Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zrušila, nakoľko som tovar uhradila a neboli schopní ani po 10 dňoch zásielku odoslať. Pritom mali uvedené, že je tovar skladom a doručujú do 3 dní. Zakaždým, keď som ich kontaktovala, kde je zásielka, tvrdili, že už zajtra odosielajú. Pravda bola ale úplne iná. Našťastie peniaze vrátili.

    Reakcia obchodu DXRacer.sk

    Dobrý deň

    veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie, chyba nastala na strane prepravcu ktory nám tovar nevyzdvihol zo skladu.
    Zákazničke sme ponukli nahradnu stoličku ktora bola skladom na predajni v Bratislave ,zákaznička tuto moznost odmietla a objednavku stornovala

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pohodový deň,
    Vladimíra, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • rýchlosť dodania
    • dostupnosť skladom
    • široký sortiment
    • reklamácia

    Kreslo ktoré som objednával bolo doručené rýchlo, avšak po mesiaci používania začali vŕzgať struny vnútri operadla, čo sa riešilo reklamáciou. Bolo mi odoslané nové operadlo, ktorého struny tiež vŕzgali a tiež látka, ktorá bola pokrčená. Opätovne som kontaktoval reklamačné oddelenie avšak ďalšia reklamácia uznaná nebola s oddôvodnením že tieto kreslá budú vždy vydávať nejaké zvuky

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • kvalitná stolička
    • chaotická komunikácia
    • nepresné informácie o dodaní
    • nespolahlivý prepravca a nefunkčný systém na sledovanie zásielky
    • slabá online podpora DXRacer
    • cena za dopravu - aj keď mala byť zdarma

    Značku ako takú odporúčam - DXRacer stolička je určite dobrá voľba aj za vyššie peniaze. Zvážila by som kúpu stoličky cez tento e-shop. Zbytočne som minula dva dni dovolenky a čakala na kuriéra, ktoré by som prirovnala k čakaniu na Godota. Neúplná, nepresná, chaotická komunikácia zo strany DXRacer, e-mailom napísali jednu vec, na webe druhú a ani jedna pani nemala pravdu v konečnom výsledku. Do budúcna by som stoličku zakúpila pravdepodobne u konkurenta. Nemilo ma prekvapila na faktúre zahrnutá doprava - pri celkovej sume, to boli len drobné, ale zarazilo ma to, nakoľko na webe písali, že je doprava v cene.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Keď niekto napíše na produkt, že je na sklade tak potom nechápem prečo mi ešte po 23 dňoch nebol doručený. A pokiaľ si sám nezavolam tak ani ne zistím ako je to s mojou objednávkou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    redardovany kurir nech ide vykusat svoju mamu

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Rýchlosť doručenia
    • Stav balenia

    S rýchlosťou doručenia som veľmi spokojný, avšak prišlo mi to v takej potrhanej krabici, že ledva držala po kope. Ak by to bola stolička za 50€, tak to asi ani neriešim ale táto stála 350, takže by aj to balenie malo mať nejakú úroveň.

    Reakcia obchodu DXRacer.sk

    Dobrý deň

    veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie. Tovar od nás odchádzal v 100% stave stoličky sú zabalene ešte vo vnútri v ochrannom obale aby sa nepoškodili .
    Ak Vám bol dodaný dotrhaný balík jednalo sa o chybu prepravnej služby ktorá s tovarom nezaobchádzala tak ako mala ,tato recenzia je skôr na doručovaciu firmu ako nás

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám pohodový deň,
    Vladimíra, zákaznícky servis

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
    • Ziadna komunikacia,telefony nikto nezdviha,tovar je podla webu skladom,dodacia lehota vsak mesiac?

    Bohuzial,pekne vyrobky,dostupnost na nic.

