• Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúkajú tovar, ktorý nevedia dodať.

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, Vážený zákazník žiaľ objednali ste si tovar, pri ktorom bol status " že tovar je na objednávku" to znamená , že jeho dostupnosť musíme u dodávateľa overiť. Keby tam bol status "skladom" tak tovar máte do 2-3 pracovných dní doma.

  • Neodporúča obchod

    Tovar ktorý som objednal vôbec nepasoval na daný tip motocykla

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Ďakujeme za Vašu reakciu, to že objednané diely nepasovali nás mrzí, ale určite po telefonickej komunikácii s našimi operátormi sme dali túto chybu do poriadku a diely vymenili za správne. Takto to aspoň bežne u nás funguje pokiaľ nás zákazník s takýmto problémom kontaktuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar ponukany na shope nedostupny
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kúpil som autobatériu, ktorá bola zabalená v kartóne od vložiek?

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, je to možné pretože kartóny v ktorých posielame tovar berieme aj s drogérie (sú to naši susedia ) ale je to taký problém v čom to prišlo zabalené že sme dostali 20% hodnotenie? :) Batéria je nefunkčná ?

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Zmenili tovar za drahší co som zistil až pri preberaní pritom som si objednal lacnejší a na stránke bol označený ako dostupný

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, o zmene tovaru za iný ste musel byť telefonicky alebo e-mailom informovaný, a musel ste súhlasiť s cenou inak by sme si nedovolili Vám to poslať. Pokiaľ by bol Vami objednaný lacnejší diel dostupný tak Vám ho zašleme , nemáme dôvod to riešiť pokiaľ všetko s objednávkou súhlasí, no žiaľ v tomto prípade bol natiahnutý pravdepodobne chybný stav od nášho dodávateľa.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Obchod bol v poriadku,problem bol z dorucovatelskou spolocnostou ,napriek tomu ze som volal kurierovi az na 4 pracovny den mi tovar dorucoval,volal som mu ze odchadzam na obed nebol ochotny mi balik dorucit a bolo mu uplne jedno ze potom uz tovar nepreberiem,aj ked sa uz nachadzal v mojopm meste nebol ochotny zmenit trasu ktoru si dopredu naplanoval,objednane 22.12 dorucovane az 29.12,predtym mi prisiel mail ze tovar bude doruceny 27.12.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    boli my poslané dva odlišné kusy/brzdové bubny/.Nebol som spokojný,zavolal som do firmy,ale nepochodil som.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • máte na stránke tovar akože skladom , ktorý v skutočnosti nemáte a rátate s tým že človek zaplatí aj o 100% viac ako si pôvodne objednal to hraničí s podvodom s týmto som sa ešte nestretol už nikdy viac.

    Tento obchod neodporúčam nikomu a za žiadnych okolností , výhovorky a trápne dôvody sám som pracoval v obchode 22 rokov , ale to čo Váš pracovník dokáže naklamať do telefónu som ešte nezažil ďakujem za skúsenosť.

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, áno je možné , že sa takáto vec stala no však určite to nieje úmysel z našej strany. Ide o to, že dáta do eshopu kde je cca 1. 200 000 ks položiek sa ťahajú a párujú od cca 15 dodávateľov. Tieto stavy sa aktualizujú každú noc. Pokiaľ však bude 14 dodávateľov zasielať stav 0 a jeden dodávateľ stav 1 a viac kusov tak nám to tak automaticky na eshope bude zobrazovať. Ten jeden dodávateľ môže mat neaktuálnu inventúru tým pádom zasiela nesprávny počet. Je to zložitý systém , ktorý tu nejdem detailne rozpisovať. Žiadneho zákazníka nenútime aby si v takomto prípade objednal o 100% drahší diel, hľadáme vždy najlacnejšiu možnú alternatívu. Samozrejme je už na zákazníkovi či s alternatívou súhlasí. P.s. objednal ste si brzdový kotúč na vaše auto za 0,50€ a to je už na prvý pohľad jasné že to je asi nejaká chyba. Jednoducho nám systém pridelil k produktu zlú cenu a to nezistíme pri toľkých položkách že sa to stalo až keď si to náhodou nejaký zákazník neobjedná.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslal mi tovar, ktorý v mojom aute nefungoval a nebol určený pre moje auto napriek uistenie, že je určený pre moje auto, žhaviace sviečky

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, dal ste nám informáciu o tom, že Vám objednaný diel nepasuje, pokiaľ mám informáciu tak nie. Pokiaľ nastane takýto problém tak sa ho vždy snažíme vyriešiť k zákazníkovej spokojnosti, pokiaľ však o probléme nevieme tak ho nevieme ani riešiť. Chyby sa občas stávajú, niekedy sa môžme pomýliť my, ale aj katalógy.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • po vyplneni dotazniku na kontakt a opetovneho kontaktu od predajcu sa mi v dany cas neozvaly :(
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar nedodali z dôvodu, že na svojej stránke uviedli zlú cenu, pričom predtým objednávku potvrdili a odmietli tovar zaslať.

