• Neodporúča obchod

    40 %

    • tovar, ktorý ponúkal internetový obchod nemohol byť zaslaný, pretože ho nemali
  • Neodporúča obchod

    Preco je v ponuke tovar ktory uz davno nieje na sklade a ani nebude ????

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne!!!!
    • neponúkať tovar ktorý nevedia zabezpečiť

    v žiadnom prípade neobjednávať z tohto obchodu, sú neschopní a ponúkajú tovar, ktorý ani nemajú a ťahajú ľudí zbytočne za nos... HANBA!!!!

  • Neodporúča obchod

    neviem, prečo sa mi dostal tento dotazník do e-mailov dvakrát a vždy v inej podobe... ale s tými istými otázkami ?! aj to svedčí o charaktere tohto "e-shopu"
    Na začiatku dotazníka ste ma oslovili vetou: " V obchode Dunaj.sk ste kúpili 9.7.2013 17:42 produkt Lehátko Relax FISSO - plastové - bílé " .... nič som nekúpila. pretože deň po objednaní mi oznámili, že lehátka budú až 30.8.2013 a pritom na stránke je dodacia lehota 48 hodín

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Na faktúre je uvedená úplne iná spoločnosť, ako od ktorej som tovar objednal.
    • Nedostal som info o expedícii tovaru, čo spôsobilo moju neprítomnosť na mieste doručenia a následné problémy, ktoré som napokon vyriešil s dopravcom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemá daný tovar a po dvoch týždňoch sa ozve s náhradným, to je slabota

    Často sa hovorí kriticky o e-shopoch a vidím, že je to tak.

    Reakcia obchodu Dunaj.sk

    Dobrý deň,

    je možné, že sa daný tovar dopredal a dodávateľ nás o tom informoval neskorej. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Jana Richterová - oddelenie zákazníckej spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    • vie výborne zavadzať
    • kalme že na sklade

    obijď

    Reakcia obchodu Dunaj.sk

    Dobrý deň,

    je možné, že v čase objednávania tovaru sa výrobok nachádza na sklade, ak na tovar ale vytvoria objednávku dvaja ľudia, môže sa stať, že ten jeden kus sa vypredá. Za vzniknuté komplikácie sa Vám samozrejme ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Jana Richterová - oddelenie zákazníckej spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • -zaujala cena
    • -veľký výber
    • - mesiac čakám za tovarom

    -nie neodporučila by som tento obchod...z dôvodu nedodania tovaru
    -som sklamana

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne. Mam velmi zlu skusenost s nakupom v Dunaji.
    • Toto bol moj prvy nakup v Dunaji a uz by som tam viac nic nekupila. Cely nakup bola jedna velmi beidna skusenost; nic nefungovalo; cena bola ina, ako bolo uvedene na web stranke; biedny servis pre zakaznika vo vsetkych smeroch.

    Neodporucam nakup v Dunaji.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • naláka na výhodné ceny
    • velmi, velmi dlhá dodacia lehota, ešte nič nedodali a už žiadajú hodnotiť výrobok a služby

    keď niečo chcete súrne, objednajte si inde

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neserióznosť

    neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepresne informacie, obrazky su vraj ilustrativne, tak na zaklade coho mam nakupovat tovar??? To, ze su ilustrativne sa pri nich ale neuvadza...odpoved na moju staznost znela, ze ak sa mi nepaci, mam tovar vratit...zaplatila som 56 eur za tovar preto, ze ho chcem a nie preto, ze mi pride iny a este ho mam aj vracat spat

    Obchod neodporucam, dokonca aj telefonne cislo, ktore uvadzali na stranke neexistovalo, neviem ci uz maju fungujuce, ale vtedy som sa im nevedela ani dovolat...komunikovali so mnou len mailom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
  • Neodporúča obchod

    30 %

    ani po 10 dňoch od objednávky nemám informáciu o jej stave a samozrejme ani tovar

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dlhodoba reklamacia
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prehladnost stranok
    • Komunikacia a nedodrzanie toho co udavate

    Odporucam len nakupovat veci co mate na sklade, inak komunikacia mizerna

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ponukany tovar bol udajne na sklade, ale nakoniec nebol a tym sa predlzila dodacia doba o viac ako 10dni, co je neakceptovatelne. V tomto pripade by som ocenil zlavu z nakupu, ako kompenzaciu.
  • Neodporúča obchod

    • žiadne
    • totálna nekomunikácia a ignorácia mojich mailov

    už nikdy viac!!!

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • zatiaľ žiadne
    • dlhé doručenie obj.tovaru

    asi by som ho nedoporučil

  • Neodporúča obchod

    50 %

    neviem kupoval som prvý raz, ale aj to čo som kúpil mi nefunguje a doteraz neviem čo s tým či to nebudem posielať naspäť ako reklamáciu.stálo ma to veľa peňazí a nič z toho...