Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- neviem
- Na webe majú tovar, ktorý nemajú k dispozícii a potom mi ponúkli horší produkt približne v rovnakej cene
Reakcia obchodu dell-shop.sk
Dobrý deň, pri každom modely máme uvedenú dostupnosť. Portfólio produktov preberáme priamo z distribúcie dell, a neovlyvníme, že má v ponuke aj modely, ktoré už nie je možné objednať. Pokiaľ je dostupnosť objednaného produktu "mailom" je potrebné overiť jeho dostupnosť. Ak produkt už nie je možné objednať, snažíme sa ponúknuť adekvátnu náhradu, ale nie vždy je to možné.
-
Neodporúča obchod
- kominikacia so zakaznikom, dorucenie poskodeneho tovaru, neochota zo strany zamestancov riesit vzniknutu situaciu, zbytocne natahovanie sa, nulove sluzby zakaznikom
bol mi doruceny poskodeny pocitac,
neochota zo strany zamestancov promptne riesit vzniknutu situaciu, slaba komunikacia obchoduReakcia obchodu dell-shop.sk
Dobry den, mrzi ma vasa skusenost, bohuzial promtne riesit poskodenu zasielku vieme az ked ju tu mame. Zasielku ste ktoru ste zaslali v ten isty den vam technik vytvaral recovery podla vasich poziadaviek a notebook odosielal k vam.
Bohuzial promtnejsie to uz nejde. Verim ,ze zasielka dorazi v poriadku a vasa zla skusenost za zmeni.