-
za tovar som riadne zaplatila, neprišiel mi potvrdzujúci email, tovar mi doposiaľ nebol doručený, kontaktný telefón vypnuty, kontaktny email nefunkčný keďze sa mi stále vracia spat moja ziadost o info....a ponovom už ani stránku neviem otvoriť....takže peniaze už späť nedostanem...veľmi veľká nespokojnosť
-
Neodporúča obchod
Z mojej strany veľká nespokojnosť. Veľmi nepríjemná pani na komunikáciu. Vôbec mi na môj gmail neposlali potvrdenie objednávky vôbec nepíšu, nevolajú. Ich internetová stránka malo kedy ide. Komunikácia je o ničom. Pôsobili veľmi nedoverihodne preto som objednávku našťastie zrušila. Mám veľmi zlú skúsenosť.
-
Neodporúča obchod
- Ziadny kontaktny mail o vytvoreni objdnvky
-
Neodporúča obchod
- Žiadne
-
Neodporúča obchod
Objednala som si tovar, kým vôbec potvrdili objednavku, trvalo to par dni!!! Keďže mi tovar nesedel, vrátila som ho, znova žiadna reakcia, peniaze po 2 týždňoch stále neprišli!!! Písala som email, či mi boli vrátené peniaze, zase žiadna reakcia!! Verím, že najbližší deň peniaze prídu a nebudem to musieť riešiť inak. Komunikácia úbohá!!
-
Neodporúča obchod
neprisiel stale ziaden mail. pisem im, ako to je s objednavkou a nikto neodpoveda...
-
Neodporúča obchod
- Objednala som si rám pred 10 dňami a do teraz ani zmienka o objednávke a to nehovorím o doručení. Som zvedavá ci vôbec niekedy príde...
- Na sledovanie objednávky sa nedá prihlásiť na stránku
- Písala som email a nedostala žiadnu odpoveď
Reakcia obchodu Brandstore.sk
Vážená zákazníčka,
Štandartne posielame zákazníkom tri maily:
- 1.) o potvrdení objednávky (ihneď automaticky generovaný email)
- 2.) o stave objednávky (čas, kedy bude objednávka odoslaná). Zákazníci si väčšinou nevšimnú, či si objednali tovar, ktorý odosielame ihneď (doručenie do 48 hodín) a ktorý do 7 pracovných dní.
- 3.) posledný email o odoslaní so sledovacím číslom (doručenie trvá 1-2 pracovné dni).
Ak nedostanete od nás akýkoľvek email, žiaľ takáto situácia vznikne, ak naše emaily končia v SPAME Vašej meilovej schránky. Dostali ste ich, len ich nemáte štandardne zobrazené. Najčastejšie sa to stáva pri gmail.com... Preto odporúčame zákazníkom pozrieť si všetky záložky mailovaj pošty. Bohužiaľ tento problém nevieme zatiaľ vyriešiť.
Ak Vám zaslaný tovar nebude vyhovovať, môžete ho samozrejme vymeniť za iný alebo vrátiť a my Vám vrátime peniaze. Viď pokyny na stránke v sekcii "výmena a vrátenie tovaru".
Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nedorozumenie.
S pozdarvom,
zákaznícky servis
Brandstore.sk -
Neodporúča obchod
Objednala som si dioptrický rám na okuliare 10.11.2017 do dnešného dňa mi neprišiel 24.11.2017, som dosť sklamaná už som viac krát v tomto obchode objednávala ale ešte nikdy to takto dlho netrvalo a to ešte ani nie sú Vianoce
-
Neodporúča obchod
- obchod na maily bud neodpoveda, alebo mu to trva niekolko dni
prvy a posledny nakup v tomto obchode. Tovar doposial nedorazil, uz je to 14 dni. Velmi zle.
-
Neodporúča obchod
Komunikácia s obchodom je podľa mňa slabá. Za celý čas ma kontaktovali iba raz, že tovar bude meškať. Do dnešného dňa ma neinformovali o stave mojej objednávky.
-
Neodporúča obchod
- Dodali úplne iný tovar
pri dodoní iného tovaru vždy nastanú komplikácie
-
Neodporúča obchod
4.8.2016 som si objednal 1 ks slnečných okuliarov ,Dnes je 15 .8.2016 a po okuliaroch ani chýru ,ani slychu.Možno mi ich dodaju pod Vianočný stromček ? Uvidíme .
Reakcia obchodu Brandstore.sk
Dobrý deň,
je nám ľúto, že sme nespnili Vaše očakávania. Skúste sa prosím pozrieť do vašej mailovej schránky (možno do nevyžiadanej pošty), posielali sme Vám 9.augusta email so zľavovým kupónom na ďalší nákup, nakoľko bol už tovar z Vašej objednávky vypredaný a nevedeli sme ho získať pre Vás ani od iného dodávateľa. Ak email nenájdete, neváhajte nás kontaktovať a pošleme Vám číslo kupónu znova.
S pozdravom,
Zákaznícky servis
Brandstore.sk -
Neodporúča obchod
- su to fejky
- predavate fejky
podvodny tovar
-
Neodporúča obchod
- Okuliare boli pokryvene posielam spat