Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Našťastie že som objednal len šiltovku na skúšku! Ešte že som za ňu nezaplatil dopredu. Nič neposlali a ani sa mi neozvali :) A je tomu už asi jedenásť dní. :D Fakt fajn obchod, síce ponúkajú pekný tovar, no asi nič z toho reálne nemajú!

    Reakcia obchodu Bronx.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu recenziu. Pri každej objednávke je uvedená dostupnosť daného produktu. U Vášho je dostupnosť 7-14 dní. Zákazníka kontaktujeme vždy v deň odosielania tovaru a v prípade, že by sme danú lehotu nedodržali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednal som si tovar 26 decembra koli tomu,ze som doma do 8januara a ono mi to este stale neprislo..ja neviem,ci sinvsetci myslia,ze ludia nepracuju a su doma a budu moct hocikedy prebrat zasielku..

    Reakcia obchodu Bronx.sk

    Pri každom produkte je uvedená dodacia lehota. Pri vašom 10-18 dní. Vzhľadom na obdobie a dodaciu dobu je malá pravdepodobnosť, že by tovar prišiel do 8.1. Bohužiaľ naši zahraniční dodávatelia medzi sviatkami nepracujú a väčšinou začínajú pracovať práve 8.1.

  • 100 %

    • Super obchod
    • Široký výber
    • Nič som nezistil

    Objednal som tovar pre kamaráta
    Využil som kupón na https://recenzietesty.sk/bronx-sk-zlava-zlavove-kody-zlavove-kupony-zlavy-az-75/
    tak som mal aj nejakú zľavu :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nič neprišlo.. zatial

    Po dvoch týždňoch nič neprišlo..

  • Odporúča obchod

    70 %

    • Cena
    • Dlhšie dodávke lehoty
  • Odporúča obchod

    100 %

    Vše v pořádku ,krásné zboží.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • V krátkom čase vedia presne poradiť
    • Prehľadná komunikácia
    • Dodržia dodaciu lehotu presne podľa www stránky
    • Balia do obalov z iných výrobkov, čo však nepovažujem za výrazné mínus.
  • Odporúča obchod

    40 %

    • :
    • tovar bol objednaný 9.4, dnes je 19.4 a tovar ešte nemám doma..:-(

    :

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nemají zboží, které nabízí
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar, ktorý som si objednala v danom momente uvádzali ako na sklade, s doručením do 1-3 dní.

    Po objednávke mi prišiel mail o tom, že sa objednávka spracováva, no na druhý deň mi prišiel mail o storne objednávky. Obchod mi síce ponúkol 5% zľavu na ďalší nákup u nich, ale nevyužila som ju, nakoľko nechcem riskovať, že si opäť objednám niečo čo je klamne prezentované ako tovar na sklade.

    Reakcia obchodu Bronx.sk

    Ospravedlnujeme sa. Tovar na sklade bol. Bohuzial len jeden kus a ten sa objednal par hodin pred Vami. Objednavky spracovavame postupne a preto sme ho odoslali zakaznikovi pred Vami.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Zaujímavé produkty
    • Popis tovaru
    • Prepracovanost stránky

    Ja som kupoval čiapky a som spokojný.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Kvalitu a vynikajúcu komunikáciu so zákazníkom
    • Pokiaľ sa bude o svojich zákazníkov starať obchod tak ako omna tak žiadne

    Maximálna spokojnosť z môjho pohľadu zákazníka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pomalá komunikácia medzi zákazníkom a firmou.

  • 10 %

    • Nekupovať !!!!

