Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Autíčka máme dve od vás dve na toľko máme dvojčatá včera sme to začali skladať zadná časť sa sa skaladať nedrží to vôbec a to na obidvoch autíčok

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu reakciu.

    Mrzí nás vaša skúsenosť.
    Preverili sme situáciu a nenašli sme komunikáciu s našim reklamačným oddelením. V prípade, že problém pretrváva, alebo potrebujete poradiť, prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie. Kontaktovať nás môžete emailom alebo telefonicky. Kontakt na nás nájdete na našej webovej stránke.

    Ďakujeme.

    Tím Beneo - elektrickaauticka.cz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Že dodanie do 1-2 dní? Áno zďaleka...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedostatocne zabaleny=dorazil poskodeny
    • “Prijemny person cez telefon”

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu reakciu.

    Mrzí nás vaša skúsenosť.
    Preverili sme situáciu a našli sme komunikáciu s našim reklamačným oddelením. Žiaľ, vo výnimočných prípadoch sa stáva, že počas prepravy sa balík poškodí aj napriek adekvátnemu baleniu. Čo sa však týka vášho balíku, tu je evidentné, že pochybil ľudský faktor z našej strany v procese balenia produktu. Za toto sa vám ospravedlňujeme ešte raz. Z komunikácie s Vami vidíme, že Váš problém bol následne vyriešený odoslaním nového balíka, ktorý bol adekvátne zabalený. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte znova kontaktovať.

    Ďakujeme.

    Tím Beneo - elektrickaauticka.cz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Velka nespokojnost. Neodporucam. Na stranke je dorucenie do 1-2 pracovnych dni a pri objednavke bol priplatok za dorucenie do 24 hodin na co sme sa aj spoliehali no tovar nebol doruceny a nestihol narodeninovu oslavu. Oznamenie o doruceni prislo na treti pracovny den ale nebol nakoniec doruceny pretoze kurierovi nevosiel do auta takze tovar bol doruceny opat neskor. Velke sklamanie.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Mrzí nás Vaša skúsenosť. Preverili sme situáciu ohľadom Vašej objednávky a našli sme telefonickú komunikáciu medzi Vami a našim zákazníckym oddelením, kde bolo vysvetlené, že nevieme garantovať dodanie do piatku a je možnosť, že autíčko vám bude doručené začiatkom nasledujúceho týždňa. Objednávku ste sa rozhodli napriek tomu vytvoriť. Príplatok za doručenie do 24 hodín, ktorý ste spomenuli, my neponúkame. Na stránke máme uvedenú cenu za dopravu kuriérom, ktorá sa odvíja od veľkosti prepravovaného autíčka a nemá súvis s dobou doručenia. Podľa zistených informácií žiaľ kuriérovi sa balík nezmestil v daný deň do auta a preto bol nútený Vám doručiť balík na ďalší deň. Žiaľ takéto situácie nevieme predpokladať. Veríme však, že napriek týmto problémom s doručením bude autíčko dlhé roky slúžiť malému majiteľovi :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Chybal diel na spätne zrkadla

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, po preverení vašej reklamácie evidujeme finančnú kompenzáciu ako náhradu škody v sume na ktorej ste sa dohodli s našim oddelením starostlivosti o zákazníkov. V prípade akýchkoľvek nejasností a otázok nás neváhajte kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel mi rozbitý traktor

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    mrzí nás to, že Vám došiel poškodený tovar. Žiaľ sa niekedy môže stať, že kuriér nevhodnou manipuláciou balíka, tovar poškodí. V takomto prípade nás treba do 24 hodín kontaktovať a nahlásiť poškodenie. Na každý email odpovedáme do 24 hodín. Prípadne nás neváhajte kontaktovať aj telefonicky a nahlásiť poškodenie. Po nahlásení poškodenia a následnej dohode s naším tímom zákazníckej podpory má zákazník nárok na výmenu produktu za nový alebo mu môžu byť vrátené peniaze za objednávku prípadne mu môže byť odoslaný náhradný diel na naše náklady.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dodanie bolo v poriadku ale komunikácia s predajcom cez telefón bola otrasná. Len to že nemám čas a chcel som urobiť deťom radosť ma prinútila objednať práve tu. Predajca by sa mal zamyslieť koho posadí k telefónu.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Vážený zákazník!
    Mrzní nás vaša skúsenosť, nato aby sme mohli situáciu overiť a prípadne aj riešiť, vás prosíme o zaslanie čísla vašej objednávky a telefónný kontakt z ktorého ste volali s našim predajcom na našu emailovú adresu: [email protected]
    Po prešetrení situácie vás budeme informovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Zavádzajuce informácie o rozmeroch

