Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zavádzajúci popis výrobku !!!! Nakoľko som chcela panvicu s titánovým povrchom ako bolo uvedené na stránke predajcu . Na originálnom obale výrobku ani na domovskej stránke výrobcu sa neuvádza , že výrobok je titánový . Obchod neodporúčam !!!!!!

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si našli čas a podelili sa s nami o svoju spätnú väzbu. Úprimne je nám ľúto, že naše výrobky nesplnili Vaše očakávania.

    Objednávku sme starostlivo preverili a radi by sme Vás ubezpečili, že obe panvice, ktoré ste si u nás objednali majú titanový povrch. Výrobca ponúka viacero variantov týchto panvíc s podobnými názvami, ale rôznymi povrchovými úpravami. Chápeme tak, že to môže viesť k zámene.

    V spoločnosti Kulina sme veľmi hrdí na transparentnosť a naším zámerom je vždy poskytovať presné informácie o našich výrobkoch.

    Uvedomujeme si dôležitosť spokojnosti zákazníkov a všetkým ponúkame 60-dňovú lehotu na vrátenie tovaru, ktorý nenaplnil ich očakávania. Zvoz tovaru je zdarma aj pre prípady Odstúpenia od zmluvy. Podrobné informácie nájdete na našej webovej stránke, prípadne sa neváhajte obrátiť na naše oddelenie Starostlivosti o zákazníka. Veľmi radi Vám všetko vysvetlíme a poradíme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobrý výber, popis
    • Výborný servis na vrátenie
    • Tovar bol veľmi drahý a je nekvalitný

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Mrzí nás, že Vám tovar nevyhoval. Je priamo od výrobcu a německého dodávateľa.
    Sme radi, že ste spokojná s kvalitou poskytovaného servisu pri vrátení tovaru.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržaný deklarovaný dátum expedície
    • Produkt bol špinavý od prachu, ako keby ležal v hline dva roky
    • Metúce informácie predajcu, najskôr nakupujete na chefshop potom objednávku odosiela nejaký iný eshop zrazu už je to kulina

    Nákup v tomto obchode neodporúčam. Vážne zavádzanie v avizovanom termíne odoslania. Keď som dokončil objednávku, zobrazila sa informácia, že zajtra moju objednávku odošlú. Celý nasledujúci deň mi neprišiel žiaden mail. volal som následne do obchodu, kde nám bolo povedané, že objednávku dnes nestihli odoslať, lebo kuriér chodí o 11-tej. Tu len pripomínam,ako moc irelevantnú a nekompetentnú odpoveď sme dostali, pretože objednávku sme vykonali a online zaplatili ešte predošlý deň! Eshop sa navyše prezentuje pod značkou chefshop ale objednávku už zrazu odosiela iný eshop Kulina. Áno, je to jedna a tá istá firma. Bola to naša prvá a zároveň posledná skúsenosť. Radšej si nájdite iný eshop, je ich veľa našťastie.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Mrzí nás, že nákup nebol podľa Vašich predstáv. Objednávka dorazila 23/1 v 16:58 a na druhý deň 13:07 už bola zabalená a predaná na paletu Zásielkovne pre odoslanie. Bohužiaľ nebolo v našich kapacitných možnostiach zabaliť zásielku do 11h ráno, aby bola aj predaná dopravcovi skôr.

    Chefshop.sk je súčasťou skupiny Kulina Group, ktorá pôsobí v 17 krajinách. Máme jeden centrálny sklad. Zásielky preto odosielame pod touto jednotnou značkou. Informácie je možné dohľadať aj na: https://www.chefshop.sk/kontakty/

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Jeden z objednaných výrobkov (kusmi tea sweet love) nemal kompletný obal - konkrétne chýbal celofánový obal, ostatné čaje tento obal mali. Je to nepríjemné, keďže som čaje chcela darovať.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Ospravedlňujeme sa, že Vám došiel produkt bez obalu. V podobných prípadoch prosíme priamo kontaktujte našu linku a my sa postaráme o nápravu situácie.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Ešte som ho nevyskušal, no je to fušeracjka robota..

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup a hodnotenie. Mrzí nás, že Vám produkt nevyhovuje. V rámci našich služieb je možné Odstúpiť od zmluvy až do 60 dní od nákupu a vrátíme Vám peniaze.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    pomalé dodanie

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    v objednávke ste zvolili platbu pomocou bankového prevodu, v tomto prípade musíme počkať na pripísanie platby na náš účet. Objednávku sme odoslali ihneď ako sme platbu obdržali. Pre čo najrýchlejšie spracovanie objednávky odporúčame platiť pomocou online platobnej brány, kedy sú prostriedky prevedené ihneď, prípadne zvoliť platbu na dobierku.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Lukáš zo Chefshopu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zrusil som obchod z jedineho dovodu. Spolocnost nema zaujem o zakaznika. Smutny pristup.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    naše centrum zákazníckej starostlivosti je pre Vás k dispozícii každý pracovný deň od 8 do 16 hodiny.
    V prípade otázok alebo individuálnej požiadavky nás prosím kontaktujte, radi Vám vyjdeme v ústrety.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Lukáš zo Chefshopu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neodporucam

    Obrázky vôbec nesedia s tovarom ktorý si objednávate...na obrázkoch majú nový model a odoslu vám nejaký starý tovar čo sa im vala po skladoch

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň, Marek,

    preverovali sme zostávajúce kusy skladom a všetky zodpovedajú fotografii, ktorá je na eshope zobrazená. Pokiaľ doručený produkt nespĺňa Vaše očakávania, vymeníme Vám ho za nový kus, prípadne ho môžete na naše náklady až do 60-tich dní vrátiť.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Lukáš zo Chefshopu

