrzí nás , že ste dostali tovar v zlom stave. Bohužiaľ sa opakuje situácia z pred x mesiacov. Opäť tovar dobre zabalený ako píšete a CD nosiče /obal je z plastovej fólie/ mali poškodený obal. A opäť sa o tom dozvedáme z hodnotenia. Vážne si myslíte , že si dáme námahu dobre zabaliť tovar a pri tom tam vložíme poškodený tovar? U nás v kamerovom systéme je vidieť že bol tovar nepoškodený. Bohužiaľ za zaobchádzanie s balíkmi u dopravcu ručiť nevieme.
Každopádne sme si dnes vymysleli nový spôsob balenia takéhoto tovaru aby sme sa vyhli takýmto hodnoteniam. Uvidíme či sa nám osvedčí.
Nemáme záujem o zlé hodnotenia a preto ak máme tovar nejak poškodený ale predajný, zákazníkovi vopred voláme či za takých a iných navrhnutých podmienok mu môžeme tovar zaslať.
Prajem pekný deň
Vladimír Volek Vedúci predajne -
Neodporúča obchod
po 6 dnoch este tovar nemam.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, ďakujeme za hodnotenie, tovar už máte doručený, Vašu zásielku sme expedovali hneď ako to bolo možné - objednali ste 6.1. - najbližší termín bol pondelok 9.1. /sviatok + víkend/.
Z neznámych príčin zásielka stála 4 dni na preskladisku prepravcu 123Kuriér.
Bohužiaľ niektoré veci neovplyvníme a toto sa nepravidelne stáva - že raz za čas je niekto zo strany kuriéra vybavený neskôr. A je jedno s akým kuriérom máme podpísanú zmluvu.
Urobili sme to najrýchlejšie ako sa dalo.
S pozdravom
Vladimír Volek , vedúci predajne -
Neodporúča obchod
- Do dnešného dňa mi tovar nebol doručený. 123 kuriér síce 2 krát oznámil, ze tovar bude doručený, žiaľ nestalo sa tak, klamú, telefón ma kuriér nonstop vypnutý. Synovi som tak nedal darček na narodeniny.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, mrzí nás vaše hodnotenie, keďže za vzniknutú situáciu my nemôžeme. V prvom rade ste uviedli zlý telefonický kontakt - doprava kontaktovala nás , my Vás a tak sa čas doručenia natiahol - ďalšia vec je že sa následne nakopili zásielky a doprava nestíhala doručenie /myslím tým všeobecne - nie len naše zásielky/ . Keby bol správny kontakt mali by ste to doručené včas, potom to už nestíhali kapacitne. My nemôžeme zodpovedať za prepravu keďže to nie je naša firma a práve preto nás mrzí že ste zlé hodnotenie dali nám - mohli ste dať že nie ste spokojný s dopravou. Navyše v čase keď ste písali hodnotenie Vám tovar doručili.
Naozaj ma mrzí že objednávka nebola vybavená k Vašej spokojnosti, nakoľko sa tu v našej predajni snažíme všetko vybaviť čo najrýchlejšie, tovar je expedovaný v deň objednávky, prípadne na ďalší ak to bolo objednané po čase prevzatia zásielok prepravcom - Nemáme dosah na každého kuriéra /z 123kuriér/ na Slovensku či dvihne telefón alebo nie.
S pozdravom
Vladimír Volek , vedúci predajne -
Neodporúča obchod
cakal som 10 dni a objednavka neprisel
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, objednali ste si Tovar 23.12. až po tom čo kuriér v ten deň zobral zásielky. Priamo nad každým výrobkom pri objednávaní bolo výrazne napísané, že kuriéri nebudú 27-31 doručovať balíky a že najskôr Vám môžu balík doručiť po 2.1.
Pozeral som teraz Váš tovar u kuriéra - práve je v rozvoze, dnes Vám bude doručený - 3.1.
Boli ste na to upozornený a bolo na Vás či si tovar objednáte. Z našej strany sme nepochybili, nakoľko sme na to upozorňovali.