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň, mrzí nás vaša skúsenosť, preto Vás prosím, aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu emailom na [email protected], kde budeme vedieť s vami overiť o ktorý konkrétny produkt sa jedná a kde ste našli zavádzajúce informácie o rozmeroch.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie tovaru
    • Tovar prišiel poškodený a nevieme či nám ho zreklamujú.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Ospravedlnujeme sa za vzniknutú situáciu, samozrejme určite to vieme doriešiť s prepravcom v rámci reklamácie tak že vás odškodníme, poprosili by sme vás o zaslanie fotodokumentácie poškodenia ak ste tak ešte neurobili na našu e-mailovú adresu [email protected]. Ďakujem vopred.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri montaží som zistil že plast okolo sedadla bol polamani

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Ospravedlnujeme sa za vzniknutú situáciu, samozrejme máme skladom náhradné diely aj sedadlá čiže v prípade takéhoto poškodenia stačí ked nás kontaktujete a zašlete reklamáciu e-mailom alebo cez kontaktný formulár a diel vám dodáme bezplatne. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslal som objednávku a nič. Ani slovo mi nenapísali.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Skúste prosím pozrieť mailový priečinok SPAM niekedy potvrdzovací e-mail sa zaradí do SPAMU. V prípade, že by ste neobdržal potvrdzovací mail, naše oddelenie zákazníckej podpory vám pomôže v tejto situácii. Môžete nás kontaktovať telefonicky, alebo emailom na [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rychle dodanie
    • Poškodený tovar
    • Strašná komunikacia
    • Nezodpovedajú na maili

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    mrzí nás to, že Vám došiel poškodený tovar. Žiaľ sa niekedy môže stať, že kuriér nevhodnou manipuláciou balíka, tovar poškodí. V takomto prípade nás treba do 24 hodín kontaktovať a nahlásiť poškodenie. Na každý email odpovedáme do 24 hodín. V súrnych prípadoch nás neváhajte kontaktovať aj telefonicky a nahlásiť poškodenie.

    Okrem emailu nás môžete kontaktovať telefonicky, cez chat/facebook/whatsap/tiktok.

    S pozdravom,

    Beneo, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    Nemá byt aka spokojnosť.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    v prípade nespokojnosti s produktom nás prosím kontaktujte cez telefón, emailom, cez chat, na facebooku, alebo whatsape. Veľmi radi Vám pomôžeme, s akýmkoľvek problémom.

    S pozdravom,

    Beneo, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Electric car arrived, but it didn’t had specifications that was in the description of the product wich is the main reason I bought the car. I tried to contact the seller by mail and by the phone but didn’t get any answer.
    Disappointed with customer service and faulty advertising.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Hello,

    we are sorry to hear that. Our customer care is responding within 24 hours. You can contact us at our customer care email address: [email protected]
    Or you can call us at: +421 233 329 795. Please, specify your order number. Besides these you can also use Whatsapp, Facebook messenger. If you were not satisfied with the product, you have a right to return the product in 14 days from delivery.

    Sincerely,

    Team Beneo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Rozbité veci ako kufor…

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť. Poprosili by sme vás aby ste nás kontaktovali e-mailom s číslom vašej objednávky a fotkami produktu, ak ste ho obržali poškodený.

    Určite spolu túto situáciu vyriešime.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,

    Tím Beneo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nefunguje svietidlá len idú prosím o vrátenie peňazí.

    Neodporúčam kúpiť pokiaľ sa neviskusa tovar pokazené došlo len svetlá svietia.A malý sa mi dotesil .Zbytočne vihodene peniaze"165€>

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň,

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Mohli by sme Vás poprosiť aby ste nám napísali e-mail na [email protected]? Sme si istý, že tento problém spoločne čoskoro vyriešime! :)

    S pozdravom
    Tím Beneoshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Zavádzajúce informácie, tovar poškodení , komunikácia neodborna , obchod neodporúčam

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Mrzí nás Vaša skúsenosť. Ak ste tak ešte neurobili, prosím kontaktujte nás na e-mailovej adrese: [email protected], radi preveríme celú situáciu a pomôžeme Vám ju vyriešiť.
    - Tím Beneo

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    The car was delivered on time and it looked to be in good condition, but once we started to put it together we saw that there were 3 front wheels and only one back wheel so obviously we can’t put it together. We have been in contact with your customer service and hope to resolve it quickly as it was supposed to be a birthday present and now unfortunately it won’t be ready on time.

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    We apologize for the inconvenience. We hope that the whole problem is already solved and you are satisfied with your product. :)
    - Team Beneo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Motorka nezodpovedala popisu

    Motorka bola mala nezodpovedala veku dietata

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša skúsenosť. Prosím Vás aby ste nás kontaktovali na e-mailovej adrese: [email protected], radi Vám pomôžeme, preveríme situáciu a veríme, že spoločne sa nám podarí vyriešiť problém.
    - Tím Beneo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nepravdive informácie

    Reakcia obchodu Elektrické autíčka

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Mohla by som Vás poprosiť aby ste nás kontaktovali pomocou e-mailu, ak ste tak ešte neurobili, na e-mailovej adrese: [email protected]? Verím, že spoločne dokážeme situáciu vyriešiť.
    Ďakujeme

    - Tím Beneo