    Táto firma podvodným spôsobom zarába na ľudoch. V reakciách na ich obchod sa snažia prezentovať zákazníka ako nekompletné osoby. Pritom je to úplne naopak. Za prvé by som poukázal na nevzdelanosť personálu. Keď niekto napíše že ceny spriemeroval tak by mal podľa mňa poznať aspoň to, čo priemer je. Znovu spomeniem pani učiteľku ktorá ma naučila, že priemer je súčet hodnôt vydelený ich počtom.Táto firma tvrdí, že maximálna čiastka je 5 eur. Takže ak som ja zaplatil 2,30 (čo beriem ako minimum) a zaplatil som 5 eur tak aritmetický priemer týchto dvoch čísel je 3,65 eur. Takže odporúčam vrátiť diplom a vec si doštudovať. Ďalej sa tu firma prezentuje ako seriózny obchod, ktorý je viac než ochotný komunikovať. To, ale nieje ani prinajmenšom pravda !! Snažil som sa vec vyriešiť mailovou komunikáciou, ale obchod, akonáhle som sa začal domáhať svojich práv prestal komunikovať. Mne tento obchod ponúkol službu za 5 eur a zaplatil 2,30 eur pričom mi rozdiel nebol vrátený a navyše obchod tvrdí, že nepochybil. Tento obchod sa riadi českým právnym systémom (tak to majú v obchodných podmienkach napísane) a podľa tohto zákona je to čo mi firma spravila nezákonné ! Pričom tu nieje rozpor len zo zákonom, ale aj s ich vlastnými obchodnými podmienkami. táto firma si odo mňa prakticky vybrala nenávratnú zálohu (tak som to pochopil s reakcie obchodu) pre prípad, že zásielku nepreberiem a navyše o tom nikde neinformovali vopred. To je v rozpore s bodmi 3.3 a hlavne s bodom 4.3 ich vlastných pravidiel. Takže majiteľ firmy si odo mňa strčil do vrecka 2,70 eur. Poviete si, že prečo tento človek robí bordel kôli 2,70 eura. Neviem aký má tento obchod týždenný objem zásielok, ale pre jednoduché počty rátajme s tým, že ich má 100. A teraz si predstavte, že každý s tých 100 ľudí si vyberie rovnakú službu ako ja (Slovenská pošta). Výsledok je 270 eur za týždeň. A teraz si predstavte koľko má ten človek za rok. A to všetko tým, že vyťahuje peniaze od zákazníkov lebo si podľa ich slov ,,spriemeroval´´ ceny. Takže ak túžite byť podobným spôsobom okradnutý o peniaze tak prosím, ale ja si od nich už nikdy nič nekúpim .

    Reakcia obchodu Bronx.sk

    Dobry den,
    Dakujeme za Vas nazor. Radi by sme Vam vysvetlili par veci, ktorym nerozumiete. Tou prvou je cena postovneho. Slovenska posta je najhorsia prepravna spolocnost, s ktorou sme kedy spolupracovali a bohuzial aj spolupracovat musime, kedze ma pobocky v kazdom meste a takmer v kazdej obci. Nevieme ci poznate cennik slovenskej posty, ale ak by ste ho poznali, urcite by ste vedeli, ze u slovenskej posty sa plati aj za kazdy vrateny balik. Bohuzial je mnoho ludi, ktori si tovar objednaju, nepreberu a vrati sa /pricom opat platite aby ste sa k baliku dostali/. Dalsou novinkou co si posta zaviedla su baliky na postu a na adresu, pricom balik na adresu a na dobierku do 5kg stoji vyse 5€. Celkova cena za prepravne Slovenskou postou sa preto spriemerovala. Na druhej strane, mohli ste si zvolit prepravu kurierom GLS, ktoreho cena je 2,5€. Co sa tyka sacku s paskou. Niektore internetove obchody maju aj kamenne predajne. Nie vzdy zostane original obal, preto sa veci balia do nahradnych obalov. Co sa tyka uspinenia - nikdy od zakaznikov neberieme spat spinave veci. A v pripade, ze na nejake natrafime, vyradujeme ich z ponuky. Ak ste na take tielko natrafili, ospravedlnujeme sa - stala sa chyba na nasej strane a nesieme zan plnu zodpovednost. V tomto pripade treba s nami komunikovat. Bohuzial ked sa nam zakaznik neozve, nemame odkial vediet, ze s tovarom nebol spokojny a tym padom, nemozeme dany problem riesit. Co sa tyka velkostnej tabulky. Ano, vela obchodov ma na stranke uvedene velkostne tabulky, ale priznajme si, kolke z nich aj skutocne sedia? Tak ako ste uviedli, ze ste si mysleli, ze ten isty vyrobca ma rovnake cislovanie. Zabudli ste na skutocnost, ze kazdy vyrobca pracuje s roznymi strihmi. Pravdepodobne ste mali objednane Urban Classics tielko z novej kolekcie /kde je teraz moderne - dlhe a siroke tielko/. Opat, chyba komunikacie. V pripade, ze pri danom obleceni nie je uvedena velkostna tabulka, je to preto, ze nemame presne zistene miery /kedze dodavatel nam ich nie je povinny poskytovat/ a preto ich zakaznikom prezistujeme na poziadanie. Na zaver by sme dodali, ze ako kazdy seriozny obchod mame uvedene na stranke reklamacny poriadok https://www.bronx.sk/sk/content/6-reklamacie, podla ktoreho je tovar mozne reklamovat, popripade vratit spat. Tovar REKLAMUJEME a aj VRACIAME PENIAZE SPAT. Ale tak ako sme uz pisali, vsetko je o komunikacii. Takze dufame, ze v buducnosti budeme mat viac zakaznikov, ktori budu ochotni komunikovat najprv s nami a snazit sa dany problem vyriesit a az potom vypisovat rozsiahle texty o nespokojnosti s nasim obchodom.

