Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    Pred nákupom som sa pokúšal poradiť s predajcom - odpoveď žiadna. Tovar na základe konzultácií s inými - ochotnými ľuďmi objednaný ale zatiaľ tiež nedorazil. Pred niekoľkými rokmi som v danom obchode nakupoval. Vtedy spokojnosť dnes sklamanie.

    Reakcia obchodu CentrumNaradia.sk

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu.
    Zrejme došlo ku komunikačnej chybe. Veríme, že sa to už nestane.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Je to týždeň a o tovare ani zmienka.

    Reakcia obchodu CentrumNaradia.sk

    Je nám ľúto, že s nákupom v našom e-shope ste mali negatívnu skúsenosť.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Okrem potvrdenia objednávky a požiadavky na ohodnotenie nákupu nulová komunikácia. Žiadne upozornenie na odoslanie zásielky. Neviem, načo pri zadávaní objednávky zadávam meno a kontaktné údaje, keď je zásielka poslaná bez identifikácie príjemcu a doručená v rámci firmy hocikomu (ktorý samozrejme nemá šancu zistiť, komu tovar patrí). Rozhodne preto neodporúčam platbu vopred!

    Reakcia obchodu CentrumNaradia.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za problém pri doručení. Je možné, že v adrese nastala chyba a nebolo vyplnené správne meno adresáta.

    Vyjadrenie k druhej pripomienke. Neposielame informáciu o zaslaní tovaru, nakoľko pokiaľ spĺňame termín dodania, ktorý je uvedený pri produkte (tovar, ktorý nie je skladom max do 14 dní, tovar skladom do cca 2 dní), nekontaktujeme zákazníka o odoslaní tovaru. Napriek tomu ďakujeme za feedback a porozmýšľame nad zmenou tejto možnosti. :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ponúka tovar, ktorý nechce dodať, ponúka rúška respirátory, dá sa to normálne objednat a po pár dnoch mi napíšu, že ich dodať nemôžu, lebo podla nejakej smernice to nieje možné, tak to neponúkam a nepredávam !!!!
    • nedoporučujem, inde poslali bez najmenších problémov

    neodporúčam

    Reakcia obchodu CentrumNaradia.sk

    Dobrý deň, áno máme v ponuke respirátory, ale podliehajú zákazu predaja s VÝNIMKOU OPRÁVNENÝCH OSÔB, ktoré definuje Zákon č. 69/2020 Z. z. Zákon o mimoriadnych opatreniach v súvislosti s COVID-19. Odkedy je platný nový Zákon č. 69/2020 Z. z. máme na stránke pri produkte ako upozornenie uvedené, že tovar nepredávame neoprávneným osobám. Taktiež je uvedené, že Vás po vytvorení objednávky budeme kontaktovať so zaslaním formulára, kde prehlásite, že máte oprávnenie nakupovať respirátory. Napriek upozorneniam ste objednávku vytvoril a vyhlásenie Vám bolo zaslané. Vy ste vyhlásenie nevyplnil, nakoľko zrejme nespadáte do skupiny oprávnených osôb, firiem nakupovať ochranné pomôcky, a teda sme Vám tovar nemohli zaslať. Z našej strany by to bolo PORUŠENIE ZÁKONA. A teda z toho vyplýva, že pokiaľ Vám tovar predali inde, porušili zákon. Ako predajca nemáme pocit, že by sme Vám nevyhoveli, alebo zavádzali. Všetky upozornenia sú uvedené pri produkte.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani mesiac od objednávky mi tovar nebol doručený napriek informácii na webe o dostupnosti do 14 dní.

    Reakcia obchodu CentrumNaradia.sk

    Mrzí nás, že Váš nákup cez eshop považujete za zlú skúsenosť. Pri Vašom produkte bola síce napísaná doba dodania 14 dní, ale žiaľ, náš dodávateľ nám nevedel napriek našej urgencii zabezpečiť daný tovar v požadovaný termín, čo sa obvykle nestáva. Preto Vás náš obchodník včas informoval o predĺžení dodacej lehoty vzhľadom k nedostupnosti tovaru. Po Vašom schválení dodanie tovaru nakoniec prebehlo. Mrzí nás, že to vnímate ako negatívne hodnotenie, tento proces sme však nevedeli urýchliť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Špatný obchod, pokud jde vložit do košíku a objednat zboží které nakonec odmítnou dodat.

    Reakcia obchodu CentrumNaradia.sk

    Ďakujeme za váš feedback. Mrzí nás vaša nepríjemná skúsenosť. Pri produkte, ktorý ste si objednal bola poznámka, že výpredaj platí iba do vypredania skladových zásob. Skladový stav sa nám bohužiaľ neaktualizuje v reálnom čase. Zhodou okolností si daný produkt kúpilo za 1 hodinu asi 7 rôznych zákazníkov, keďže sa informácia o výpredaji rozšírila v skupine na Facebooku. V takomto prípade je dosť náročné zabezpečiť, aby bola informácia v internetovom obchode aktuálna. Zo vzniknutej situácie sme sa poučili a veríme, že sa nám podarí v budúcnosti predísť takýmto situáciám. Ďakujeme za pochopenie.