S pozdravom
Vladimír Volek , vedúci predajne -
Neodporúča obchod
miesto baterii AA mi poslali AAA !!!!!!
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, nakoľko som sa o probléme dozvedel až z hodnotenia, nemohol som ho riešiť skôr. Opäť chcem pripomenúť, že sa treba ozvať - batérie mohli byť už dávno vymenené, takto to bude až po 3 týždňoch.
December je na počet objednávok a množstvo tovaru náročný a tak sa samozrejme môže stať, že z dôvodu vyťaženosti príde k ľudskej chybe - zámene tovaru.
Ospravedlňujeme sa za chybu a keďže som s Vami volal, viete že Vám bude tovar vymenený v krátkej dobe.
S pozdravom
Vladimír Volek , vedúci predajne -
Neodporúča obchod
- Planzeta prišla poškodená a dokrčená.
- Poškodený nepoužitelny tovar.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň,
s Vami ako zákazníkom som už volal - ostatným zákazníkom by som odporučil, aby ste po kontrole zásielky a zistení poškodenia zavolali k nám , kde sa pokúsime problém vyriešiť. Štandardne to treba riešiť hneď s prepravnou službou, ale ak sa javí balík nepoškodený a tovar je poškodený, určite sa budeme snažiť vyriešiť problém k Vašej spokojnosti. V tomto prípade je zákazník presvedčený, že sme mu poslali poškodenú planžetu, ktorej sme sa chceli zbaviť - ale bol som osobne pri chystaní tejto objednávky a tovar bol v poriadku. Navyše sme sa o probléme dozvedeli až po prečítaní príspevku. Preto Vás prosím, ak máte problém, treba sa nám ozvať, aby sme mali prvotnú informáciu o probléme od Vás a nie až z čítania hodnotenia.
Vladimír Volek, vedúci predajne. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Kvalita dodaného tovaru(poškodený obal na CD nosičoch)
S termínom dodania som spokojný, nie som však spokojný s kvalitou dodaného tovaru, nakoľko po otvorení zásielky(balíka), bol tovar poškodený. Objednal som si 2 balenia po 100ks CD nosič, jedno z balení bolo poškodené a CD nosice v tomto jednom balení boli z polovice uvoľnené z obalu-rozhodené v balíku. Balík bol zvnútra vystlaný dostatočne, takže sa domnievam, že toto jedno balenie bolo už v čase vloženia do balíka poškodené. Aká je garancia toho, že CD nosiče nie su poškodené? Takto si dôveru zákazníka nezískate.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň,
V takýchto prípadoch prosím kontaktovať kuriera a určite aj eshop, preveril som situáciu a do balenia to išlo 100% v poriadku, takže problém bol určite na strane dopravcu - u nás pod kamerovým záznamom sa to vkladalo do balíka bez poškodenia.
Vladimír Volek
vedúci predajne -
Neodporúča obchod
- Toto je chyba v doručovaciej spoločnosti. Objednal som si mobil, lebo starým sa nedá telefonovať a stále sa mi pokúšajú dovolat. Na dalšie otázky teda nemôžem odpovedat.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň,
Absolútne som nepochopil Vaše hodnotenie :). Tovar už máte doručený - ale keď máte problém s telefónom /čo nemôže vedieť kurier/ prečo dáte kontakt na to telefónne číslo ktoré sa nedá použiť?
V tomto prípade nevidím žiadne pochybenie zo strany našej ani zo strany kuriéra.
Vladimír Volek Elektromax -
Neodporúča obchod
Ponúkajú 25ks sáčkov, no v skutočnosti príde 5ks.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, ospravedlňujem sa za zmätočné informácie na našej stránke. Podľa Vášho hodnotenia som zistiľ chybu popisu na našej stránke - ktorú dám okamžite opraviť. Na obrázku je písané 5+1 /5 sáčkov a 1 filter/, no v popise je 25 sáčkov a 5 filtrov. Zrejme prišlo k chybe pri prepise informácii od dodávateľa - ktorý dodáva v jednej kartónovej krabici 5 týchto predajných balení. Samozrejme sa to inak nepredáva len tak ako je to na obrázku teda 5+1.
