Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Veľký výber tovaru
- Dlhá čakacia doba
- Tovar prišiel s nesprávnymi skrutkami
Obchod neodporúčam. Čakacia doba bola 2-4 týždne. Tovar prišiel po 5 týždňov od objednania. K doručeniu: v piatok o 19:45 prišla sms, že mi bude doručený tovar. Číslo na kuriéra už bolo vypnuté. V sobotu som musel kontaktovať kuriéra, že kedy. Mal doručiť do 12 tej. Čakal som ho do 14 tej.
Stôl prišiel s krátkymi skrutkami, kde aj bez podloziek sa nedali na naskrutkovat. Katastrofa.Reakcia obchodu www.catalina.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ľutujeme vzniknutú situáciu.
Radi by sme však zdôraznili, že je dôležité uvádzať presné informácie. Vaša objednávka bola vytvorená 29.7. a odoslaná 27.8., čo nepredstavuje obdobie 5 týždňov. Ak ste mali problémy s kuriérskou službou, bohužiaľ sme o tom neboli informovaní, pretože ste nás nekontaktovali. Rovnako nás mrzí, ak ste dostali chybné skrutky, avšak bez vyplnenia reklamačného formulára sme nemali možnosť situáciu riešiť. Každú reklamáciu sa snažíme starostlivo vyriešiť k spokojnosti našich zákazníkov.
S pozdravom Catalina.sk tím -
Neodporúča obchod
- Komunikácia otrasná, tovar prišiel úplne iný než na fotkách a budú vás presviedčať že je to to iste naozaj nekúpte odtiaľ vôbec nič lebo vás oklamú o peniaze a tovar ako storočný gauč ten dizajn je na hanbu môžeme posteľ za 800€ vyhodiť takú hanbu by si nikto do domu nedal NEODPORÚČAM !!!!
Nenakupovať vôbec nič oblúkom sa vyhnite tejto firme
Reakcia obchodu www.catalina.sk
Dobrý deň,
mrzi nás vzniknutá situácia avšak skutočnosti, ktoré úvadzate su buď nepresné alebo nepradivé a preto by sme chceli zdôrazniť niekoľko dôležitých faktov:
Vaša objednávka bola vybavená rýchlo a s dodatočnou predstihom. Od momentu vašej prvej otázky ohľadom produktu sme s vami udržiavali komunikáciu prostredníctvom e-mailov a každá vaša otázka bola dôkladne zodpovedaná predtým, než ste objednali. Cena vašej postele je 707,99 € a nie 800 €, ako uvádzate. Taktiež ste mali možnosť vybrať si čalúnenie postele z nášho vzorkovníka, ktorý sme vám poslali v e-mailovej komunikácii.
Chápeme vašu nespokojnosť keďže našim cieľom je, aby ste boli so skúsenosťou s našimi produktmi a službami úplne spokojní.
Máme však upozornenie, že výmena tovaru, najmä v prípade produktov na mieru, nie je možná, ako uvádzajú naše obchodné podmienky. Napriek tomu sme pripravení poskytnúť vám nové čalúnené časti za nákupnú cenu od dodávateľa, aj keď bude potrebné doplatiť dodatočný poplatok a zľavu 5% na další nákup.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom, Tím Catalina -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Tovar mi bol doručený poškodený
Reakcia obchodu www.catalina.sk
Dobrý deň,
považujeme za vybavené cez telefonický dohovor. Kažodpádne nás mrzí fakt, že sa prípad neriešil ihneď cez reklamačné oddelenie ale bez nášho vedomia ste najskôr zvolili možnosť zlej recenzie. Takéto prípady reklamácií riešime veľmi promptne a prozákaznicky. Veríme na úspešne dokončenia a obojstrannú spokojnosť!
Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 týždne
- Dodanie na čas.
- Najväčšou nevýhodou tohto doručenia, bol pán kuriér. Prišiel pán, ktorý na mňa začal po Poľsky zvyšovať hlas, že prečo som nezdvihla telefón. Potom ako sa ukľudnil, mi začal objednaný tovar (komodu) hádzať do kufra auta. Keď píšem hádzať, tak myslím že ju skutočne hádzal. Napriek tomu som sa mu poďakovala, že bol ochotný mi s tým aspoň pomôcť. No potom prišlo na rad platenie .. pán kurier si odo mňa vypýtal sumu s tým, že mi mal vydať späť 22 eur. Podal mi do ruky 20 eur a ďalej nič. Hovorím mu že ešte dve eurá (keby mal lepší prístup, kašlem na to a nechám mu tringelt, ale tento pán si ho teda naozaj nezaslúžil) na moju žiadosť o to, aby mi vydal plnú sumu mi povedal "nemám .. dovidenia" .. vravím mu že tie dve eurá si prosím späť .. odpoveď "povedal som .. nemám .. dovi" .. sadol do auta a odišiel preč. Toto bola moja najhoršia skúsenosť s kuriérom akú som zažila. Nehovorím, že toto je chyba obchodu ktorý tovar odosielal, ale chcem aby ľudia vedeli aj o takýchto veciach.
Reakcia obchodu www.catalina.sk
Dobrý deň, nerozumieme Vašej recenzii nakoľko my nemáme Poľských kuriérov takže ste si museli pomýliť e-shop.
Preto Vás žiadame zmazanie tejto nepravdivej recenzie nakoľko sa určite nejedná o náš e-shop. Ďakujem. -
Neodporúča obchod
- cena
- vyber tovaru
- velmi dlha cakacia doba
- slaba komunikacia
Obchod by mohol pravidelne informovat zakaznika kde je objednavka, ak ked nevedia, mohli by napisat ze vydrzte, nezabudli sme, pockajte prosim bla bla ale aspon nieco, nie aby som ja furt rozmyslal kolko to uz je a dojde to vobec? Cakat vyse mesiaca je v dnesnej dobe ozaj vela. co to ide z australie na somarovi?
Reakcia obchodu www.catalina.sk
Dobrý deň,
vedeli by ste nám prezradiť o akú objednávku sa jedná? Na koľko ste nás nekontaktovali ohľadom jej omeškania a nevieme sa k tomu vyjadriť, kedže sme nevedeli o existujúcom probléme. Naša zákaznícka podpora vždy promptne rieši tento typ problémov.
Ďakujeme za pochopenie
S pozdravom
Daniel -
Neodporúča obchod
- Žiadna
Bol doručený iný tovar. Objednaná DAYSI, doručená SANAYI. NA vlastné náklady doručiť naspäť. Pre ich chybu. Už nikdy od tejto firmy nič neobjednam. Arogancia, chýbajú nožičky pod komodu, vraj mi ich do pošlú. Tak kde boli pri objednávke?
Reakcia obchodu www.catalina.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša reakcia ale, komoda bola doručená správne pretože výrobca ma svoje názvy a my máme svoje vlastné názvy. Nožičky bohužiaľ stratili kuriéri načo sme Vám hneď objednali nové ktoré sme Vám do týždňa aj poslali. Keď sme Vám volali všetko sme si vysvetlili a nebol žiadny problém tak nerozumieme Vašej recenzii. -
Neodporúča obchod
Objednala som si skriňu ale bola na 3 miestach poškodená , ani kus otrhnuteho sa nenašlo a dosky boli poškriabané …