Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar som zatial nedostal, z dovodu, ze nie je na sklade. Pritom v ponuke vypadal, ze je na sklade.

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Produkt /drobné príslušenstvo pre akčnú kameru/, ktorý ste si objednali nebol v čase vašej objednávky skladom a bolo pri ňom uvedené "Predobjednávka". Tento tovar je dlhodob nedostupný, o čom sme vás informovali emailom. Neevidujeme od vás inú komunikáciu k tejto veci, takže nás mrzí, že ste nám udelili negatívne hodnotenie.

    Každopádne, objednávku máte naďalej aktívnu a v prípade, že sa tovar naskladní, budeme vás o tom informovať.

    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne info o tovare , tovar nemám a chcete hodnotenie… čoho keď ste mi ešte nedodali za týždeň…

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň Braňo,

    mrzí nás vaše negatívne hodnotenie a ospravedlňujeme sa za komplikácie, no vo vašej objednávke ste si objednali na dobierku predlžovaciu tyč a ochrannú krytku na kameru. Jeden z produktov bol na "Predobjednávku", o čom ste boli upovedomený informáciou priamo pri produkte aj v nákupnom košíku pri vytváraní objednávky. V tomto prípade nepoznáme termín dodania produktu, takže aj keby sme chceli, tovar nevieme dodať.

    Informáciu o dostupnosti tovaru si tiež môžete u nás preveriť telefonicky, emailom či cez chat na stránke.

    Čo sa týka samotnej výzvy na hodnotenie, tú posiela portál Heureka.sk po niekoľkých dňoch od objednávky na základe toho, že ste si túto voľbu zaškrtli pri vytváraní objednávky nezávisle od toho, či objednávka bola vybavená alebo nie.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    keby som vedel ze to bude trvat uz tyzden co mi tovar neprisiel ani to neobjednavam nikdy viac tychto amaterov

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Objednali ste si u nás káblik a pristávaciu podložku v hodnote 23 EUR. Pri kábli bola uvedená dostupnosť "Na objednávku (informujte sa o dostupnosti), o čom ste boli obratom informovaný aj emailom. V tom prípade je tovar dodaný po jeho naskladnení, čo môže byť týždeň aj mesiac - naskladnenie závisí od dostupnosti u dodávateľa / výrobcu. Ak potrebujete tovar súrne, odporúčame objednávať položky, ktoré máme na sklade.

    Prajeme všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - tovar objednaný, objednávka potvrdený ale stále NEDODANé
    - predajca nekomunikuje, neviem teda ani čo sa deje, prečo ešte tovar nie je dodaný, kde to uviazlo a aký je vlastne stav

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vaše hodnotenie. Pozreli sme sa na vašu objednávku a objednali ste si produkt, ktorý nebol na sklade a pri dostupnosti svietil nasledovný údaj "Na ceste (dostupnosť upresníme)".

    Pri tomto stave zákazníkom odosielame email v nasledovnom znení:

    "Mrzí nás to, ale produkt, ktorý ste si u nás objednali, nemáme ihneď k odberu na našom sklade, takže je potrebné počkať na jeho naskladnenie. Termín dostupnosti je zvyčajne uvedený priamo na stránke produktu pri možnosti "Dostupnosť". V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom dostupnosti nás kontaktujte emailom alebo telefonicky na čísle +421 948 180 131 v pracovných dňoch v čase od 9:30 - 15:30. Uisťujeme vás, že robíme všetko preto, aby sme vám vašu objednávku vybavili a odoslali čo najrýchlejšie."

    Tento email bol, samozrejme, odoslaný aj vám. Z nášho pohľadu sme vás informovali dostatočne - na stránke produktu aj emailom po vytvorení objednávky. Aktuálne bližší termín dodania vami objednaného produktu nevieme odhadnúť.

    Čo sa týka stavu objednávky, ten si viete skontrolovať kedykoľvek vo vašom účte, prípadne cez odkaz sledovanie objednávky na našej stránke, kde nájdete tiež informáciu o stave dostupnosti produktu.

    Prajeme všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostatocna komunikacia

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň Jana,

    mrzí nás Vaše hodnotenie. Ešte 6. 12. ste si u nás objednali produkt Ryze Tello, avšak pri objednávke vám neprešla platba kartou. Následne sme vás kontaktovali s informáciou, ako môžete platbu zopakovať. Nakoľko ste platbu nezopakovali a ani ste sa nám neozvali späť, objednávku sme vám po šiestich dňoch zrušili.

    Na našej stránke máme uvedené telefónne číslo, email, sociálne siete atď. Je len otázkou niekoľkých minút sa s nami spojiť a prípadne objednávku upraviť.

    Napriek tomuto hodnoteniu vám prajeme pekný deň a veríme, že u nás ešte v budúcnosti niečo nakúpite.

    • Tovar mi doposiaľ neprišiel

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za vaše hodnotenie, aj keď je negatívne. Objednávali ste si u nás vrtule na Mavic 2, ktoré, žiaľ, boli dlhšiu dobu nedostupné zo strany DJI. Budeme ich ale naskladnovať už v týchto dňoch a radi vám ich pošleme hneď, ako budú k dispozícii v našom sklade :)

    Mrzí nás mierne oneskorenie dodávky a veríme, že nám ešte v budúcnosti dáte šancu.

