Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nesprávne uvádzané ceny k položkám
    • nerdostatočná komunikácia s obchodom
    • pri stornovaní objednávky majú problém vrátiť peniaze
    • webová stránka je zastaralá, profil užívateľa neprehľadný

    Uhradil som tovar, no ešte v rovnaký deň som obchod oslovil, aby som si overil fakta o produkte. Pri komunikácii som zistil, že na stránkach majú nezrovnalosti s typom produktu a nie je to ten, ktorý som uhradil. Obchod mi ponúkol zrušenie objednávky a vrátenie peňazí. To som prijal. Peniaze mi na účet dodnes neboli vrátené a to ide o sumu 600€+, obchod už nereaguje na emailové správy, telefonicky sa im nedá dovolať. Ak mi obchod nevráti do konca týždňa moje peniaze, oslovím políciu.

    Reakcia obchodu citycomp

    Dobrý deň Peter,
    na základe našej dohody Vám presne ako uvádzate boli vrátené prostriedky formou refundácie platby platobnou bránou. Od toho okamihu je to už vecou platobnej spoločnosti a vašej banky.
    - "pri stornovaní objednávky majú problém vrátiť peniaze" toto je záležitosť, ktorá bola z našej strany vybavená OKAMŽITE.
    - "Ak mi obchod nevráti do konca týždňa moje peniaze, oslovím políciu". Osloviť prevádzkovateľa platobnej brány je účinnejšie, čo sme za Vás urobili. Odpoveďou sme zistili, že platba bola posielaná na spracovateľa VAŠEJ platobnej karty, ale Vy ste zadával platbu ako BANKOVÝ PREVOD. To je však úkon, ktorý trvá dlhšie. Na tieto procesy nemáme žiaden dosah.
    - Na všetky Vaše dotazy sme odpovedali promptne preto "nerdostatočná komunikácia s obchodom" tu určite nie je namieste.
    - "webová stránka je zastaralá, profil užívateľa neprehľadný" - je vecou osobného názoru každého užívateľa. Pre zakomponovanie nových návrhov je pre nás potrebná bližšia špecifikácia požiadaviek väčšieho množstva návštevníkov.

    S pozdravom
    tím citycomp.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Prvotna rychla komunikacia s infom o tovare/objednavke
    • Moznost dorucenia tovaru na dobierku
    • Problem s nakupom na webe
    • Bazarovy kus (second hand) oznaceny ako "novy kus"
    • Po prvotnej komunikacii nulova nasledna komunikacia

    Za mna sklamanie.

    Objednal som si graficku kartu, ktoru mali na webe za dobru cenu oznacenu ako novy kus. Po objednavke som dostal do par minut email s informaciou, ze sa jedna o posledny bazarovy (second hand kus) a bude nutne kontaktovat sklad ci este je dostupna, kedze v piatok vecer bol uz sklad zatvoreny. OK stane sa, nemal som s tym problem, len som ich poprosil o pripadne fotografie grafickej karty, aby v pripade ze sa mi nieco nebude pozdavat, ju zbytocne neposielali a nerobili si naklady ak bude dostupna. Ale odvtedy nic. Ziadna dalsia informacia ci uz o zruseni objednavky, odoslani objednavky alebo komunikacia co sa deje s objednavkou.

    A do toho maju mierne tazkopadny objednavkovy system, kde v prehliadaci Firefox mi nechcelo dovolit zaskrtnut suhlas s obchodnymi podmienkami v poslednom kroku kosika, a v Google Chrome zase vybrat pobocku Zasielkovne, kam som tovar chcel povodne dorucit.

    Reakcia obchodu citycomp

    Dobrý deň,
    je to presne ako píšete. Vami objednaná položka mala cca polovičnú cenu voči novému kusu. Stav sme so snahou predísť nezrovnalostiam preverovali a zistili že sa jedná o posledný kus označený ako "bazár". Obratom ste túto informáciu obdržal, ale na Vašu žiadosť o zaslanie fotografií nám sklad do dnešného dňa nevyhovel.
    Po dnešnej urgencii bola navyše táto objednávka stornovaná, čiže vybaviť ju nemôžme. Len dedukujem, že stav produktu nebol taký aby naň bolo možné poskytnúť plnú 24mes. záruku.

    Vašu spätnú väzbu ohľadom rôzneho správania sa košíka pri rozdielnych prehliadačoch sme už posunuli na vývojárov eshopu. Ďakujeme za túto informáciu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod nabízel poukázky které byly možné vložit do košíku a objednat a poté mi bylo řečeno, že je nelze samostatně koupit a že je vlastně už nemají. Tak nevím proč je obchod nabízel.