  • Neodporúča obchod

    • Velke hovno
    • Este vecsie hovno

    Kupit si plienky na vasu sracku

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Stolička vyzerá byť super, takže čakám
    • Platbu vopred boli ochotní vrátiť
    • Informácie o produkte na stránke neboli presné
    • Z mesačnej čakacej doby sa po týždni stali 2 mesiace (vraj lebo tovar vyrábajú v USA)
    • Komplikácie s platbou cez GoPay

    Odporúčam neplatiť vopred, ak tovar nie je momentálne na sklade

    Reakcia obchodu DXRacer.sk

    Dobrý den,
    za komplikace s objednávkou se ještě jednou omlouváme.
    U zboží byla opravdu posunuta lhůta dodání, což se bohužel v případě přepravy od zaoceánského výrobce, může stát. Zákazníkovi jsme se za tuto skutečnost omluvili, nabídli mu alternativy zboží, které nevyužil. Problémy s platbou vznikly na straně zákazníka, jelikož tento způsob úhrady neměl povolen, což bohužel nejsme schopni ovlivnit.
    Děkuji za pochopení vstřícnost, stejně tak , jako se za komplikace s tím spojené omlouváme.

    Janovská Lucie - zákaznický servis

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • e shop
    • komunikacia, nedali ste mi vedieť že bol mi odoslany tovar

    nekomunikativny , neviem ani čislo zasielky aby som kuriera atakovala

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • zatial neviem posudit nic pozitivne,je to moj prvy nakup
    • dlha cakacia doba

    Reakcia obchodu DXRacer.sk

    Dobrý den
    Trocha nás takéto hodnotenie mrzí . Zákazník bol informovaný o termíne objednávky , nemyslím si že je to na to dat neodporúčam obchod. To ze sa stoličky vypredaly , bohužiaľ spôsobil velky predvianočný zaujem o tieto stoličky
    Jan Doucha- DXRACER.SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • - komunikacia
    • - vyber stoliciek
    • - relativne aj ceny
    • - doba dodania (co nie je skladom moze byt aj vyse mesiaca)
    • - kurier(ska spolocnost)

    Najprv by som zacal tym dobrym. Firma komunikuje na vynikajucej urovni. Dava vediet priebezne, kedy cca bude dorucenie, ci nastane zdrzanie a podobne. Za to ma u mna velke plus. Dalej vyber stoliciek je fajn. Sice uzky vyber zo znaciek, ale ten vyber roznych druhov stoliciek je parada.

    Ale bohuzial druha cast (dolezita) kazdeho nakupu z eshopu je katastrofa. Doprava. Objednal som stolicku v septembri, na co mi zavolali, ze bude dorucena zaciatkom oktobra. Fajn, beriem, stane sa. Lenze potom mi zavolali, ze pride az v polke oktobra, co este pochopil, kedze ju asi museli doviest od vyrobcu. Co ale nepochopim, su tie posledne dni. Najprv mi 14.10 zavolaju, ze stolicku poslu v piatok 16.10 a v pondelok 19.10 ju budem mat. Na zaklade tejto informacie som si vybavil dovolenku z prace. Nasledne v piatok 16.10 podvecer mi zavolali, ze sa "bohuzial nezmestila moja stolicka kurierovi do auta". Toto som uz povazoval za neakceptovatelne, kedze jednak som uz nemohol zmenit dovolenku a druhak robim taktiez v eshope a dokonca s vecami vacsimi, ako stolicka, a neexistuje, aby sa tovar "nezmestil". Nie u kuriera. Napriek tomu som mlcky suhlasil s dodanim v utorok 20.10 naco som si vybral dalsi den dovolenky. A prekvapenie? Kurier nedosiel! Kurierskou sluzbou, ktoru bezne vyuzivame na posielanie tovaru z CR na Slovensko DO 24 hodin! A teraz dufat, ze bude schopny to dorucit v case, v ktorom budem dostupny po praci, lebo nema kto prebrat zasielku cely tyzden miesto mna, a to tak skoro nekoncim ... Kebyze zaplatim dopredu (miesto dobierky) ako som planoval, tak by som bol vytoceny hadam este viac ...

    Takze momentalne nemam stolicku, 2 dni dovolenky zbytocne minute a chut vynadat kurierovi (aj ked zrovna ten, co mi to doruci za to nemoze). AK budem nakupovat opat, tak MAXIMALNE na osobny odber a iba to, co je skladom.