Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Ďakujem za vyriešenie mojej objednávky. Tovar mi bol dodaný v poriadku a za cenu z objednávky. Ďakujem.

    • Recenziu nie je možné zmazať

  • : Dobrý deň,
    dovoľte nám prosím ospravedlniť sa za všetky komplikácie s Vašou objednávkou.
    Zrejme došlo k nedorozumeniu v komunikácií, tovar ste mali možnosť si vyzdvihnúť v predstihu na predajni za rovnakú cenu, ako ste mali vo Vašej objednávke. Je to bežný postup, aby sme našim zákaníkom zabezpečili doručenie tovaru do vianoc, keďže štandartne cez kuriérsku službu to nebolo možné.
    Ku každej spätnej väzbe pristupujeme zodpovedne a môžeme Vás ubezpečiť, že nebol žiadny zámer Vašu objednávku umelo navyšovať. Mrzí nás vzniknutá situácia a do budúcna premyslíme kroky na zlepšenie.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a ďakujeme za Vaše hodnotenie.
    S pozdravom,
    Vás SM tím

  • Dna 20.11.2017 som objednavala tovar v hodnote viac ako 80 E, tovar mi nebol ani po desiatich dnoch doruceny, ale prisla poziadavka na hodnotenie tovaru, co povazujem za vysmech. na moju recenziu obchod reagoval ospravedlnenim a uracili sa aj telefonovat a informovat ma , ze nemali vsetky pozadovane polozky, ale ze urcite budu 14.12., aby som objednavku nerusila. Dnes mi bolo povedane, ze tovar nebude-az medzi sviatkami, hoci som to chcela ako vianocny darcek. Vraj ak to chcem skor, mozem si to kupit v predajni v Trnave- za rovnaku cenu, ako som objednavala. Tovar vsak maju za dvojnasobnu cenu, uz nie je v akcii!!!!! Je to umysel? Casto objednavam cez internet, ale s takymto pristupom som sa este nestretla! A to sa obchod hrdi cenami, neviem, ako ich ziskal, ale je to absolutne neseriozne jednanie. Co mi pomoze ospravedlnenie, ak si mam tovar ako dochodkyna kupit za dvojnasobnu cenu, ved mohli poslat to, co mali na sklade.V ziadnom pripade obchod nikomu nedoporucujem!!!!!