Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
shopping experience was nice and easy, but delivery is terrible. It is heavily delayed, delivery service is putting wrong statuses, every day they are short with time and not delivering ... Terrible and not reliable
-
Neodporúča obchod
- Vhodnosť objedneného matracu si môžete len tipnúť
Tvrdosť matracov v tomto eshope je pri niektorých druhoch na stupnici 1-10 , pri iných 1-5 . Je veľmi ťažké odhadnúť, ktorý vám bude vyhovovať.
Pri jednom type matracu môže vyhovovať tvrdosť 8, pri inom je to tvrdosť 5.
Objednal som si matrac s 2 stupňami tvrdosti, ale po vyskúšaní som zistil, že obe strany sú veľmi tvrdé.
Pokúšal som sa matrac vymeniť za mäkší model, s čím eshop aj súhlasil, ale za vrátenie matraca chceli účtovať za dopravu sumu 57 € !!! Áno čítate správne, 57 € !!! Žiadna iná možnosť pre nich neexistuje.
NEODPORÚČAM preto nákup v tomto eshope, lebo kupujete mačku vo vreci, ktorej sa už potom nezbavíte.
Sú eshopy, kde je možné matrac po skúšobnej dobe 7-10 dní vymeniť za iný typ. Ja som sa už na vlasntej koži poučil, vy sa môžete tejto chyby vyvarovať.Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň, pán Mário,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, hoci negatívnu. Mrzí nás, že máte dodatočné starosti. Žiaľ na matrace neposkytujeme skúšobné obdobie, pretože použité matrace sú ďalej nepredajné. V našom eshope ponúkame výhradne prvotriedny a nepoužitý tovar tak ako na bežnej predajni.
V eshope je uvedená tuhosť u každého matraca tak, ako ju uvádza výrobca. Nemáme autorizáciu na prevádzanie týchto stupníc medzi výrobcami. Z tohoto dôvodu je pri každom matraci ikonka, ktorá označuje presné informácie o označení tuhosti daným výrobcom vrátane informácií o použitej stupnici. Tieto stupnice netvorí eshop, ale sú to informácie prevzaté od výrobcu. Venujeme sa podrobne tejto téme aj v článku o tuhostiach matracov.
Bežne zákazníkom vymieňame nevhodne vybraný matrac rovnako, ako nie je problém ani samotné vrátenie bežného rozmeru do 14 dní podľa zákona. Vo Vašom prípade sa jedná o takúto vratku do 14 dní a v tom prípade zabezpečuje a hradí dopravu za vrátený matrac zákazník. Nám za výmenu matraca nič neplatíte. Cenu za dopravu uhrádzate dopravcovi, ktorého si sám vyberiete podľa vlastného uváženia.
Poprosíme Vás teda o zaslanie matraca, ktorý máte záujem vrátiť a o vytvorenie novej objednávky, aby sme mohli Vašej žiadosti vyhovieť.
Ďakujeme za ústretovosť, Ivana za tím Dreamlux -
Neodporúča obchod
Dobrý deň rád by som zhodnotil ,ale keďže tovar stále nemám,tak viete čo si o tom myslím.Uvadzate, že tovar bude do 1-2 dní doručený a už prešlo 6 dní.Mrzi má to , že to je takto.Tovar je asi u prepravcu,ale ja z toho nič nemám, ešte dnes počkám a objednám si matrace od inej firmy takže takto
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň, pán Jaroslav,
z nášho skladu sme matrace odoslali tak, ako deklarujeme na svojich stránkach u Vami objednaného produktu a to "odosielame do 1-2 prac. dní". Doručenie je až následný proces. Číslo zásielky ste obdržali pri odoslaní produktu. Svoju zásielku tak môžete kedykoľvek skontrolovať. Podľa uvedeného čísla zásielky a záznamov u dopravcu ste dnes svoju zásielku prevzali. Budeme radi, ak Vám budú matrace dlho a dobre slúžiť!
Pekný víkend za tím Dreamlux praje
Ivana -
Neodporúča obchod
Dodacia doba 2 x taka aka mala byt chybajuce kusy a hrozna kvalita nabytku nikdy viac
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň, pán Vanik,
v potvrdení objednávky uvádzame orientačný deň odoslania, čo je pri dátume aj napísané. Týždenné oneskorenie výroby nás mrzí, vzniklo v dôsledku vyťaženosti výrobcu, keďže posteľ sa vyrábala na mieru. U nábytku je to však stále štandardná doba dodania. Štyri chýbajúce šróbiky Vám v rámci reklamácie výrobca ihneď odoslal, takže posteľ Vám určite bude dlho slúžiť. Zatiaľ sme na ňu žiadne reklamácie nemali. Ocenili by sme objektívnejšiu recenziu. V každom prípade ďakujeme za nákup.
Prajeme pekný deň,
I.F. za tím Dreamlux -
Neodporúča obchod
Dna 27.jula som objednal a zaplatil 278,80 vratane dopravy a zlavy 10eu platobnou kartou za tovar lacny tastickovy madrac rormeru 110x200 ktory mal byt dodany do 10 pracovnych dni. Dnes je 20.augusta tovar do dnesneho dna nebol dodany a dojde mi tento dotaznik ako som bol spokojny. Uz to riesim s pravnikmi v zastupeni klubu ochrany spotrebitela v Bratislave a pisomne ziadame vysvetlenie kde sa stala chyba a ake kompenzacie za pozdne alebo doteraz ziadne dodanie tovaru navrhne dany e shop. Nedoporucujem dalsim zakaznikom na zaklade mojej skusenosti vyuzivat sluzby daneho internetoveho obchodu. Cakam na reakciu priamo mne ako aj pravnemu zastupeniu formou klubu ochrany spotrebitela Bratislava Petrzalka.