  • Krájač na zeleninu vôbec nekrajal mrkvu

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že krájač, ktorý ste si zakúpili, nesplnil Vaše očakávania a nefungoval správne. Pošlite nám ho prosím späť na naše náklady prostredníctvom Zásielkovne alebo kuriéra DPD. Viac informácií o možnosti vrátenia nájdete tu: https://www.chefshop.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/. Preveríme, či išlo o chybný kus, a následne Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Lukáš zo Chefshopu

    • predávajú nekvalitnú haraburdu
    • konkrétne termoobedár 3 kusy totálny šmejd absolútne nedrží teplo,nie je možné ohriať ani v mikrovlnke ani na sporáku, spojky ktoré držia obedár sú nekvalitné, okamžite sa rozpadnú, skrátka celé zle!!

    radšej tam nič nekupovať, je to zrejme obchod s čínskymi šmejdami.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň pani Černeková,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu k zakúpeným termonosičom. Kvalita sortimentu je pre nás veľmi dôležitá. Do ponuky by sme nezaradili žiadny výrobok, o ktorom by sme boli presvedčení, že sa kvalitou približuje čínskemu šmejdu. Takže necháme overiť vlastnosti termonosičov, ktoré popisujete. Ak sú skutočne nekvalitné, stiahneme ich z našej ponuky a vrátime ich dodávateľovi.

    V každom prípade nám môžete termonosiče bezplatne vrátiť do 60 dní prostredníctvom jednej z pobočiek spoločnosti Zásielkovňa alebo kuriérom DPD, ktorý vrátené výrobky vyzdvihne na Vami zvolenej adrese. Viac informácií nájdete vo formulári na vrátenie tovaru, ktorý je súčasťou každej zásielky.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar som žiadala dodať na firemnú adresu, ale bol mi odoslaný na mňa, ako súkromnú osobu, preto som tovar musela vrátiť.
    Zatiaľ som nemala čas žiadať, respektíve znovu ho objednať tovar, na moje firemné údaje.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň Maja,

    objednávku sme odoslali na adresu, ktorú ste pri jej vytváraní uviedli. Faktúra, ktorú ste dostali po vyexpedovaní emailom, bola rovno vystavená na IČO, ktoré ste taktiež uviedli. Nebolo teda nutné balíček vracať. Pokiaľ potrebujete v objednávke alebo na faktúre niečo upraviť, dajte nám prosím vedieť telefonicky alebo emailom. Centrum zákazníckej starostlivosti je tu pre Vás každý pracovný deň od 8 do 16 hodín.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • výber
    • tovar nedorazil
    • ziadna odpoved na emaily

    objednávka na firmu s platbou na dobierku. V potvrdení objednávky upozornenie, že objednávku neplatiť pretože sa jedná o inú objednávku (predpokladám že na firmu). ďalšia veta znela "objednávku zaplatiť do 3 dní". Po mojich otázkach emailom žiadna odpoveď. Toto hodnotenie píšem 2 týždne od objednávky.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň,

    preverujeme, čo sa s Vašou objednávkou a správami stalo. Ešte počas dnešného dňa Vás budeme kontaktovať telefonicky s výsledkom a riešením.

    S pozdravom
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Produkt nezodpovedal fotografii, tým pádom hodnotím produkt ako značne predražený. Objednanie produktu (biela kanva na polievanie 2,5l) neodporúčam.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý deň, Katka,

    mrzí nás, že produkt vyzerá inak, než na fotografii. V takýchto prípadoch môžete tovar kedykoľvek vrátiť, po novom sme túto možnosť predĺžili až na 60 dní od doručenia objednávky.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Chefshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Poskodeny obedar, nedoporucujem, kupoval som prvý aj posledný krát

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobré dopoledne,

    omlouváme se vám za vzniklou situaci způsobenou přepravcem. Ihned po nahlášení doručení poškozeného zboží jsme vám zaslali nový termo jídlonosič, proto nás mrzí tato negativní recenze.

    Přejeme hezký den
    Chefshop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Male poskodenie na grilovacej casti

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobré dopoledne,

    mrzí nás, že zakoupená pánev není v pořádku. Pošlete nám fotky na [email protected] a domluvíme se na řešení vaší situace.

    S přáním hezkého dne
    Chefshop

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • bezproblémový nákup
    • problémové vrátenie tovaru s nižšou hodnotou zo Slovenska

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobré dopoledne,

    mrzí nás, že jste se zakoupeným produktem nebyla spokojená. Ano, v případě, kdy hodnota produktu je 10 euro, poslání zpět v rámci odstoupení od smlouvy se často nevyplatí. S tím se bohužel musí počítat.

    S přáním hezkého dne
    Chefshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar je neviem kde.dlho trva.neprehľad.sklamaný som.Už by som nevyužil Vaše služby.

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás zpoždění vaší objednávky. Objednávku jsme odeslali následující pracovní den od objednání, zdržení vzniklo na straně přepravce. Vidím, že balíček již máte doma, to náš těší.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Chefshop

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dorucenie sa oneskorilo vraj kvoli inventure

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s objednávkou nebyla spokojena. Zpoždění vzniklo opravdu kvůli plánované inventuře, nicméně i tak se nám objednávku podařilo doručit do týdne od vašeho objednání.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Chefshop

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá dodacia doba

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Mrzí nás, že jste s objednávkou nebyl spokojený. Odeslali jsme ji do 3 dnů od jejího přijetí, jak avizujeme již při objednání.

    S přáním hezkého dne
    Chefshop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    V deň doručenia dodávky mi do mailu prišla provokačná ponuka s výrazným znížením cien presne na ten tovar, ktorý som dostal

    Reakcia obchodu Chefshop.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, bohužel nelze plánované slevy oznamovat týdny dopředu.

    S pozdravem
    Chefshop