Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Dobrý deň, už nikdy si neobjednalm tovar,ktorý nevidím, pretože neviem v akom stave príde a myslím si,že keď už za niečo zaplatím 100 eur tak by to malo prísť v poriadku,neviem,či kompetentný človek, ktorý báli produkt do krabice,to aj skontroluje,a či keď zistí,že nie je úplne v poriadku tak ho predsa neodošle.Objednala som si lampáš, ktorý chcem dat do bytu, nie do záhrady a spodná časť je preliačená,takže keď ho chcem postaviť tak vidím šikmú vežu v Pice.Dovolat sa na zákaznícku linku nie je možné, táže 8 min voláte,a stále vám niekto opakuje ako mate byť trpezlivý,a počkať na spojenie s prvým možným voľným operátorom,takže s nikým,a keď mám veľkú krabicu vliect naspäť na postu a zaplatiť 15 eur aby som Vám produkt vrátila tak si to úplne rozmyslím a vykašlem sa na to.Velmi ma to odradilo,nahnevalo a mrzí ma to,ale určite si už nič neobjednal,s pozdravom Szolcsanová
Reakcia obchodu DEKORIA
Dobrý den,
Mrzí nás, keď nie sú naplnené očakávania našich klientov. Ich spokojnosť je pre nás vždy na prvom mieste a tak isto aj komunikácia s nimi počas celého procesu objednávky
Je mi ľúto, že sme správu nedostali e-mailom, ale negatívne hodnotenie bolo poskytnuté okamžite.
Ak objednávka došla poškodená, bolo potrebné hneď vypísať reklamáciu u kuriéra. Muselo dôjsť k poškodeniu, počas prepravy k Vám.
Na našej linke pomoci momentálne pracuje len jeden človek, a preto je tu čakacia doba - za čo sa ospravedlňujeme.
Negatívne hodnotenie ste dostali bezdôvodne, keďže v takýchto prípadoch je možné podať sťažnosť prostredníctvom formulára sťažností alebo e-mailom. Sme schopní ponúknuť niekoľko riešení.
V rámci reklamácie si tovar samozrejme vyzdvihneme na naše náklady.
Aj keď sa takéto situácie stávajú výnimočne, urobíme všetko preto, aby ste boli s výsledným riešením maximálne spokojná a pevne veríme, že v budúcnosti ostanete naďalej našou klientkou.
Veľmi pekne ďakujeme za Váš čas a recenziu, ktorá takisto pomáha vylepšovať kvalitu našich služieb a prozákaznícky prístup k našim klientom.
S pozdravom Tím Dekoria.sk -
Neodporúča obchod
- Prepáčte za negatívnu reakciu na váš poťah na sedačku Beddinge.Za cenu 248,67 €, ktorú som zaplatila by som očakávala úplne iný typ látky.Táto čokoládová látka je strašne tenká/čo nebolo uvedené v popise/, vyzerá ako látka na tesilové nohavice a nie na sedačku a keď tam niekto sedí, tak je látka celá dokrčená.Pôvodný náhradný Ikea poťah bol neporovnateľne lacnejší , bol hrubší a podšitý a vyrobený z látky, ktorá sa materiálovo hodí na poťah na sedačku.Keby bola možnosť vrátenia peňazí alebo reklamácie,okamžite by som ju využila.
Určite by som ocenila možnosť navrátenia tovaru v prípade nespokojnosti, nakoľko je to online obchod a nemáte možnosť zistiť aký typ materiálu kupujete.Ja som si myslela, ze je to klasický hrubý materiál na sedačku a nie nejaká tenká látka ako na dekoračný vankúš.
Reakcia obchodu DEKORIA
Pekný dobrý pani Zaujecová,
veľmi nás mrzí vzniknutá situácia a hlavne Vaša nespokojnosť s poťahom na sedačku. Klientom sa snažíme vyjsť vždy maximálne v ústrety, aby bola spokojnosť s našimi textilnými dekoráciami 100%-ná. Keďže máme ponuku našich tkanín naozaj širokú, ponúkame každému návštevníkovi stránky (nielen zákazníkom, ktorí objednajú tovar) bezplatných 8 ks vzoriek tkanín, ktoré posielame na adresu a každý má tak možnosť vidieť a vyskúšať si tkaninu fyzicky, porovnať farebné vyhotovenie, štruktúru, kvalitu tkaniny atď.
Ďalej si objednávky telefonicky potvrdzujeme, dodatočne poskytujeme rozmery a iné informácie, ako to bolo aj vo Vašom prípade, aby sme sa vyhli prípadným nedorozumeniam alebo nespokojnosti našich zákazníkov. Výber konkrétnej tkaniny je však rozhodnutím našich zákazníkov a my túto preferenciu v každom prípade akceptujeme, najmä keď sa jedná, ako aj vo Vašom prípade o tkaninu, ktorá je kvalitná, spĺňa všetky parametre poťahových látok a samozrejme disponuje aj testami odernosti, ktoré zaručujú odolnosť a dlhú životnosť poťahu. Najviac poťahov na IKEA sedačky šijeme práve z tejto tkaniny a do dnešného dňa neregistrujeme žiadnu reklamáciu alebo nespokojnosť zákazníkov, preto sme sami prekvapení, že Vám táto tkanina nevyhovuje.
