Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Strasne jednanie zakaz.servisu s klientom, nikdy viac v tomto obchode nic nekupim!!

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za komentár!
    Je nám ľúto, že Vám náš produkt nevyhovoval. Žiaľ, na základe e-mailovej komunikácie nie vždy vieme skontrolovať, či ste dostali poškodený tovar alebo či sa vám nepodarilo pripojiť zariadenie. Ponúkli sme výmenu za nový, ale bohužiaľ aj tento nefungoval, preto sme s radosťou akceptovali vrátenie. V súkromnej komunikácii s nami nám pošlite číslo účtu aby sme mohli čím skôr vrátiť peniaze.
    S priateľským pozdravom,
    Tím Di-volio

  • Neodporúča obchod

    40 %

    špatné informace o výrobku na webových stránkách

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za tento komentar.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Prosíme kontaktujte nás - telefonicky alebo emailom - radi pomôžeme. Prosíme pamätajte, že do 30 dní od nákupu máte nárok na vrátenie.
    S priateľským pozdravom,
    Tím Di-volio

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Obchod s prijatelnymi a cenovo dostupnymi produktami (predpokladam, ze z PL).
    • Rychla dodacia lehota, ktora ale neplati v pripade reklamacie produktu.
    • Reklamacia stolovej dosky zo setu 8 dielnej zahradnej zostavy ma stala vsetky moke nervy, chut riesit problem, dohodnut sa ako aj naladu.
    • Doska prisla poskodena, kovova konstrukcia prehnuta, ratan polamany, karton roztrhnuty (zla manipulacia pri nakladani balika s jasterkou bud v sklade, pri baleni alebo pocas prepravy).
    • Bezne kurier, ktory prebera reklamovany produkt/tovar od spotrebitela, dovezie aj nahradny-novy, neposkodeny kus. Pri tomto eshpe to vraj nejde. Chapem, ludia sme vseliaki, predajca mi neveril, ze poskodeny kus vratim pri dovoze noveho, ved naco by mi bol chybny kus? Jasne, ze by som vratila.
    • Novy kus mi bol zaslany az po 11 dnoch od odoslania chybneho komponentu, co znamena, ze som 11 dni nemohla set vyuzivat.
    • V komunikacii (cca 20 vzajomne vymenenych mailov s predajcom) boli neustale vyhovarania a ospravedlnovania sa. Predpokladam, ze chcel predlzit dodaciu lehotu noveho komponentu. Pan na useku podpory bol mily, ale taka "slubotechna".
    • Novy tovar mi dosiel 2 dni po mojom dakovnom maile, prostrednictvom ktoreho som podpore predaja podakovala za "ich ochotu pri rieseni reklamacie" a taktne som vysvetlila, ze ja na di-volio uz nemam nervy ani chut to s nimi riesit, a ze to v mojom mene budu riesit ini kompetentni.

    NIE, NEODPORUČAM, ak nechcete prist o zdrave nervy v pripade reklamacie.

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa za oneskorené dodanie, ktoré bolo spôsobené nie našou vinou. Naši zamestnanci boli plne k dispozícii pri riešení situácie prostredníctvom e-mailovej a telefonickej komunikácie a tiež medzi vami a kuriérskou službou.
    Okrem toho nesúhlasíme ani s vyjadrením pre pracovníka „sľubotechna“, keďže náš zákaznícky servis Vám bol vždy plne k dispozícii a informácie boli získané od tretej strany a neboli priamo závislé od nás.
    Ďakujeme a prajeme príjemný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nic som si odtial neobjednal a chodi mi spam

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň
    Ďakujeme za Vašu správu.
    Naše technické oddelenie preverilo danú situáciu a odpoveď Vám bola odoslaná na Vašu emailovú adresu.
    Ďakujeme a prajeme Vám prijemný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdy jsem si nic od nich neobjednal a pošlou mi dotazník. Co to má být?

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň
    Ďakujeme za Vašu správu.
    Naše technické oddelenie preverilo danú situáciu a odpoveď Vám bola odoslaná na Vašu emailovú adresu.
    Ďakujeme a prajeme Vám prijemný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdy jsem nic neobjednal . Hnus

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň
    Ďakujeme za Vašu správu.
    Naše technické oddelenie preverilo danú situáciu a odpoveď Vám bola odoslaná na Vašu emailovú adresu.
    Ďakujeme a prajeme Vám prijemný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Vybavenie reklamácie je dosť pomalé lebo dostali sme poškodený tovar,a chýbali aj súčiastky!

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za tento komentár.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Prosíme kontaktujte nás - telefonicky alebo emailom - radi pomôžeme.
    S priateľským pozdravom,
    Tím Di-volio

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Budem musieť reklamovať kreslo, pretoze mi prišli 2x ľavý bok a chýba tam pravý bok a nedá sa tým pádom poskladať.

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za tento komentár.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Prosíme kontaktujte nás - telefonicky alebo emailom - radi pomôžeme.
    S priateľským pozdravom,
    Tím Di-volio

  • Neodporúča obchod

    Čakám uz 7dni a tovar stále nedorazil

    Reakcia obchodu di-volio.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za tento komentár.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Prosíme kontaktujte nás - telefonicky alebo emailom - radi pomôžeme.
    S priateľským pozdravom,
    Tím Di-volio