Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nezodpovedný prístup, stornovanie objednávky zo strany eshopu v deň, kedy mala byť zásielka doručená a zavádzanie. Nevyužijeme ich služby nabudúce určite!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • O tom že tovar nie je dostupný som sa dozvedel až pro spracovaní mojej objednávky. Nemáte naskladnený tovar tak ho nezverejnujte na svojom e-shope.
  • Neodporúča obchod

    okuliare som objednal stým ,že ich budem mat do 14 dni doma ,ako je uvedené na eshope pri produkte. po 14 dňoch stále nič.

    Reakcia obchodu DUOS

    Dobrý deň pán Lukas,
    mrzí nás vzniknutá situácia. Po vytvorení objednávky sme Vás obratom informovali ohľadom vypredaného modelu, ktorý sme museli objednať u dodávateľa. Informovali sme Vás taktiež o tom, že nakoľko bol model vo výrobe, doba dodania sa môže predĺžiť na 2-4 týždne.
    Želáme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar je vystavený na stránke a E shope DUOSu a potom mi oznámite,že už nie je !!!
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Problém bol ihneď riešený
    • Veľký výber tovar
    • Avšak na tom že od objednania tovaru ktorý mal byť na sklade ubehli 3 týždne a bol som kontaktovaný raz zo strany DUOS
    • Vzhľadom na veľký výber si nevedia spraviť poriadok v tom čo vedia doručiť za 2 dni a v tom čo naozaj nemajú a nevedia to ani doručiť ani povedať koľko to bude trvať
    • Komunikácia veľmi slabá

    Reakcia obchodu DUOS

    Pekný deň prajeme,

    model, ktorý ste si vybrali bol bohužiaľ už vypredaný na našom centrálnom sklade a museli sme ho objednať u nášho výrobcu. Ubezpečujeme vás, že pre našich zákazníkov robíme maximum a vždy ich obratom informujeme prostredníctvom e-mailu. Rovnako sme pristupovali i pri vašej objednávke. Štandardne nám tovar výrobca posiela do 14 dní . Z našej strany tak nevieme dodanie modelu urýchliť. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    DUOS team

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • tovar skladom, objednala som teda, a za pr dni pride mail ze to nemaju, cakajte 2-5 tyzdnov
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stranke mali vyznacene ze tovar maju na sklade, objednávka bola potvrdena . 10 dni po objednani mi dali vediet ze objednany tovar nemaju . ‍♂️

    Reakcia obchodu DUOS

    Pekný deň veľmi nás mrzí, že ste zaujali takéto stanovisko ale náš personál konal promptne a snažil sa vám vyhovieť. Objednávku ste uskutočnili v pondelok a hneď vo štvrtok ste boli upovedomený o stave produktu. Tovar bohužiaľ nebol na sklade, pretože tesne pred vašou objednávkou sa vyskladnil .Štandardne sa na nový tovar u dodávateľa čaká 14 dní. Vzhľadom nato, že ste nechceli čakať na tovar sme vám obratom poslali peniaze. Nerozumieme preto vašej nelichotivej recenzii, keďže sme vás informovali, čo v najkratšom čase a snažili sa spraviť všetko pre vašu spokojnosť.
    S pozdravom,
    DUOS team.

  • Neodporúča obchod

    tak špinavé okuliare mi ešte neprišli! Všetko poriadku, ale ak som rozbalila a pozrela na tie sklíčka, uchýtané joj . No značka Ray-ban je TOP a ten kto to balil by sa mal zamyslieť, či by sa mu pačíľ keby taký tovar príde!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    18.3.2023 bola vytvorená objednávka, no do dnešného dňa tovar neprišiel.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neobjednali mi pozadovany tovar

    Som velmi sklamana. Po telefonickom rozhovore som v pondelok vytvorila objednavku. Prisiel mi potvrdzujuci mail, ze objednavka bola vytvorena a tovar pride do 14 pracovnych dni ( mala som to presne vypocitane na manzelove narodeniny). Objednavku som vyhodila z hlavy, s tym, ze darcek pre manzela mam objednany. V piatok rano som nasla mail, ci stale chcem pozadovane okuliare . Ja ze samozrejme, kedze som si ich v pondelok objednala. A v tom mi prisla aktualizacia objednavky, ze objednavka sa spracovava a tovar bude doruceny do 14 prac. Dni. Okamzite som ich kontaktovala co to ma znamenat. Kedze som si spravila v pondelok objednavku, tak tovar som logicky chcela a mali ju zacat okamzite spracovavat. Nie ze mi koncom tyzdna poslu mail ci stale okuliare chcem.. Takto som stratila 5pracovnych dni a tym padom som musela objednavku zrusit , kedze by mi okuliare na manzelove narodeniny nestihli prist. Takze za mna velke sklamanie. Nemam ani darcek pre manzela a uz nestiham inde objednat. Moje okuliare totiz ponukali 2 optiky s rovnakou dlzkou dadania. Takze uz bolo zbytocne kontaktovat druhu....

  • Neodporúča obchod

    Objednala som v novembri, doposiaľ neprišiel

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nikdy nedorazil

    az si niekto pameta tohtorocny black friday, tak ano vtedy som robil dve objednavky a dodnes nic. nekupoval by som nic na com vam zalezi - napriklad darcek pre druhu osobu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ponukane značky
    • Čas dodania,
    • Rovnake značky viete nakupit online lacnejsie o 30-40%

    Objednal som gucci okuliare- naco mi prisla odpoved ze pridu o cca 2 tyzdne, samozrejme nic nedorazilo :D a robil aj aj druhu objednavku na black friday kde mali ten isty model lacnejsi o cca 30e a rovnako nic, dobry kseft :D odporucam u nich si najat model a na porovnavacoch kupit inde u seriozneho obchodnika.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Luxusný obchod ale servis k tomu neadekvátny. Na webe sa okuliare tvária ako na sklade a doručené budu za 3 dni ale nie, su rezervované neviem koľko pre iného zákazníka a ja budem cakat mesiac.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Doba doručenia je strašne dlhá
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Už druhý krát bolo na e-shope okuliare skladom a pritom skladom neboli a zas musím čakať 4 týždne kebyže hneď mi výpise že okuliare nie sú dostupné vyberiem si druhé ktoré by som mal hneď
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.