Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Po 8 dňoch od objednania a zaplatenie som tovar neobdržal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlhe trvanie dodávky tovaru ... pri objednávke v stredu píše tovar skladom dodanie pondelok ... je streda a tovar nikde
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Už druhý krát zle dodanie tovaru
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Široký sortiment
    • Rýchlosť dodania
    • Komunikácia
    • Poškodený tovar sa nedal vymeniť
    • Kvalita výrobkov

    Dve skúsenosti s obchodom. Prvá viac menej pozitívna od objednania po doručenie. Druhá negatívna. Doručený tovar mal poškodené niektoré časti, emailom sme odkomunikovali podmienky na výmenu a po príchode na predajňu sa časti nedali vymeniť. Arogantný prístup, neochota komunikovať bola už len čerešničkou na torte. S obchodom som skončil a neodporúčam ho.

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia ale produkt sa predáva ako celok a reklamovať ho môžete ako celok. Vy ste priniesli časť produktu. Ak reklamovaný produkt prinesiete ako celok samozrejme vám ho ihneď vymeníme, tak to bolo aj pôvodne odkomunikované po telefóne.

    S pozdravom
    Dalap.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • nižšie ceny
    • komunikácia obchodu

    Zakúpil som si v obchode rekuperáciu Dalap Zephir Simple a je s ňou problém ovládací panel vydáva zvuk a prestal už aj komunikovať.
    dva dni mi to všetko robil elektrikar,stravili sme skoro 4hodiny času a rekuperácia sa iba spustila na určitý čas v zapätí sa vypla potom po odpojení ističa alebo svorky na prepojení rekuperácia niekedy začala nejakú dobu ist a potom odrazu nie.

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,
    popisovaný problém riešime ako reklamáciu.

    S pozdravom
    Dalap.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    tovar mi bol doručený - nekvalitný

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás váš názor ohľadne nekvality tovaru, viete nám prosím detailnejšie napísať v čom je zakúpený tovar nekvalitný??

    ďakujeme
    Dalap.sk

  • Neodporúča obchod

    volal som a nik mi nedviha telefon

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za reakciu, ospravedlňujeme sa, chyba bola na strane operátora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - medzi parametrami neuvadzaju roztec dier pre sroby
    - pri montovani ventilatora som zistil ze roztec dier nesedi, chcel som ho teda vratit a vymenit za iny. Ventilator odmietli vziat naspat kvoli malemu skrabancu na casti ktora je inak skryta vnutri rury.

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás táto vzniknutá situácia. Po preverení tejto situácie servisným technikom sme došli k záveru. Ventilátor ktorý ste požadoval vrátiť, neobsahoval len jeden škrabanec ako tvrdíte, ale príruba ventilátora bola doškriabaná na viacerých miestach. Na viacerých miestach sa nachádzali aj čierne škrabance. Tovar na vrátenie nesmie byť znehodnotený alebo vykazovať známky inštalácie čo Váš ventilátor nespĺňal. Ďalej tvrdíte že neuvádzame rozteč dier ventilátora čo nie je pravda, dané údaje nájdete na Našej stránke produktu v rozmerovom obrázku, tak aj na krabici produktu.

    S pozdravom DALAP.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • 06.11 objednane, faktura zaslana na otočku , datum dorucenia 09.11, ale 13.11 ani zmienka o tom ze tovar prevzala GLS sluzba....takze 14 to tiez nepride....objednavku rusim a objednam u vzduchotechniky...mozno maju nieco drahsie ale snad to aspon v lehote pride

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,

    môžete nám napísať číslo Vašej objednávky? nech sa môžeme pozrieť v čom je problém.

    Ďakujeme

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Prva objednávka bola v poriedku. Na dodávku redukcie stále čakám.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nereagujú na reklamáciu

    Ani po 4 dňoch som nedostal odpoveď na reklamáciu. Keď som tam zavolal, nevedeli ju ani nájsť, aj keď som dostal potvrdzujúci email, že bola prijatá a čoskoro dostanem ďalšie inštrukcie, ako postupovať ďalej. Pán na telefóne sa mi snažil dosť neprofesionálne vysvetliť, že keď sa chcem spýtať na reklamáciu, musím tovar najprv poslať naspäť. Vôbec ma nepočúval, že už 4 dni čakám na ich reakciu. Keď sme sa konečne dopracovali k tomu, že mám tovar poslať, tak som sa dozvedel, že to budú posielať nemeckému technikovi na posúdenie, atď. Tak som sa radšej spýtal, či by nebolo jednoduchšie tovar vrátiť. Na to som dostal nepochopiteľnú odpoveď, že "no neviem, čo na to povie tá nemecká firma". Vážený pane, ja som to kúpil od vás a s nemeckou firmou nič nemám. Tovar môžem podľa zákona vrátiť do 14 dní, na ich webe dokonca píšu 30 dní. A toto musím ja vysvetľovať im. Neuveriteľné.