Ešte raz sa ospravedlňujem že sme Vás uviedli do omylu.
S pozdravom za Elektromax
Vladimír Volek -
Neodporúča obchod
- lokálny obchod + občas výhodné ceny
- Maximálna neochota personálu. Pri pokladni som čakal asi 5minut keď sa dvaja zamestnanci vykecávali a potom asi jeden z nich usúdil že by mal "pracovať"?
- Ešte horšia skúsenosť keď som reklamoval iný produkt a predavači sa dohadovali kto to vybaví a potom ten na ktorého vyšla "práca" mi začal vyplakať ako malo zarobí a ako sa im to neoplatí a ako som mu skomplikoval deň!
- Skratka "radosť" prísť do takéhoto obchodu!
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň,
Chápem Vaše rozhorčenie, lebo ani ja by som nechcel zažívať takéto chvíle v obchode pri nákupe. Preto som dôkladne v rámci možností situáciu preveril. V niečom máte pravdu a v niečom je Vaše tvrdenie trochu prehnané.
Pozrel som si kamerový záznam a porozprával s predavačmi.
Čo sa týka vybavenia vašej objednávky - Váš celkový pobyt v našej predajni bol podľa kamerového záznamu 2min. 40 sec. a predavač Vás obslúžil presne po 1 minúte od príchodu do našej predajne. Chápem že čakanie pri pokladni na vybavenie sa zdá byť zdĺhavé a s pocitom že si Vás nik nevšíma nepríjemné. Predavači však podľa kamerového záznamu pracovali - o čom sa popritom bavili neviem. Každopádne by som tu netvrdil o neochote personálu.
Čo sa týka vašej reklamácie, ktorú ste u nás riešili dávnejšie - súhlasím v plnej miere, že ide o neodpustiteľnú chybu, správanie našich zamestnancov, konkrétne toho , ktorému ste , ako ste písali skomplikoval deň. Toto bude riešené na pracovnej úrovni so zamestnávateľom - na to sa môžete spoľahnúť a za to sa Vám veľmi ospravedlňujem.
Za Elektromax, vedúci predajne
Vladimír Volek -
Neodporúča obchod
- Neochota personálu
-
Neodporúča obchod
- Pani z eshopu zle zaškrtla spôsob platby a kuriér odmietol odovzdať už vopred zaplatenú umývačku riadu nakoľko eshop pochybil a vykazoval tovar na dobierku. Samozrejme nám to skomplikovalo celý nasledujúci deň na stavbe a logistiku.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň,
Bohužiaľ pre nás máte úplnú pravdu - chyba nastala na našej strane za čo sa veľmi ospravedlňujeme /a kolegyňa sa ospravedlnila aj Vám osobne do telefónu/.
Nemám nič na vysvetlenie - takéto veci sa stávajú /ide o ľudskú chybu/- hlavne , keď je objednávok naraz viac a času málo.
Kolegyňa urobila pre nápravu v rámci času všetko čo sa dalo a bolo jej to úprimne ľúto.
Ešte raz sa ospravedlňujem v mene firmy a poprosím Vás v prípade problému v budúcnosti o jemnejšiu komunikáciu s kýmkoľvek budete volať, na druhej strane telefónu je rovnako človek ako vy.
Čo sa týka kuriérskej spoločnosti - kuriér nepochybil a robil presne to čo má.
Vladimír Volek , vedúci predajne Elektromax -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- cena, rýchlosť
- nekvalitný tovar
Objednal som si vrtačku Fieldmann FDV 200651-E s príklepom a hned mi vypadla matka z rukoviatka. Poslal som vrátenie tovaru a zatiaľ sa mi neozvali.
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, prepáčte za oneskorenú reakciu ale bohužiaľ je to zhoda viacerých faktorov /sviatky, moc práce, korona/. Váš mail o vrátení - odstúpení z 26.12. som zachytil 28.12. kedy sme opäť nastúpili do práce. Neodpovedal som naň, keďže ste napísali že nám posielate výrobok späť a stornujete objednávku - urobili ste všetko čo ste mali a čo máte napísané vo formulári. Máte na to právo a teda nebolo čo Vám na to odpísať len čakať kým výrobok dorazí.
