Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Nakolko na internete mali tovar skladom som ho obj. Dodacia doba 2 až 5 dni. To je super. Potom to prepisali ze tovar nie je skladom ale u dodavatela. U mna velke sklamanie cakat 5 az 7 tzydnov urcite nie. Troska zavadzanie.

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    Vami vybranú skrinku, sme v čase Vášho objednania na sklade nemali. Naša stránka je aktualizovaná online a doba dodania 6-8 týždňov tam svieti od 23.2., kedy bola skrinka u nás naposledy dostupná.

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť , ostáva nám iba dúfať, že nám prejavíte opäť Vašu dôveru.

    Krásny deň, Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednal som si kuchynskú linku Tatiana a bola mi dovezená kuchynská linka Gréta.Na druhej internetovej stránke táto firma má však aj Grétu a to o 27 eúr lacnejšie.

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    kuchynskú linku sme Vám dodali tak, ako bolo dohodnuté vo Vami vytvorenej a odsúhlasenej objednávke. Linku Tatiana - Greta ponúkajú aj iné stránky, ktoré majú iné podmienky dodania, napríklad majú oveľa drahšiu dopravu.

    Veríme, že budete s kuchynskou linkou zakúpenou u nás spokojná a pokiaľ nám opäť prejavíte dôveru, budeme to práve my, kto Vám ponúkne tovar lacnejšie.

    Ďakujeme za prejavenú dôveru.

    Prajeme krásny deň, Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodanie bolo celkom rychle, vopred mi volali, ze kedy mi bude tovar doruceny

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    každý problém sme schopní vyriešiť. Tak ako sme sa telefonicky dohodli, obráťte sa prosím na naše reklamačné oddelenie: [email protected], do e-mailu uveďte o čo ide, prípadne nám odfoťte a vložte do prílohy čo nesedí s montážnom návodom. O výsledku riešenia Vás budeme informovať.

    Sme tu pre Vás, Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • miesto taburetky mi prišiel regál

    Prišiel mi iný tovar ako som si objednal.

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    Mrzí nás, že sa o zámene dozvedáme iba z Vášho hodnotenia, každý problém sme schopní vyriešiť.

    V takomto prípade sa prosím, obráťte na naše reklamačné oddelenie: [email protected]. O výsledku riešenia Vás budeme informovať.

    Sme tu pre Vás, Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Poškodení tovar zle balenie

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá nepríjemnosť.

    Tovar dodávame iba originálne zabalený od výroby, do vnútra nevidíme. Reklamáciu na poškodený tovar od Vás neevidujeme.
    Obráťte sa prosím na naše reklamačné oddelenie: [email protected], do e-mailu uveďte o aké poškodenie ide, prípadne nám poškodenie odfoťte a vložte do prílohy. O výsledku riešenia Vás budeme informovať .

    Sme tu pre Vás, Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    vobec nie su take vyrobky ako foto pozor velke skreslenie !!!!!!! A ked vam konecne niekto zvihne telefon tak vam povedia mozete vratit tovar dobry vydžub a sem tam se tovar popraskany kebyze mi ho netreba rychlo a surne a uz je nazad aj to zvazujem

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň p. Eva,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť a hlavne, že sa o nej dozvedáme iba z Vášho hodnotenia. Sme na trhu už dlhšiu dobu, vážime si každého zákazníka a záleží nám na jeho spokojnosti.

    Stolík máme už dlhú dobu v našej ponuke práve pre jeho obľúbenosť, veľmi dobre sa predáva a až do tejto chvíle sme naň nezaevidovali žiadnu sťažnosť.

    Ak je na stolíku nejaké poškodenie, pošlite nám fotografie mailom, práve pre takéto situácie sme tu pre vás a vieme situáciu riešiť. V prípade, že Vám tovar nevyhovuje, máte právo ho bez udania dôvodu vrátiť.

    Príjemný deň, Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Úplne iné mi poslali

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    vzniknutá nepríjemnosť nás veľmi mrzí, ale je škoda, že sa o nej dozvedáme iba z Vášho hodnotenia a neobrátili ste sa hneď na naše reklamačné oddelenie: reklamacie@byvajsnami. sk, problém mohol byť už vyriešený.

    Urobíme všetko preto, aby bola reklamácia vyriešená v čo najkratšom čase k Vašej spokojnosti.

    Sme tu pre Vás aj v takýchto situáciách, Váš tím byvajsnami.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Skuúsenosť neviem posúdiť komunikácia ohľadom dopravy bola dobrá. Skôr by si obchod mal dávať pozor na to čo predáva. Vedieť aké bude spracovanie produktu tak si ho nikdy nekúpime.

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň p. Ľubo,

    mrzí nás, vzniknutá nepríjemnosť, no ak je obal v poriadku ani my do vnútra nevidíme, ale každý problém sme schopní vyriešiť.

    V takomto prípade sa prosím, obráťte na naše reklamačné oddelenie: [email protected], do e-mailu priložte fotografiu komody a jej poškodenia.
    Urobíme všetko preto, aby bola reklamácia vyriešená v čo najkratšom čase k Vašej spokojnosti.

    Váš tím z byvajsnami .sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar (stolík ) prišiel poškodený. Šrouby sú krátke.

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú nepríjemnosť.

    Prosím kontaktuje naše reklamačné oddelenie odoslaním mailu na [email protected], budeme sa snažiť vyriešiť situáciu promptne, hlavne k Vašej spokojnosti.

    Váš tím z byvajsnami .sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar som prevzala od kuriéra všetko bolo zabalené polepené nemohla som skontrolovať každý balík a ani mi kuriér nedal nič písať ohľadom počtu balíkov keď som sa pýtala až po otvorení som našla nedostatky prasknuté sklo čo je v skrinke a stolík na TV je tiež poškodený poslala som mail zatiaľ nič neprišlo iba jeden odkaz čo sa týka kuriéra či som kontrolovala pred ním ale to sa nedá každý kus otvoriť a kontrolovať som veľmi sklamana už si viac nebudem takto objednavať

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Vy, aj každý zákazník máte právo si tovar skontrolovať pri preberaní tovaru od prepravnej spoločnosti. Obzvlášť, keď sa v nej nachádza sklo poprípade zrkadlo/ niečo krehké . Keď sme Vám objednávku expedovali, informovali sme Vás s prosbou o prekontrolovanie tovaru. Objednávka nie je majetkom prepravnej spoločnosti a občas sa stane, že s tovarom zaobchádzajú neopatrne a nedôstojne. Samozrejme, že vzniknutá situácia sa bude riešiť cez vedenie spoločnosti, nakoľko táto situácia je neprijateľná.

    Reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť, v čo najkratšom čase k Vašej spokojnosti.

    Váš tím z byvajsnami .sk

    • Tovar nebol dodaný
    • Tovar nebol dodaný v lehote stanovenej na stránke žiadna spätná väzba

    Reakcia obchodu Bývaj s nami SK

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za nedoručenie tovaru, chyba je na našej strane. Vaša objednávka zrealizovaná cez internetovú stránku k nám neprešla správne. Momentálne nabiehame na nový program a môžu sa vyskytnú takéto situácie.

    Ohľadom nedoručenia zásielky sa dozvedáme až z tohto hodnotenia, inak by ste obývaciu stenu už mali dávno doma.
    Píšete: že žiadna spätná väzba.
    Škoda, že ste nám nedali vedieť skôr, hneď by sme vedeli urobiť nápravu a zrealizovať vašu objednávku k Vašej spokojnosti.

    Príjemný deň,

    Váš tím z byvajsnami .sk