Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Pýtate sa na názor, ale tovar mi nedošiel a môj psík rastie. Ja sa pýtam. Dojde mi ten popruh?

    Reakcia obchodu E-DogShop

    Dobrý deň! Mrzí nás Vaša negatívna recenzia. Tovar ste si objednali 7.apríla, stým, že ste bola infomovaná o tom, že postroj v danej farbe nemáme skladom a dodanie trvá minimálne 15-21 dní, a to už pri výbere farby na e-shope. O tomto fakte ste bola informovaná aj dodatočne e-mialom. Následne Vám bol tovar dorčený v ovela skoršom termíne a to 15.apríla, čiže týždeň od Vašej objednávky. Naozaj robíme všetko čo je v našich silách a o to viac nás mrzí takáto recenzia. Pokial ste prehliadli obe formy oznámenia, vždy ste nám mohla napísať alebo zavolať, aby sme Vám ozrejmili informáciu aj na tretí krát a mohli sme predísť recenzie takéhoto druhu :(

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný pred 9 dňami bez akejkoľvek odozvy, na moju urgenciu kde tovar je, žiadna odpoveď.

    Reakcia obchodu E-DogShop

    Dobrý deň pani Lucia.
    V prvom rade Nás veľmi mrzí Vaša nespokojnosť a Vaša negatívna recenzia smerom k nám. Aby sme dali fakty na správnu mieru: objednali ste si tovar, ktorý nemáme skladom, Vy ste si ho napriek tomu objednali, s tým, že dodacia doba je 15-21 dní, čo sa Vám pri výbere farby, ktorá nie je skladom automaticky zobrazuje a informujeme zákazníka. Táto dodacia doba ešte ani z ďaleka neuplynula do dnešného dňa, napriek tomu sme Vás informovali emailom 8.apríla, že tovar nemáme stále skladom a že ako máme postupovať s Vašou objednávkou, či počkáte, alebo Vám zrušíme objednávku - na tento mail sme od Vás dodnes neodstali odpoveď. Zo zákazníkmi naschvál komunikujeme emailovou formou, presne pre takéto prípady, aby sme to mali podložené. Čo sa týka Vašej urgencie, email od Vás neevidujeme okrem objednávky zo dňa 28.03.2021. Kludne nám zavolajte +421918912854, a pokúsime vykompenzovať Vašu nespokojnosť. Prosíme Vás aj o pochopenie, pandemická situácia poznačila každého z nás, napriek tomu sa snažíme našim zákazníkom vyhovieť v každej požiadavke ako len vieme. S pozdravom

  • Neodporúča obchod

    tovar mi nebol doručený

    Reakcia obchodu E-DogShop

    Dobrý deň Pani Majka. Sme radi, že sa nakoniec podarilo vyriešiť problém a balík sa k Vám nakoniec dostal, aj keď precestoval polku Slovenska. Dúfam, že táto skúsenosť Vás neodradí od ďalšej objednávky a s tovarom budete spokojná. Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bez komunikácie, od objednávky uplynulo 10 dní, a stále netuším kde tovar je, alebo či bol vôbec odoslaný. Pritom na stránke e-shopu bolo uvedené že je na sklade...

    Reakcia obchodu E-DogShop

    Dobrý večer,

    Mrzí nás, že ste nespokojný, čo sme Vám komunikovali aj mailom, ale objednali ste si tovar, ktorý sme nemali skladom ani vtedy, keď ste si ho objednával a oranžovým bolo vypísané, že doba dodania je min. 15 až 21 dní, čiže s tou dodacou dobou ste museli rátať. Do poslednej chvíle sme dúfali, že sa nám podarí naskladniť ten tovar, ale výrobu v aktuálnej pandemickej situácií nedokážeme ovplyvniť.
    Vašu objednávku sme stornovali. Napriek tomu, budeme radi ak sa nám ozvete, radi Vám poradíme a veríme, že spolu vyriešime aj Vašu nespokojnosť.
    Zostávam s pozdravom!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Stranka pekna, produkty zaujimave
    Dlha dodacia doba

    Reakcia obchodu E-DogShop

    Dobrý deň Pani Marcela!
    Verím, že ste s produktom spokojná, aj napriek dlhej čakacej dobe a beriete to tak, že na dobré sa oplatí čakať! Dúfame, že situácia s dlhou dodacou dobou sa čoskoro definitívne vyrieši (pokiaľ to pandemická situácia dovolí).
    Pozdravujem!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Poslali ste mi iné vodítko inú hrúbku tenšie, nesedí mi to k obojku, ale pritom cenu ste mi zaratali za hrubšie
    • Ina velkost

    Reakcia obchodu E-DogShop

    Dobrý deň! Mrzí nás Vaša nespokojnosť. Kludne ste sa mohli ozvať, chyby sa stávajú, predsa sme ľudia a nie sme bez chýb. Bez problémov by sme Vám vodítko vymenili alebo keď nám napíšete e-mail, vymeníme ho kludne aj teraz! Nemyslím si, že toto je dôvod, aby ste náš obchod neodporúčali a dali nám to najhoršie hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.