Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • tovar dorazil poskodeny z obchodu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som chcela darovať stromček, dnes je už 29.12. a tovar stále neprišiel

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar poškodený

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie
    • Chýbajúce dieliky, nerovné drevené diely, ostávajúce medzery, aj keď ich skladal stolár.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nekomunikuje so zákazníkom tri týždne nedodáva tovar

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,

    ako Vam mame dodat tovar ked ste si zvolili platbu vopred na ucet a od 5. jula nie ste schopna objednavku uhradit? Posielali sa Vam aj pripomienkovacie maily ohladom platby a ja tak ste to neuhradili a dnes po 2 tyzdnoch napisete toto...

    To Vam mame poslat taburet zadarmo ci aka je Vasa predstava?

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stranke bol tovar uvedeny ze je na slkade tak som objednavku poslala a dosal mi odpoved ze uz nieje dostupny ze sa predal v noci.

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    zial tovar sa v dane poobedie vypredal, objednavku ste vytvorila: v case 22:44 a databaza sa aktualizuje na obed a este v noci, zial pred Vami sa tovar vykupil, informovali sme Vas hned na druhy pracovny den a ponukli sme Vam podobnu alternativu nato ste nam uz ani neodpisali.

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar mi došiel v poškodenej krabici a taktiež tovar bol poškodený, takže ho nebudem môcť používať.

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,

    pripadne poskodenia vyrobku nam treba co najskor oznamit na nas mail alebo nam zavolat (vsetko je zverejnene na stranke). Z toho co popisujete, ak bola poskodena krabica aj samotny produkt, mohlo nastat poskodenie pri preprave, o poskodeni sme sa dozvedeli teraz, cez danu recenziu, ktora chodi po 10 dnoch. Preto v pripade akehokolvek poskodenia nas treba cim skor kontaktovat aby bola vykonana naprava.

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Nedostal som fakturu, vyrobok nemal spravne diery, takze pri montazi bol problem, policky regalu nie su pevne

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    faktura je nalepena v priesvitnej sprievodke na baliku, ak chybala treba nas kontaktovat a doposle sa.

    Pripadne poskodenia vyrobku nam treba danu skutocnost oznamit na nas mail alebo nam zavolat, aby sa naslo patricne riesenie.

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prišiel úplne iný tovar ( farba )
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Neodpovedali na e-mail, nedvíhajú telefón
    • Tovar prišiel poškodený. Tovar bol poškodený už pri výrobe, poškodené rohy dosiek, zle nalepené fólie na bokoch dosiek.
    • Neposlali formuláre na odstúpenie od zmluvy, reklamačné ani žiadne iné papiere. Len faktúru

    Neodporúčam, nanič (žiadna) komunikácia. Poškodený tovar...

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    nevieme ci ste si nas s niekym nepomylili, pozerali sme komunikaciu pri zadani Vasho mailu, vypise len Vasu objednavku, ziadna reklamacia ani nic co popisujete vyssie, na aky mail ste pisali, resp. na ake cislo volali? Na maile a na tel cisle sme pocas pracovnych hodin instantne.

    Objednavka dorucena 23.9.2020, po prevereni na spedicnej sluzbe: "Dorucene bez vyhrad".

    8.10 napisete danu recenziu a nevieme k comu, preposlite nam prosim komunikaciu, vsetky potrebne kontakty su na nasej stranke, taktiez vzory formularov su vo VOP.

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednával 29.8.,a ani do dnes 10.9.mi nebol doručený, netuším, kedy sa ho dočkám, žiadna informácia..

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    tovar Vam bol odoslany piatok 4.9.

    Ale z nezmamych dovodov Vam tovar spedicna firma uz 3 dni nedorucuje, dnes sme ich nato upozornili. Vraj maju na depe Nitra kapacitne problemy, prislubili, ze tovar cim skor dodaju.
    Mrzi nas oneskorenie zial toto nedokazeme naozaj ovplyvnit.

    Status pohybu balika tu:
    https://brunko.sk/cache/rma/1214.jpg

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kreslo prišlo bez zadnejnohy.

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    reklamaciu spolu riesime cez email, ako ste boli informovany nozka Vam bude dodana (nahradne diely na kazdy tovar nedrzime skladom, objednavaju sa zvlast). Ci sa nozka odtrhla pri preprave alebo chyba uz od vyroby zistovat nebudeme, dolezite je pre nas aby mal zakaznik produkt, taky aky si objednal.

    S pozdravom
    BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poškodený obal a aj posteľ

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    spedicna firma Vas den dopredu upozornila, ze Vam poskodila postel, zasielku ste teda odmietli, nebola Vam ani dorucena. Nasledne sme Vam volali, ze novu postel vieme dorucit nasledovny pracovny den, nasim soferom ale tuto moznost ste odmietli, ze Vam to velmi suri.

    Zial niekedy sa stane, ze spedicna firma pri manupulacii v depach alebo pri preprave tovar poskodi, toto mi nedokazeme ako predajca nijak ovplyvnit, jedine ked sa nieco taketo stane, poskytnut adekvantu sluzbu alebo nahradu, co sa aj v tomto pripade stalo.

    S pozdravom
    www.BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna reakcia obchodu o tovare , uz 10 dni od objednania neviem nic nikto sa neunuva mi odpovedat na moj dotaz.

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    objednali ste si dekoraciu na stenu so statusom nedostupna, aj napriek tomu sa nam ju podarilo objednat ma prist v pondelok a v pondelok aj odide na Vasu adresu. Mrzi nas zdrzanie, avsak ak by sa dekoracia nedala objednat boli by ste kontaktovana v den objednavky, ze tovar uz vobec nebude.

    S pozdravom
    www.BRUNKO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po dotiahnutí všetkých skrutiek vôbec to nedrží, kyve sa, je labilny. Musel som si to poskladať tak, aby sa nerozsypal. Nikdy viac!!!

    Reakcia obchodu BRUNKO.sk

    Dobry den,
    dakujeme za recenziu, v prvom kroku dotaznika hodnotite sluzby eshopu, ako doprava, komunikacia atd.

    Samotny produkt sa hodnoti v druhom kroku dotaznika, tym ze ho ohodnotite tu nebudu vediet dalsi nakupujuci o aky produkt sa jedna.

    S pozdravom
    BRUNKO.sk