    Pekný deň prajeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dlhe cakanie
    • tovar od pochybneho cinskeho dodavatela
    • taktiez cena predrazena

    ak by som vedel ze budem tak dlho cakat tak si to objednam priamo z cinskej stranky a omnoho lacnejsie.

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za vaše hodnotenie, aj keď je, žiaľ, negatívne. 7. 9. 2020 o 19:59 ste si u nás objednali produkt Predlžovací kábel k ovládaču pre tablety (Micro USB) v hodnote 8 €. Objednávku sme vám expedovali 8. 9. 2020 a podľa sledovania zásielky ste si ju prevzali 9. 9. 2020. Žiaľ, rýchlejšie doručenie zásielky na Slovensku aktuálne možné nie je. To by sme asi museli produkty posielať dronom :)

    Čo sa týka kvality produktu, v ponuke držíme produkty od overených výrobcov. Z nášho pohľadu kábel je plne spôsobilý na používanie. Každopádne, každý zákazník má právo do 14 dní odstúpiť od zmluvy a tovar, ktorý mu nevyhovuje môže vrátiť späť do obchodu.

    Z vašej strany takúto komunikáciu ale neevidujeme, takže sme nemohli vedieť, že ste sa daným produktom nespokojný. Žiaľ, nie je v našich silách pri počte objednávok, ktoré denne vybavujeme telefonický kontaktovať každého zákazníka. Na webe ale máme telefónne číslo, máme sociálne siete, emaily a podobne, takže je možné nás bez problémov kontaktovať.

    V prípade, že sa rozhodnete pre vrátenie produktu, pokojne nás kontaktujte na adrese [email protected] a radi to vyriešime k vašej spokojnosti.

    Pekný deň prajeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol označený ako “ skladom” a dodnes nedorazil. Žiadna komunikácia obchodu.

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň prajeme,

    mrzí nás vaše negatívne hodnotenie, avšak objednali ste si produkt GoPro Rollcage, ktorý je dlhodobo nedostupný zo strany GoPro. Ako dostupnosť pri danom produkte je uvedené: "Predobjednávka", takže v tomto prípade tam nebol z našej strany uvedený žiadny termín, o čom ste obratom dostali aj informáciu na váš email, ktorý bol uvedený v objednávke a jeho znenie je nasledovné:

    "Mrzí nás to, ale produkt, ktorý ste si u nás objednali, nemáme ihneď k odberu na našom sklade, takže je potrebné počkať na jeho naskladnenie. Termín dostupnosti je zvyčajne uvedený priamo na stránke produktu pri možnosti "Dostupnosť". V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom dostupnosti nás kontaktujte emailom alebo telefonicky na čísle +421 948 180 131 v pracovných dňoch v čase od 9:30 - 15:30."

    Myslíme si, že z našej strany vám bola informácia o dostupnosti poskytnutá dostatočne a zrozumiteľne. V prípade otázok ste nás mohli pokojne kontaktovať ohľadom dostupnosti. Žiaľ, ak je daný tovar nedostupný priamo od výrobcu, nevieme s tým urobiť nič.

    Pekný deň prajeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    takmer nic nemaju skladom, aj ked to na stranke deklaruju...

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň prajeme,

    mrzí nás vaše hodnotenie, avšak objednali ste si u nás spolu 3 rôzne produkty, z čoho dva sme mali na sklade a čakáme na naskladnenie tretieho, ktorý aktuálne nebol dlhšie dostupný. Vaše tvrdenie, že nič nemáme skladom sa teda nezlučuje s realitou.

    Po dohode s vami ste sa rozhodli, že počkáte na naskladnenie posledného produktu a pošleme vám to všetko spolu, pričom sme vás informovali, že dodanie môže trvať dlhšie. Celkom teda teraz nerozumieme vášmu hodnoteniu, keďže ste boli oboznámený so situáciou.

    Samozrejme, rešpekutujeme vaše hodnotenie.

    Pekný deň.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Nemôžem hodnotiť pretože mi tovar nebol doručený.

    Reakcia obchodu DroneRepublic.sk

    Dobrý deň prajeme,

    mrzí nás vaše hodnotenie aj vaša skúsenosť s naším obchodom. Dovoľte nám trochu objasniť situáciu. Objednali ste si u nás tovar počas toho, ako sme čerpali dovolenku. Hneď po našom návrate (3 pracovné dni od objednávky) sme vás informovali emailom, že uvedený produkt nie je momentálne skladom a pýtali sme, či si prajete počkať na jeho naskladnenie alebo si prajete objednávku zrušiť. Nakoľko sme od vás do dnešného dňa nedostali odpoveď, objednávku sme ponechali aktívnu a naďalej preverujeme dostupnosť uvedeného produktu, ktorý sa vám pokusíme zabezpečiť čo najskôr.

    Ako môžete vidieť aj pri iných recenziách, rýchlosť dodania je pre nás kľúčová a vo väčšine prípadov dodávame tovar do 1 - 2 dní od objednávky. V niektorých prípadoch sa, pochopiteľne, môže stať, že tovar aktuálne nemáme dostupný na našom sklade (najmä pri špecifickom produkte, ktorý ste si objednali aj vy). Vtedy ale vždy zákazníkov informujeme o dodacej lehote.

    Žiaľ, nie je v našich možnostiach mať na sklade všetok tovar, ktorý máme zalistovaný na stránke. Veríme však, že aj napriek tejto skúsenosti sa na nás ešte v budúcnosti obrátite.

    Pekný deň prajeme.