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,
    preverovali sme situáciu ktorá nastala, a prišli sme k záveru že nie je všetko tak ako píšete. Predajca sa nažil v systéme nájsť Vašu reklamáciu pod číslom ktoré ste mu nadiktovali ale žiaľ bezúspešne. Ako reklamovať alebo vrátiť výrobok máme napísané tu https://www.dalap.sk/reklamacie-a-vratenie-tovaru-x31665 alebo v OP https://www.dalap.sk/obchodne-podmienky-x31663. Reklamácie aj Vrátenie tovaru sa snažíme vyriešiť čo najvyššej spokojnosti zákazníka a čo v najkratšej dobe ktorá je stanovená zákonom. Čiže v krátkosti: Zaregistrujete reklamáciu, pošlete na adresu predajcu (po dohode samozrejme pre reklamovaný tovar poslať aj kuriéra), obratom odošleme servisnému technikovi ktorý reklamáciu samozrejme posúdi, v čom najkratšom čase informujeme zákazníka po posúdení technikom a po oprave okamžite odosielame späť zákazníkovi. Samozrejme máte nárok výrobok aj vrátiť v zákonom stanovenej lehote 14 dní (naša spoločnosť ide nad rámec zákona a ponúka 30 dňovú lehotu), samozrejme ak je výrobok nepoškodení a nejaví známky používania čo samozrejme posúdi zasa servisný technik.
    S pozdravom
    Dalap.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota
    • Povýšenecký prístup k zákazníkovi

    Na osobný odber bol nachystaný iný tovar, ako som objednal. Namiesto riešenia, ospravedlnenia a dodania objednaného tovaru sa na mňa predávajúci pozeral ako na blbca a moju poznámku, že tovar na obrázku v e-shope vyzerá inak reagoval arogantnou poznámkou, že je to mnou objednaný tovar a bodka. V obchode nebol žiaden iný zákazník, napriek tomu snaha pomôcť žiadna. Na môj e-mail, v ktorom som žiadal vysvetlenie, obchod už vôbec nereagoval. Rozhodne neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • Dodržanie termínu dodávky sa u nich nepraktizuje.

    Kupoval som tam prvý a posledný krát.

  • Neodporúča obchod

    Dobrý deň žiaľ nemôžem vás doporučiť alebo nedoporučiť pretože zásielku cez packeta som neobdržal nakoľko box bol po otvorení prázdny . Reklamoval sim to ihneď ale pretože bol piatok večer tak nebola žiadna odpoveď. Ani doteraz nieje . Včera (pond) som telefonoval z operátorkou prisľúbila mi preverenie zásielky stym že opätovne mi zavolá , žiaľ doteraz nemám žiadnu odpoveď. S pozdravom Rajnoha.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobre ceny
    • Kurierska sluzba

    Kvalitny tovar,dobra cena,ale kurierska preprava s 123kurier bola katastrofa. Dorucovanie im trvalo 9 dni .

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dobra ceny
    • dobra komunikacia
    • komunikacia bez problemov, ale zavádzanie

    Neodporúčam obchod, ak sa spoliehate na rýchle dodanie, ako je v e-shope napisané pri tovare... Tovar skladom v Bratislave(8 kusov) neposlali z Ba, ale zo skladu v ČR a až deň po tom, ako mal byť doručený. Pri telefonickej komunikácii tvrdili, že je odoslaný, ale nebol ešte...a takisto, že ho nemajú v Ba! Ak máte čas čakať, nie je problém....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zavádzajúce informácie o produkte.
    Potreboval rúru do komína a prišla do degestotora.
    A nervózny kuriér...

    Reakcia obchodu Dalap.sk

    Dobrý deň,
    nevieme kde sa stala chyba ale mi v ponuke komínové potrubie nemáme, predávame potrubie určené na vzduchotechniku a tak to je všade pri popisoch produktov aj definované. Produkt ktorý ste si u nás zakúpil môžete v nepoškodenom stave samozrejme vrátiť.

    S pozdravom
    Dalap.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neboli dodržané objednané dĺžky ,hliníkové vzdutechnicke rúry priemer 80 ,nebolo dodané 17 metrov,ale len 14.5 metra
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol do dnešného dňa doručený.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    1. Nedodali mi vsetok tovar, 2x mriezka nebola skladom, tak sme sa dohodli, ze poslu bez nej. Vyuctovana vsak bola.. 4eura si nechali

    2. Kupil som teleskopicku ruru, presne podla parametrov z udajov, tak aby som nemal spojku, ale vyuzil tubu ako vonkajsiu spojku a system potrubia bol demontovatelny. Avsak poslali 1m potrubie hrubsie ako uvadzaju na eshope a samozrejme nevoslo do teleskopu. Stare potrubie co som inde kupoval tam v pohode voslo, zial ich som pred skuskou rozrezal na potrebnu dlzku.

    3. Keby sa aspon unuvali reagovat. Prva odpoved: "na rury sa pouizva spojka.." kurnik vsak som to kupoval s parametrami, aby to islo, nie pomocou spojky. "Opytaju sa vyrobcu".. digestor nemam do teraz zapojeny, cakam ako sa k tomu postavia ... No marne..
    A uz vobec nereaguju na emaily, ani ohladne nedodaneho tovaru, alebo vratenych peňazí.. neodporucam, podvodnici ....