Ten ešte stále neprišiel. V opačnom prípade vždy zákazníkovi píšem mail o tom že sme výrobok prevzali , skontrolovali a že peniaze budú poukázané na účet.
Vo Vašom prípade ešte nemáme výrobok prevzatý ani skontrolovaný, takže Vás nik nekontaktoval.
Mrzí ma že ste nespokojný s výrobkom ale keďže som ho ešte nevidel nemôžem reagovať na Vaše označenie "nekvalitný tovar". So značkou Fieldmann máme dobré skúsenosti ,veľa predaných výrobkov a spokojných zákazníkov. Samozrejme sa nedá vylúčiť nejaká chyba na výrobku, ale to je možné u všetkých značiek ktoré predávame a napriek tomu si nezaslúžia označenie "nekvalitný tovar".
Tovar po prevzatí samozrejme skontrolujeme a zistíme čo sa dá spraviť aby sme sa takýmto hodnoteniam vyvarovali.
Takže určite Vás budeme kontaktovať, prajem pekný deň.
Vladimír Volek Elektromax -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Tovar nebol original zabalený (po reklamácii mi bolo oznámený, že bol už na pulte v predajni...) - čo som zistil až po internetovom návode na inštaláciu. Navyše pri inštalácii výrobok vôbec nereagoval podľa internetového manuálu... Z tohto e-shopu mám zlý pocit
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň, počkal som na celú komunikáciu /medzi Vami a našou predajňou/. Chápem určité sklamania zákazníkov keď s niečim nie sú spokojný, avšak:
Ako sme s Vami komunikovali -tovar keď si objednávate vidíte pri ňom napísané či je skladom alebo ako to bolo vo vašom prípade - objednali ste si posledný kus , pri ktorom bolo napísané " posledný kus vystavený na predajni". Z toho vyplýva že tovar bol vyložený na pulte a bol zbavený náplastí a nálepiek a teda keď Vám bol poslaný nemohol tieto časti balenia obsahovať. Avšak rozhodne nebol používaný - to by sme si nedovolili predávať bez upozornenia, že tovar už bol používaný- pričom to bolo jasné, kedže tam neboli vložené náplne a boli originál zabalené.
Čo sa týka samotnej tlačiarne - potom čo ste nám ju zaslali, sme ju odskúšali a nezistili sme žiadny problém.
Veľmi ma mrzí keď sa vyskytne problém ktorý je hneď z jednej strany uzavretý. Ak si prečítate recenzie tak zbadáte že sa naozaj snažíme /v prípade tlačiarní sme predali za existenciu obchodu X vystavených kusov a nebol problém/ a myslím si že si rozhodne nezaslúžime označenie "Z toho e-shopu mám zlý pocit"
S pozdravom, za Elektromax Vladimír Volek , vedúci predajne -
Neodporúča obchod
- V 21 storočí nevedia po zakliknutí platby prevodom presmerovať na stránku kde sa tovar úhradi je nutne im to všetko prepisovať od iban cez sumu variabilný symbol ...
Reakcia obchodu Elektromax Trnava
Dobrý deň.
Je nám ľúto že ste mali nepríjemnú skúsenosť s nákupom na našom webshope, ktorý je spustený len niekoľko mesiacov, ale bohužiaľ sa nedá mať všetko hneď od začiatku. K tomu patrí aj presmerovanie na banky a predplnenie príkazu, ktorý mimochodom nemajú všetky banky na Slovensku ale len niekoľko vybraných, takže by sme aj tak neuspokojili všetkých bankovým prevodom platiacich zákazníkov. Každopádne s tým rátame v budúcnosti pri vylepšovaní nášho eshopu a teda zákazníkom ktorý majú niektorú z podporovaných bánk takúto platbu umožníme. Zatiaľ sa snažíme pracovať na tom aby bol zákazník čo najskôr vybavený a bol mu tovar v čas doručený.
S pozdravom team Elektromax