Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.
Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
- Cena
- Ponuka
- Dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Profesionálny prístup personálu , ochotne poradí. Odporúčam .
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Profesionálny prístup , poradenstvo
-
Odporúča obchod
- Rýchle dodanie a bezpečne zabalený tovar
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Velmi rychle dorucenie,tovar starostlivo zabaleny.
-
Odporúča obchod
- Tovar mi vždy prišiel dobrom stave a nepoškodení
-
Odporúča obchod
Veľká spokojnosť,rýchle dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Ok
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Super rýchle dodanie, maximálna spokojnosť.
-
Odporúča obchod
- výborná komunikácia, rýchlosť , široký sortiment
-
Odporúča obchod
- ...rýchlosť dodania tovaru...
-
Odporúča obchod
So zásielkou som bola maximálne spokojná.Tovar mi došiel bez poškodenia .
-
Odporúča obchod
- Rýchlosť dodania ,pestrý výber.
-
Odporúča obchod
Spokojnost,rychle dodanie,tovar v poriadku...odporucam...
-
Odporúča obchod
- široký výber
- dobré ceny
- ochota poradiť
- rýchle vybavenie
S obchodom so veľmi spokojný po všetkých stránkach. Ďakujem
-
Neodporúča obchod
Uz tyzden cakam na objednany tovar
Reakcia obchodu Dimidi.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s objednávkou. Záleží nám na spokojnosti každého zákazníka a snažíme sa preto robiť maximum. Máte od nás aj email, viackrát sme sa Vám dokonca pokúšali dovolať a vysvetliť situáciu, ktorá u nás nastala. Vami objednaný produkt bol poškodený a teda nebolo ho možné dodať do 24 hodín ako to vždy býva. Ešte raz sa chceme ospravedlniť za vzniknutú situáciu a veríme, že nám ešte dáte šancu pri ďalšom nákupe.
Prajeme pekný deň.
S pozdravom,
Klaudia zo zákazníckeho servisu Dimidi.sk -
Neodporúča obchod
- Extremne dlha čakacia doba
Reakcia obchodu Dimidi.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s objednávkou. Záleží nám na spokojnosti každého zákazníka a snažíme sa preto robiť maximum. Máte od nás aj email, viackrát sme sa Vám dokonca pokúšali dovolať a vysvetliť situáciu. Produkt, ktorý ste si objednali sa bohužiaľ vypredal a aktuálne sa nedá nikde na Slovensku zohnať. Všetok tovar máme na sklade, ale bohužiaľ raz za rok sa stane aj takáto situácia, ktorá je aj pre nás veľmi nepríjemná.
Ešte raz sa chceme ospravedlniť za vzniknutú situáciu a veríme, že nám ešte dáte šancu pri ďalšom nákupe.
Prajeme pekný deň.
S pozdravom,
Klaudia zo zákazníckeho servisu Dimidi.sk -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Rýchle dorucenie
-
Odporúča obchod
Objednala som produkty prvý raz, som s nimi veľmi spokojná,
-
Odporúča obchod
Velká spokojnosť. Objednával som od nich už vela krát a ešte v budúcnosti určite objednám.