Veríme, že aj napriek Vašej nespokojnosti ostanete našou zákazníčkou a v budúcnosti budú dekorácie presne podľa Vašich očakávaní.
S pozdravom Tím Dekoria.sk -
Neodporúča obchod
Objednala som si malú záclonu na zákazku. Prišla fľakata s trčiacimi nitkami. Keďže bola v hroznom stave, pozrela som si ju bližšie. Aj rozmerovo bola ušitá o 2cm menej ako som chcela. Keďže sa tovar na zákazku nedá vrátiť s možnosťou vrátenia peňazí, stále čakám na vyrozumenie reklamácie.
Obchod však nemôžem odporúčať.Reakcia obchodu DEKORIA
Pekný dobrý deň pani Lucia,
mrzí nás, keď nie sú naplnené očakávania našich klientov. Ich spokojnosť je pre nás vždy na prvom mieste a tak isto aj komunikácia s nimi počas celého procesu objednávky. Vaša reklamácia je v procese riešenia, kedy stále čakáme na vyjadrenie centrálnej šicej dielne. Aj keď sa takéto situácie stávajú výnimočne, urobíme všetko preto, aby ste boli s výsledným riešením maximálne spokojná a pevne veríme, že v budúcnosti ostanete naďalej našou klientkou.
Veľmi pekne ďakujeme za Váš čas a recenziu, ktorá takisto pomáha vylepšovať kvalitu našich služieb a prozákaznícky prístup k našim klientom.
S pozdravom tím www.dekoria.sk -
Neodporúča obchod
- Objednavka došla v katastrofálnom stave. Boli to uteráky v darčekovom balení, ale krabica nebola použiteľná, bola rozpadnuta a uteráky ako z koša vytiahnite. Tentokrát nespokojnosť. Nemohla som ich ani darovať.
Reakcia obchodu DEKORIA
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu pani Marcela. Ak objednávka došla poškodená, bolo potrebné hneď vypísať reklamáciu u kuriéra. Muselo dôjsť k poškodeniu, počas prepravy k Vám.
Veríme, že napriek tejto skúsenosti, nezanevriete na náš e-shop.
Príjemné dni prajeme,
Dekoria tím -
Neodporúča obchod
Tovar nebol dodaný v požadovanej kvalite, nie som spokojná.Záves je nesprávne podšitý, je to celé krivé podšívka trčí spod závesu po celej dĺžke.
Reakcia obchodu DEKORIA
Krásny dobrý deň,
ďakujeme za Vašu reakciu. Ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho reklamovať. Mrzí nás to, že ako stálej zákazníčke sme odoslali nekvalitný tovar. Vybrali ste si záves hotový, ktorý nešijeme my na našej dielni. Budem rada, ak nám pošlete fotografiu a vyriešime to k Vašej spokojnosti.
Je dôležité to vyriešiť, aby sa nám to v budúcnosti neopakovalo. Ďakujem za porozumenie, Vaščurová Dagmara -
Neodporúča obchod
- Aj posledny...
- To vie najlepsie majitel sam
Reakcia obchodu DEKORIA
Dobrý deň, po telefonickom rozhovore sme sa dozvedeli od klientky, že hodnotenia nášho e-shopu z Heuréky chodia skôr, ako klient dostane svoj balík. Dohodli sme sa, že to vyriešime ešte tento týždeň.
K nedorozumeniu došlo pre dobu dodania, čo sme si taktiež vysvetlili. Neporušili sme žiadne uvedené obchodné podmienky. Už pri niekoľkých recenziách sme podali informáciu, že aj pri štandardných rozmeroch ide o šité výrobky podľa danej objednávky. Dekoria ako e-shop je iná, výnimočná a vo svojej širokej ponuke zahŕňa nie len produkty, ale aj služby pre klientov:
- obchod s najpestrejšou ponukou textilných bytových doplnkov
- profesionálne šitie na mieru ako v štúdiách/ kamenných prevádzkach
- vizualizácie produktov, ako to bude vyzerať - s čím sa stretávate len pri grafických návrhoch u architektov a dizajnérov
- bezplatné zasielanie vzoriek tkanín
- a ponuka tkanín je výhradne európskeho pôvodu.
Originalita e-shopu je inšpirujúca a ponuka neobyčajne pestrá. Klienti majú možnosť nájsť na jednom mieste všetko, čo sa týka bytového textilu, dokonca aj poradenstvo. Veríme preto, že rozumiete dĺžke dodania našich produktov, ktorá je minimálna v rámci šitia podľa Vašich objednávok.
Pokiaľ ide o podávanie informácii, môžete kedykoľvek zavolať alebo napísať e-mail, vždy sme tu pre Vás a úprimne radi poradíme každému.
Ďakujeme klientom za porozumenie a prajeme krásne, pestrofarebné dni,
Vaša dekoria -
Neodporúča obchod
- Velký výber dekoračných látok,novévzorky látok ktoré som v iných obchodoch nenašla.
- Kedže som prvykrát objednávala,zatial neviem o žiadnych slabinách
-páčili sa mi novinky v dekoračných látkach-
Reakcia obchodu DEKORIA
Vyzerá to ako kladné hodnotenie, ale dopadlo ako negatívne :) Aj tak pekne ďakujeme.
Vaščurová