Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • 1. Malo byt dodanie do 3 dni prisiel tovar o viac ako tyzden neskor o to by ani neslo
    2. Objednany tovar prisiel uplne iny lacnejsi ako sme si objednali!
    3. Reklamacia volali sme na cislo viac ako 30 krat NEDOVOLALI SME SA ANI RAZ asi maju perno, napisali sme im mail na mail odpisali takym stylom, ze co chceme vsak sme dany produkt dostali takze TOTALNA NESPOKOJNOST S TYMTO ESHOPOM!!! ANezasluzite si ani jednu hviezdu !

  • Tovar v tohto e-shopu som si objednal 29.1.2021. Prišiel potvrdzovaci mail, že moju objednávku prijali, spracovali a usilovne na nej pracujú.
    Produkt FP190 - XXTREME kettlebell 24kg - Varianty - : 24 kg - fialový mali na sklade a expedícia do 3 dní.
    2.2.2021 sa tam niekto zobudil a prišiel mi mail, že tovar nemajú skladom, že si mám vybrať iný ako variantu ponúkli krttlebell 20kg, 28kg.... o čo som nemal záujem....
    Komunikácia s pánom z Čiech na nulovej úrovni.
    Určite nenakupovať nič od nich. Asi škriatok im posunul čas, kedy sa majú tieto kettlebelly naskladniť. Napísal, že 4-6 týždňov.
    Zavádzajú zákazníka s informáciami na stránke a komunikácia 0 bodov.
    Objednávku som stornoval a informoval ich, že už nemám nikdy záujem s nimi obchodovať. Ďalšia garážová firma....

  • Chcela by som sa verejne ospravedlniť obchodu efitnes za negatívne hodnotenie. Keď som ho písala bol v tedy vianočný blázinec a Mala som nervy.

  • !!!!!!!! Neodporúčam!!!!!
    Dodacia lehota rovná sa 0 !!!!!! Nedajú popletený údaj na faktúre najhorší eshop....

  • Tovar nezodpovedá novému tovaru(použitý?) Mal byť nový! Nefunguje digitálny displey ( baterka akoby zkorodovaná). Z mojej strany nefér jednanie

  • z mojej skusenosti najhorsie riesenie reklamacie/vratenia tovaru s akym som sa stretol/arogantny postoj k rieseniu = absolutne ne-prozakaznicke, velmi zla skusenost..


    Doruceny tovar (kolobezka) mi nevyhovoval a zaroven mal poruchu. Tak som ho zaslal naspat predajcovi (postovne 12eur)so ziadostou o zrusenie zmluvy podla zakona 1 vikend po obdrzani.
    Zaroven som si objednal o 20 eur drahsiu, alternativu.
    Obratom po obdrzani kolobezky obchodom mi prislo vyjadrenie o zamietnuti vratenia penazi,s udanim dovodu ze tovar javi znamky pouzivania, napriek tomu, ze bol vrateny nasledujuci vikend po obdrzani a kolobezka bola pouzita 1 krat a pred vratenim zabalena do povodneho balenia, osobne utreta od prip prachu a pod. Prilozene fotky ukazali 1 koliesko zaprasene od pokosenej travy, dalsie 3 foto s "dokazmi " nepoukazovali jasne na problem/dovod zamietnutia. Po odvolani sa na situaciu mi bolo povedane "Odstraňte tyty závady a nemáme problém s výměnou zboží." co v praktickom svete znamena zaslanie kolobezky z Prahy do BA (na moje naklady 12eur) , utretie kolieska od pokosenej travy, znovuzabalenie, zaslanie do prahy (12 eur) a dufanie v pozitivne riesenie. Ci je naozaj dovod na zamietnutie validny alebo nie necham rozhodnut sud a obchodnu inspekciu.Zil som dlhe roky v zahranici, tak isto mam skusenosti s obchodmi ako Hej, kde je zakaznicky pristup z mojej skusenosti na opacnom konci sluzieb zakaznikom.