    Reakcia obchodu citycomp

    Dobrý deň,
    na eshope bol zaradený "produkt" - darčekový/cestovný poukaz. Poukaz v hodnote 100€ bol k nákupu iného produktu. Pri Vašom objednaní ste videli, že táto položka nieje skladom. Písali sme vám, že samostatné objednanie neplánujeme.
    Navyše každému súdnemu človeku je jasné že samostatné 100€ poukazy sa po 10€ asi nepredávajú.

    Uznávame že bolo chybou: "poukázky které byly možné vložit do košíku a objednat". Z uvedeného dôvodu už darčekové poukážky nebudeme uvádzať na eshop.
    Zároveň ďakujeme za spätnú väzbu. Škoda len negatívnej reakcie, pretože súvisí s len Vašou nenásytnosťou, nie s našou odbornosťou či kvalitou našich služieb.

    Tím citycomp.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol mi doručený iný výrobok, výrazne nižšej úrovne a hodnoty. Boli mi ponúknuté len dve možnosti, buď si ponechať horší výrobok s vrátením rozdielu ceny alebo vrátiť výrobok a dostať naspäť peniaze. Výmena za správny výrobok nebola možná, takže som bol nútený vrátiť výrobok. Stratil som s týmto obchodom čas pri vyzdvihovaní a vracaní a produkt nemám. Zatiaľ ani peniaze, dúfam, že čoskoro prídu a že dodanie horšieho výrobku nebolo úmyselné.

    Reakcia obchodu citycomp

    Dobrý deň,
    ako Vám bolo vysvetlené v mailovej komunikácii k zámene produktu došlo pri príjme na sklad pri zaradení produktov s podobným názvom. Za chybu sme sa sa Vám ospravedlnili a na naše náklady sme túto zásielku prevzali späť. Iný výrobok má výrazne (takmer 3x) vyššiu cenu, preto zámena nebola z finančných dôvodov možná.
    Platba bola refundovaná cestou kartovej spoločnosti, čo je proces trvajúci viac ako 1deň. Ak by Vám predsa len vrátená platba nedorazila prosím kontaktujte naše obch. oddelenie o preverenie.

    tím citycomp.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil, obchod mlčí. Na eshope je tovar skladom. V sledovani mojej objednávky svieti, že nieje skladom. Ďakujem, ale už tu nenakúpim.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nečestní ľudia

    Tovar bol vybraný v cene vrátane dopravy 62,50 eur. Po zaplatení obchod predražil tovar o 10 eur. Bol som vyzvaný, aby som zaplatil 10 eur. Odmietol som a požiadal o vrátenie peňazí. Prešiel týždeň bez peňazí. Obchod neodporúčam.

    Reakcia obchodu citycomp

    Dobrý deň,
    pre úplnosť by ste mal dodať, že objednávku ste telefonicky zrušil a opätovne potvrdil, aj to na servisnom oddelení a nie s obchodníkom. Toto zdržanie spôsobilo, že sa tovar v pôvodnej cene vypredal. Preto Vám bolo ponúknuté storno objednávky s vrátením úhrady. Doplatok nikto nežiadal ani písomne ani telefonicky.
    Vaša platba kartou bola refundovaná priamo cez platobnú bránu o čom ste dostal informáciu a taktiež na ďalšie vyžiadanie aj potvrdenie o tejto refundácii. To že kartová spoločnosť transakciu spracováva viac ako 1deň neznamená že sa jedná o týždeň.
    Vždy sme jednali promptne a čestne, preto Vaše hodnotenie považujeme za ohováranie.
    Každopádne Vám prajeme veľa iných dobrých nákupov.

    tím citycomp.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi ani po veľmi dlhej dobe nedorazil...Bolo by férové,ak by obchod v tom prípade informoval,či tovar vôbec dorazí a ak áno,tak v akom časovom rámci...a ak nie,tak kupujúci sa nebude spoliehať na tento obchod a môže si tovar objednať inde a nemusí tak povediac strácať čas zbytočným čakaním... ))o: ...už som si cez internet objednával veľa krát a ak uvedený tovar nemali,alebo vedeli,že bude z akéhokoľvek dôvodu meškať,tak ma telefonicky kontaktovali,alebo aspoň zaslali mail...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ak uvádzate termín dodania ihneď, tovar skladom, tak to vôbec nie je pravda.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • Dohodnuté veci neplatia

    Po objednaní odporúčam telefonicky si zistiť, či veci na sklade naozaj majú, lebo ich aktuálne stavy na sklade (web) sa nezhodujú s aktuálnym stavom!!!

  • Neodporúča obchod

    • Ziadne

    Nekupujte

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • keď si niečo obiednate a oni ju zrušia nedajú vám ani vedieť