  • 100 %

    • Ja som často objednávam veci z internetu, občas dlhšie dodanie tovaru, ale vždy mi príde čo chce. Objednávala som si z Bronxu prvý krát a žiaden problém som nemala. Všetko bolo tak ako malo a tovar bol presne ten istý čo som si objednala.

    Na internetový obchod Bronx, som natrafila a ani neviem ako. Popozerala som si tovar, a tým ma obchod zaujal. Ceny sú v niektorých prípadoch až moc prehnané si myslím. Ale inak pohode.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • tovar som si dala zabalit darcekovo ,kedze som ho chcela darovat no nedalo mi to a rozbalila som balenie a kozeny naramok co som obejdnavala bol priserne zabaleny v sacku plus chcela som dnu odkaz ktory tam nebol ,s nakupom,dodanim som spokojna ale toto ma sklamalo !!! ak nebalite tovar dokladne (aby to aj vyzeralo) radsej ho nebalte vobec ! dakujem

    Reakcia obchodu Bronx.sk

    Dobry den,
    V pripade zvolenia darcekoveho balenia nikdy nedavame dolu originalny obal, v ktorom sme tovar obdrzali od dodavatela /s vynimkou prstenov, hodiniek, retiazok a naramkov, ktore sa zmestia do original darcekovej krabicky/. Na tovar, ktory nie je mozne zabalit do original darcekovej krabicky, pouzivame kartonovu krabicku, ktoru obalime sviatocnym baliacim papierom, previazeme stuzkou a na vrch nalepime ozdobnu hviezdu. Oblecenie balime original do darcekovych krabic, ktore takisto prevezujeme stuzkou a nalepujeme ozdobnu hviezdu. Co sa tyka odkazu k darceku - za to sa Vam ospravedlnujeme. Po detailnejsom pozreti Vasej objednavky v admine sme nasli text, ktory mal byt uvedeny pri balicku.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • přehlednost, rychlost, orientace na zákazníka

    Velmi spokojená, překvapená z rychlosti dodání a s pravidelným podáváním informací o objednávce. Děkuji!

  • 10 %

    • Dakujem za reakciu.
    • Dnes je 14 den, tovar doručený neevidujem.
    • Zákazník ocení, ked ho budete informovať o priebehu riešenia objednávky. Dva tyzdne bez reakcie považujem za neinformovanie.

    Tovar po 14tich dňoch doručený nie je. Kedy možem očakávať dodanie tovaru?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod? Nekomunikuje nikto so zákazníkom. Ani obraz ani zvuk.

    Vyhnite sa platbám vopred. Tovar doručený nebol, neviem si predstaviť, kto by komunikoval vrátenie platby za tovar. Nekomunikujú so zákazníkom ani v mailovej podobe.

    Reakcia obchodu Bronx.sk

    Milá pani /slečna/. Pri tovare, ktory ste si objednali je uvedena dostupnost 7-14dni. Z tohto dovodu Vas este nikto z nasho obchodu nekontaktoval. Zakaznika kontaktujeme telefonicky az v den expedicie, co by malo byt zaciatkom tyzdna /bohuzial sa nam tovar v tomto pripade podari zabezpecit az na konci dodacej lehoty/.
    A co sa tyka komunikacie mailovej resp. telefonickej - od Vas sme ziadny mail nedostali a ani ste nam nevolali. V pripade zmeskaneho hovoru volavame naspat, co nie kazdy obchod praktizuje.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • nákup z domu, rýchle dodanie, kvalitný tovar
    • zatiaľ som neanšla

    Zatiaľ maximálna spokojnosť.