  • Obchod absolútne neodporúčam.
    11.8. som si objednal tovar, do dvoch dní mal byť pripravený na osobný odber.
    13.8. im volám či je pripravený a arogantne mi odpovedia že oni ho ešte len dnes odošlú z Prahy do Bratislavy, ale že 14.8. už bude pripravený.
    14.8. sa im márne pokúšam dovolať, tak nakoniec prídem do predajne osobne a tam ani nevedia že im má niečo prísť. Skúšam znovu volať na centrálu ale nedvíhajú.
    17.8., pokúšam sa im volať, všetky pokusy neúspešné.

  • hombre: PRAVDA!!!! Zial, pre mna neskora rada...ale snad mi prachy poslu spat :O

  • objednavku som stornovala, peniaze nemam dodnes na ucte (4 dni)
    tovar mi za 4 dni prisiel od ineho e shopu a nelutujem !
    Len peniaze mam teraz v nedohladne.
    Clovek sa uci na vlastnych chybach...nikdy viac EFITNESS

  • pripajam sa ku ostatnym....dodacia doba 48 hodin....skoro ako svetelnych rokov?

  • Jeden z najhorších internetových obchodov na Slovensku. Mesiac som čakal na bicykel prišiel zlý a teraz ne a ne aby poslali nový. Neodporúčam

  • Zďaleka sa tomuto obchodu vyhnite!

    Za veľa rokov nakupovania na nete,moja najhoršia skúsenosť.

    Najhorší internetový obchod!

  • EVA:

    Presne ako pises..

    a vidim ze to nieje len otazka decembra a vianocneho zhonu.. na tovar cakam od 16 decembra a je 1 januar a stale nic! a komunikacia nulova!

    NAJHORSI FITNESS OBCHOD!

  • v živote som na tovar nečakala tak dlho, a dokonca ho do teraz ešte ani nemám ale hlavne že je písané do 48hodín.čosi hrozné,iná web stránka by sa s doručovaním tovarom poponáhľala o milion krát rýchlejšie!!NEODPORUČAM

  • Prečo este nemá to čo som si objednal nemam to už 10 dni ako nechapem kde to viazne

  • Dobry den,
    mam velmi zlu skusenost s tymto obchodom,lebo maju zly,neprofesionalny pristup k reklamaciam.Dorucili mi chybny vyrobok,nefunkcny vibromasazny stroj.Dva tyzdne som cakala,kym mi pride nahradna suciastka,ta prisla postou,ani nie do vlastnych ruk,pricom mi slubovali domov servisneho technika o ktoreho som ziadala.Kedze sme zistili,ze zaslana suciastka je taktiez nefunkcna,poziadala som cely slavny obchod mailom bud o vratenie penazi,alebo o vymenu celeho stroja za iny,funkcny,ktory mi pride spojazdnit servisny technik.Teraz som velmi zvedava,ci bude niekto venovat mojmu reklamacnemu mailu nejaku pozornost a ci sa vobec dockam nejakej napravy.
    S pozdravom,Janka

  • louie91:
    Objednal som si bicykel piatok o 15:40...
    Prišiel mi email že objednavka bola prijatá.Čakal som pondelok...nič.....utorok....nič......streda....nič....štvrtok som tam telefonoval. Najprv o žiadnej objednavke nevedeli. Asi 10 min po telefonate mi prišiel email že objednavka bola zrušená. Čakal som na to doslova ako kura na sopel.... Potom som zase telefonoval cez spojovatelku som sa dostal ku nejakemu nadriadenemu ktorý mi povedal že posiela adekvatnú ponuku. Ponuka prišla až na druhý den. Dovtedy som si kúpil aj normal obchode....

  • registroval som sa pred dvoma týždňami, objednal som tovar, konkrétne rotopéd, musel som si vytvoriť nový email na server.sk, neviem prečo keď mám svoj. Do poznámky pri objednaní som napísal ako aj tel. číslo a svoj email, ktorý používam, na objednávku som čakal dva týždne, nikto sa neozval ani nezavolal, až som našiel, že objednávka stornovaná, darček mal byť k vianociam, takže prvý a posledný raz som tu nakupoval a nedoporučujem nikomu.