Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Na tovar čakám 12 dni a stale ani vyjadrenie nič
  • Neodporúča obchod

    10 %

    2x Vám telefonicky potvrdia, že tovar majú, 2x aj emailom a potom, v deň keď už malo byť doručenie, Vám napíšu, že naskladnili iný tovar, pretože si nevšimli presný názov čo ste si objednali a vraj sa Vám snažili viackrát dovolať ohľadom nedostupnosti tovaru(telefón mám stále pri sebe)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Predávajú tovar, ktorý nemajú skladom. Tým pádom veľmi dlhá čakacia doba.

    Poťah na sedačku som si tu objednala lebo ho mali najlacnejší. Jediné výhoda, inak žiadne plusy.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar došiel v úplne inom farebnom prevedení ako na obrázku
  • Neodporúča obchod

    Tovar nám ešte nebol doručený a už mame hodnotiť spokojnosť s obchodom. Zatiaľ nespokojnosť, nakolko sme objednávku spravili 12.10.2021 dali sme online platbu kartou čo prevod prebehne hneď na účet predávajúceho a v piatok 15.10.2021 nám prišiel email že sa objednávka vybavuje čo je dost neštandardná doba, dnes je utorok a tovar ešte nebol doručený ale hodnotiť obchod mame. Prvý nákup cez tento eShop a negatívna skúsenosť zatiaľ neodporúčame.

  • Neodporúča obchod

    • Žiadne info o meškani zásielky a do 7-10 dní ako uvádzate nič neprišlo... na telefonické kontaktovanie neragujete

    Nespokojný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • kočik bol skladom, dodanie do troch dni, po objednavke prišlo potvrdenie a nič viac. na druhy deň po objednavke som stranku otvorila, pri tovare bolo že sa nevyraba a až na moje otazky mi odpisali že im je ľuto ale tovar nedodaju.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bez ďalšieho vysvetlenia nebola dodržaná dodacia lehota, ktorú avizoval obchod.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar neprišiel v udanej lehote
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemam co hodnotit, neviem kedy tovar dorazi

  • Neodporúča obchod

    Objednala som si tovar prešiel týždeň a tovar stále nemám...

    Reakcia obchodu Buggies.sk

    Dobrý deň vaša objednávka bola vytvorená cez portál heuréka, zvolili ste si platbu kartou tá však nebola zrealizovaná. Z tohto dôvodu bola vaša objednávka stornovaná. Objednávku si môžete vytvoriť ešte raz tovar Unimo light Blue je skladom. Po vytvorení objednávky si prosím skontrolujte či vám daná platba prebehla úspešne.
    Ďakujeme za pochopenie !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Ceny
    • Výber
    • Nedodržanie termínu

    Prvý a posledný krát som nakupovala v tomto obchode. Na stránke sa chvastajú dodaním do 48 hodín, konkrétne pri odrážadle písali do 3 dní a realita? 9 dní, z toho 5 pracovných dní... Taktiež e-mail typu: meníme ceny tak vám ešte dáme vedieť či je vaša objednávka prijatá a bude sa spracovávať????? Akože čože? Ďakujem, nabudúce radšej nakúpim inde.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Stránka v rekonštrukcii. Mala som čakať na potvrdenie objednávky zamestnancom. Žiaľ som sa nedočkala.

    Reakcia obchodu Buggies.sk

    Vážená zákazníčka,
    Vaša objednávka vytvorená dňa 31.03.2021 10:43 Bola prijatá v nasledujúci pracovný deň na váš email vám bola odoslaná aj správa o dodaní tovaru v lehote 3/4 dní. Tovar sme naskladnili v danej lehote, nakoľko ste si zvolili platbu prevodom, ktorú do dnešného dňa neevidujeme, tovar sme vám neodoslali a poslali sme vám na email informáciu, že vám bude tovar odoslaný ihneď po pripísaní platby.
    Skontrolujte si prosím správy od nás.
    ĎAKUJEME za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nevie si ustrážiť či majú alebo nemajú tovar
    • Komunikácia 0bodov
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar mi bol rýchlo dodaby
    • Dobrá komunikácia cez t.č
    • Tovar čo mi prišiel nebol ako bolo písané v popise.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie zákazníkov v termíne dodania tovaru.
  • Neodporúča obchod

    • Neodpovedali na maily
    • Nemám tovar ani peniaze
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som tento nánožník ku kočíku pre vnučku.... Keby som sa stále mailom nepýtala, v akom stave je moja objednávka, tak by som sa nedozvedela, že tento tovar sa ma naskladnit až v apríli 2021. Nikto sa neobtazoval mi tuto informáciu hneď povedať, až po všetkých mojich urgenciach, že by som mala rada objednaný tovar k Vianociam... Nánožník som objednávala ešte v novembri... Takže ja už túto objednávať nebudem

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Poslali mi tovar v inej farbe. Len kvôli tomu že ma to nahli nevymieňam.
  • Neodporúča obchod

    Tovar mi stále neprišiel a ani informácia kedy tovar možem očakávat ?!?