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Pane už som Vám to vysvetlil mailom, to potvrdenie čo Vám prišlo je potvrdenie o tom ,že sme objednávku obdržali , v tom potvrdení je jasne napísané,že "Vaša objednávka bola prijatá, o jej spracovaní Vás budeme informovať nasledujúcim mailom" , myslím , že je to dosť jasné a za 11 rokov našej existencie ste prvý čo tomu nejak nerozumie. Áno priznávam mali sme nesprávne zobrazenú cenu, čo sme okamžite po zistení chyby napravili, a aj by sme Vás o tom informovali, keby ste nám zodvihol telefón.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Prehlad
    • Komunikacia a doprava

    Priemerne

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Stierače deklarované na stránkach obchodu pre moje auto mi nepasovali - nesprávne vyrobené rdukcie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • cena
    • nový alternátor -zlé ložiská !!!nepríjemný kovový hukot,niečo nenormálne-nutnosř vymenit ložiská

    tomuto obchodu sa nabudúce určite vyhnem !

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, nemáme žiadnu vedomosť o tom , že by ste nám hlásil nejakú reklamáciu. Keďže o tom nevieme nemáme to ako riešiť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľmi prijateľné ceny. Rýchlosť dodania dielov.
    • V ten deň keď som tovar objednal, sa nedalo do obchodu dotelefonovať. Skúšal som to viac krát a na všetky telefónne čísla. Keďže som potreboval ešte doobjednať niekoľko vecí. Bolo to v deň keď bolo Jaroslava. Chýba niektorý tovar, napríklad nemrznuca zmes do chladiča. Ktorú som potreboval.

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Ťažko na toto reagovať ale na to že bolo v ten ďeň Jaroslava musím. Ak ste narážal na to že sme v práci nebodaj oslavovali tak vám môžem len napísať že v našom zhone som ani netušil že mám meniny a ani toto neriešim a v živote by som si nedovolil piť alkohol počas prac. doby. Takže táto vaša reakcia ma skôr pobavila ako zarmútila.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Objednal som si sadu predný spojler došla mi jedna strana, to isté s brzdovim lankom došla mi jedna strana mohli má na to upozorniť.N zadné tlmiče má upozornili hlavne že tam nebol počet kusov ale nafotené sú dva superzavadzajúce nie.Takže asi toľko miesto jedného lanka som mohol mať dva kusi za tú cenu.A ešte balík prišiel rožthani jak sv.Mám ho odfotený Dík za také služby nikdi viac.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • ine ceny v skutocnosti ake su uvedene v eshope

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, áno, uvedomujeme si že vo vašom prípade táto situácia nastala a mrzí nás to. Pracujeme na tom aby sa ceny a dostupnosť aktualizovali pravidelne online každú noc, v priebehu mesiaca máj to už bude hádam doriešené.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ak si kupim napr. Motorovy olej v obchode ma bud anglicky popic alebo slovensky. No autodielyds.sk mi mal polske etikety . nieje to zrovna dôverihodne. Ale maju fakt super ceny .

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň, na každom oleji je vždy popis v rôznych jazykoch a teda aj v poľskom jazyku ale určite aj v slovenskom,ruskom,anglickom,fínskom atd., stačí len odlepiť etiketu na zadnej stane oleja a určite tam nájdete aj slovenský návod.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    No okrem toho ze som si objednal 3 druhy kluciek,prisla jedna ok a dve rovnake,a tu co som potreboval najviac tak ta neprisla

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Poslali mi uplne nieco ine ako som chcel a to dokonca ani nemali na ich strankach

    Reakcia obchodu DS MOTO

    Dobrý deň.

    Nerozumieme vašej recenzii, nevieme o tom že by bol nejaký problém s vašou objednávkou a ani ste nám nič nehlásil že by ste mal nejaký problém, pretože ak by sa predsa len nejaký problém vyskytol určite by sme sa ho snažili vyriešit, pretože spokojnost zákaznika je u nás prvoradá.