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň, pán Bacigal,
Vašu objednávku stále evidujeme a vybavujeme. Matrac je objednaný u výrobcu. Žiaľ kvôli dovolenkám u výrobcov sa bežne počas leta predlžujú termíny výroby. Obzvlášť to platí v prípade atypických rozmerov objednaných na mieru, ako je ten Váš. V každom potvrdení objednávky je orientačná doba do odoslania a upozornenie, že daný termín sa môže posunúť. Záleží totiž od kapacity výrobcu. Kedykoľvek je však možné sa u nás informovať, aký je stav objednávky, alebo objednávku zrušiť a to z akéhokoľvek dôvodu, pokiaľ nebol atypický rozmer matraca ešte vyrobený.
Doteraz sme sa s každým zákazníkom dohodli aj bez sprostredkovateľa a sťažností cez tretie strany. Žiadny klub ochrany spotrebiteľa nás zatiaľ nekontaktoval, tak ako ani vy ste sa doteraz neozvali so svojou sťažnosťou priamo na našu dresu.
Matrac by mal byť podľa informácií od výrobcu vyrobený tento týždeň. Ihneď, ako to bude možné, Vám ho odošleme.
S pozdravom, tým Dreamlux -
Neodporúča obchod
- pomalé vybavenie objednávky
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
Ale Vámi objednaný produkt nebyl skladem a musel se zadat do výroby, tudíž je i delší doba dodání.
Dobu dodání inzerujeme u každého produktu.
Bohužel do termínu se dále započítali i dny kdy byla odstávka výroby kvůli vánočním a novoročním svátkům a tak byl termín ještě o to prodloužen. O daném prodloužení termínů kvůli svátkům bylo na našem webu i upozornění.
S úctou
tým Dreamlux -
Neodporúča obchod
pred 33 dnami som si objednal tovar. dostal som čast objednavky a zvišok neviem či mám ešte čakat alebo čo sa bude diať.
nikto nekomunikuje a nijako ma neinformuje o stave priebehu.
na stranke pisu ze zvicajne expeduju do 15 dni ja uz cakam 33 a netusim stav.Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost a negativní reakce, vážíme si každého zákazníka a snažíme se každou objednávku vyřídit co nejlépe a nejrychleji.
Vaše objednávka byla vytvořena před vánočními svátky, kdy je pak odstávka výroby a tudíž nebylo možné dodržet běžný termín.
Na našem webu bylo i dané upozornění ohledně posunutí termínů.
Děkujeme za pochopení
tým Dreamlux -
Neodporúča obchod
- Široký sortiment
- Široký sortiment, dobré ceny
u tovaru https://www.dreamlux.sk/fenix-relax-lamelovy-rost-s-polohovanim-hlavy-80-x-200-cm je dodacia lehota 15 dní, tovar ešte po 20 dňoch nedošiel.
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň, pán Antonius,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť a negatívna reakcia, nakoľko si vážime každého zákazníka a snažíme sa vybaviť každú objednávku čo najlepšie a najrýchlejšie.
Vašu objednávku sme dostali 22.01.2020, rošt bol k Vám odoslaný 12.02. 2020, t.j. na 15. pracovný deň podľa stanovenej lehoty pri tomto produkte. Výrobu produktov nevieme urýchliť, sú to produkty na objednávku. Stáva sa, že niekedy výroba kvôli množstvu objednávok mešká, avšak v tomto prípade boli splnené dohodnuté obchodné podmienky. Produkt má avizovanú expedíciu 15-20 pracovných dní (nie kalendárnych), ktoré boli dodržané.
Prajeme všetko dobré!
Tím DreamLux -
Neodporúča obchod
- Nedodržanie termínu
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň,
Vami zakúpený produkt v našom eshope bol tovar zadaný do výroby s expedičnou dobou 10 pracovných dní, ktoré nebolo možné dodržať vzhľadom na Vianočné sviatky a odstávku výroby od 24.12.19 do 6.1.2020. Za uvedený posun dodacieho termínu sa Vám ospravedlňujeme.
S úctou
Jana Paráková
za tím DreamLux.sk -
Neodporúča obchod
- neakceptuje vsetky platobne karty
-
Neodporúča obchod
Kúpil som matrac Dreamlux WANDA HR 18 cm 2ks, poslali matrace s 16cm výškou a snažia sa ma presvedčiť že neviem zmerať výšku matraca. Pre ostatných záujemcov odporúčam investovať radšej do značky ktorá vie garantovať aj kvalitu. Možno že český meter meria inak ako slovenský.
Reakcia obchodu Dreamlux
Dobrý deň, pán Július,
Vašu prvú reklamáciu sme riešili bez problému výmenou oboch matracov bez dokladania fotografií. Zaslali sme Vám ďalšie matrace.
Žiaľ pri opätovnom prebraní a po posúdení Vami zaslaných fotiek v tomto prípade vysvitlo, že matrac ste zaťažili stolom a preto ste nemohli zmerať výšku správne. Matrac ako taký musí byť schopný prispôsobiť sa váhe, nie je z dreva, ale zo studenej peny, a je navyše profilovaný, nemá teda rovnakú výšku v každom bode. Náš český dodávateľ Vám preto reklamáciu zamietol. Doprava matracov prepravnou spoločnosťou nie je najlacnejšia. Nie je teda v nikoho záujme oberať Vás o čas. Navrhli sme Vám aj riešenie situácie, na ktoré ste zatiaľ nezareagovali. V prípade nespokojnosti so zaslaným tovarom ho samozrejme môžete vrátiť do štrnástich dní od jeho prevzatia, a to aj bez udania dôvodu.
Ďakujeme za pochopenie. Tým DreamLux